SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Pawłów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Umiejetność obsługi programów komputerowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
Data publikacji: 2016-01-28
Lokalizacja: Pawłów (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pawłów, powiat: raciborski, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Umiejetność obsługi programów komputerowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pawłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę przesyłać na adres e-mail: mjaniczek (at) pup-raciborz.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Ulica pracodawcy: Klasztorna
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Obróbka mechaniczna elementów metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.01.2016
Oferta pracy ważna do: 03.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości, pakowanie, obsługa maszyn/urządzeń, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, sprzedaż usług hotelowych, konferencyjnych i gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Pakosław (wielkopolskie)
Wsparcie usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, przygotowanie analiz rynkowych, przygotowywanie i publikacja ofert edukacyjnych, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe.Obsługa administracyjna studiów podyplomowych po przez prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją studiów i szkole, organizacja i obsługa zjazdów na studiach podyplomowych, utrzymywanie bieżąćego kontaktu ze słuchaczami i wykładowcami.
WSAiB - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów, prowadzenie sprzedaży internetowej, dbanie o ekspozycje towaru, obsluga e -mail. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Brzesko (małopolskie)
Wsparcie transakcyjne oparte na codziennym dostarczaniu jasnych i dokładnych rozwiązań dla pracowników, raportowanie i analiza danych, organizacja szkoleń i procesu zamówień: rezerwowanie miejsc (hoteli, pokojów konferencyjnych) w związku z lokalnymi i globalnymi procesami dostarczania i rekomendacjami. Zarządzanie procesem oceny wyników (zarządzanie i ocena wydajności w połowie i na koniec roku), prowadzenie raportów i monitorowanie analizy w zakresie tworzenia, wypełniania formularzy oceny pracy w celu zapewnienia wsparcia dla Dyrektorów/Menadżeró HR, ciągłe doskonalenie, gromadzenie informacji zwrotnych od dyrektora HR/menadżera i innych podmiotów, identyfikowanie uprawnień procesu, w celu stałego poprawiania jakości świadczonych usług i obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Kraków (małopolskie)
produkcja, przygotowanie i montaż reklam i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Parczew (lubelskie)
obsługa stron internetowych firmy, organizacja imprez o charakterze promocyjnym, realizowanie projektów marketingowych
Andropol S.A. - 2016-11-15 - Białystok (podlaskie)
1. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac2. sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;4. wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia KP5. prowadzenie teczek osobowych6. tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmyMijece pracy: Wrocław. ul. Karkonoska 10,Kontakt kandydatów z pracodowcą: m.zemelko (at) iniout.pl, 881-669-441sala E
Initium Outsourcing Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych; profesjonalna obsługa klienta; udzielanie informacji nt. oferty CNE; dbanie o dobry wizerunek CNE; obsługa kasy, wystawianie faktur, paragonów; rozliczanie kasy, sporządzanie raportów kasowych.Równoważny system czasu pracy do 12h/dobę.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2016-12-07 - Gdynia (pomorskie)
Rozpatrywanie reklamacji, obsługa klienta.
Rewizor Paweł Adamiak - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej.Negocjacje cenowe w języku ukraińskim. Ustalanie warunków kontraktu w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, sporządzanie analiz i raportów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsluga przesyłek celnych, dbanie o wysoki poziom świadczonych uslug.
DACHSER SP. Z O.O. - 2017-08-03 - Rusocin (pomorskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa programów, obsługa klienta, ofertowanie, utrzymywanie kontaktu z klientem, utrzymywanie porządku w biurze
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca fizyczna, kompletowanie, dokładanie/wydawanie towaru
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Poznań (wielkopolskie)
posrednictwo w obrocie nieruchomosciami
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
opieka wychowawcza nad młodzieżą szkolną w świetlicy.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Praszka (opolskie)
praca laboratoryjna
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) wymaga biegłej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języka hinduskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami (głównie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) ma za zadanie m.in.:planować i koordynować zadania osób i organizacji realizujących projekt;budować i zarządzać zespołem projektowym oraz pełnić rolę lidera, w tym motywować i szkolić członków zespołu projektowego;integrować i używać specyficznych metodyk z branży (takie jak rozwój systemu, produkt systemu i inne)Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- udział w przyjmowaniu i rozpatrywaniu skarg i wniosków o interwencje na działalność dostawców usług i przedsiębiorców telekomunikacyjnych;- udział w przyjmowaniu i rozpatrywaniu skargi i wniosków o interwencje na działalność operatorów pocztowych;- udział w rozpatrywaniu skarg w sprawach dotyczących zakłóceń w odbiorze radiowym i telewizyjnym oraz zakłóceń pracy urządzeń i sieci telekomunikacyjnych;- udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawie nałożenia kar pieniężnych za niewywiązywanie się przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych z obowiązków przekazywania Prezesowi UKE danych przewidzianych ustawą Prawo telekomunikacyjne oraz niewykonywania decyzji Prezesa UKE;- uczestniczenie w prowadzeniu działań w zakresie edukacji konsumentów korzystających z usług telekomunikacyjnych;- przyjmowanie wniosków o wpis lub zmianę wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Praca w dziale zaopatrzenia.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2016-09-01 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania MOB, analizę ogłaszanych programów dofinansowujących działania instytucji kultury pod kątem możliwego uczestnictwa w nich MOB, przygotowywanie pod kątem formalnym (merytorycznym i finansowym) wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie korekt i aktualizacji oraz rozliczanie (merytoryczne i finansowe) projektów realizowanych z dofinansowaniem zewnętrznym, pozyskiwanie sponsorów, koordynację działań promocyjnych i eventowych w kontekście realizowanych dofinansowanych projektów.Wymiar etatu: 3/4
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie ludźmi, kontrola procesu produkcji, odpowiedzialność za realizację planu produkcyjnego, raportowanie rezultatów produkcyjnych, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu ulepszenie procesu produkcji
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Bielawa (dolnośląskie)
- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)