SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY /DZIAŁ MARKETING-EXPORT "SEA-LINE"/ Ząbrowo oferta pracy Troton Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY /DZIAŁ MARKETING-EXPORT "SEA-LINE"/
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za kontakty handlowe i doradztwo techniczne.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Data publikacji: 2017-01-26
Lokalizacja: Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Troton Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-120 Ząbrowo 14a, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za kontakty handlowe i doradztwo techniczne.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY /DZIAŁ MARKETING-EXPORT "SEA-LINE"/
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbrowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gościno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana podstawowa wiedza z zakresu lakiernictwa i szkutnictwa oraz podstawowa znajomość technologii produkcji i napraw laminatów. Oczekiwane posiadanie doświadczenia handlowego. Mile widziane prawo jazdy kat. B oraz znajomość dodatkowego języka obcego.
Nazwa pracodawcy: Troton Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
78-120 Ząbrowo 14a, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Gościno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbrowo
Numer budynku pracodawcy: 14a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 24.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
GRAND MEDICAL POLAND Sp. z o. o. - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie i przygotowanie dokumentacji technicznej, (sprawdzanie i korygowanie, uzgadnianie zmian), sporządzanie dziennych harmonogramów produkcji, przygotowywanie planów zakupowych niezbędnych materiałów i akcesoriów do produkcji elementów, monitoring realizacji dziennych planów produkcji z uwzględnieniem wprowadzanych zmian, - rozliczanie zużytych materiałów, ścisła współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zleceń.
Comfort S.A. - 2017-04-21 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-03-17 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta,kosztorysowanie napraw,wykonywanie oględzin,przeprowadzanie likwidacji szkód z towarzystwami ubezpieczeniowymi
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Tychy (śląskie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE; TRAWEL PALN
CCC TEAM - 2016-05-05 - Polkowice (dolnośląskie)
sporządząnie kosztorysów, umów z podwykonawcami przy pomocy obsługi prawniczej
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Rogowiec (łódzkie)
obsługa kontrachentów przy wystawianiu ofert sprzedażowych, obsługa biura. OFERTA W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH PROGRAM REGIONALNY 30 - 50
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Rzgów (łódzkie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i zozyskiwanie nowych .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV na e-mail : s.popek (at) ehoryzont.com w tytule proszę wpisać PRACA, proszę również o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2016-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi- kontrolowanie terminów dostaw, sprzedaży- obsługa klientów
HAN-STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż usług turystycznych, bezpośredni kontakt z klientem
JOBHOUSE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wsparcie sprzedaży biura obrotu nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
praca w dziale handlowym, doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, kontrola i analiza transakcji
B.FT Bartłomiej Karaszewski - 2016-04-22 - Barlinek (zachodniopomorskie)
handel zasobnikami do drukarek
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
uzupełnianie biznes planów, uzupełnianie wniosków o dofinansowanie,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Ogólny zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Kawczyn (wielkopolskie)
prace magazynowe + dostawy towarów
P.H.U. "Sekwim Bis" Waldemar Sekuła - 2018-04-27 - Kościan (wielkopolskie)
Pełna organizacja imprez tematycznych, swpółpraca z kontrachetnami, wprowadzanie ofert do systemów rezerwacyjnych, umtrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami, obsługa systemów rezerwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie akt osobowych pracownikow,wystawianie umów o pracę,świadectw pracy zaświadczeń o zarobkach,naliczanie wynagrodzeń pracowników,kontakt z instytucjami zewnętrznymi-ZUS,US,GUS,Komornik
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustawaniem zatrudnienia oraz umów cywilnoprawnych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia), zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, obsługa systemu kadrowo - płacowego, przygotowywanie dokumentów płacowych, naliczanie wynagrodzeń, obliczanie miesięcznych zobowiązań podatkowych z tyt. PIT-4, sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych, sporządzanie DRA i innych dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, sporządzanie dokumentów Rp-7 do ZUS, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, ubieganie się o różne formy wsparcia z Urzędu Pracy na zatrudnianie pracowników, bieżąca obsługa księgowa spółki w ramach wewnętrzengo zespołu księgowego, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uczestniczenie w sporządzaniu raportów i sprawozdań finansowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur, rodzielników kosztowych i płac.
LIGA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzedaż materiałów wykończeniowych oraz budowlanych, realizacja planów sprzedaży i marż, budowanie relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godz.8-16
KOSTA Sp. z o.o - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
Praca przy wystawianiu faktur sprzedaży.
Zakład Mięsny MOŚCIBRODY Spółka z o.o. - 2015-12-30 - Mościbrody (mazowieckie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online,
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online,
Aktywne kreowanie narzędzi wspierających sprzedaż online,
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych, i trendów w Internecie,
Analiza wyników,
Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
Media Expert - 2016-02-19 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych, analiza podejmowanych działań reklamowych, prowadzenie badań rynku pod kątem oferty produktowejCV + ksero orzeczenia o stopniu niepełnosprawnoście-mail: rekrutacja (at) cil.org.pl
Fundacja Praca i Kariera - 2017-05-22 - Jaworzno (śląskie)
-wprowadzenie dokumentó do programów Buchalter-wyliczanie podatku VAT,PIT,PPE-naliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów,-Eksportowanie list płac do programu Płatnik
Biuro Rachunkowe "IKA" Iwona Konkel - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
- obsługa handlowa klienta polskiego i zagranicznego,- praca przy komputerze (wprowadzanie i analiza danych, wystawianie faktur, sporządzanie różnegorodzaju raportów i zestawień),- obsługa zapytań ofertowych klienta,- obsługa zapytań i zamówień klienta oraz ścisła współpraca z innymi działami tym zekresie,
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wronki (wielkopolskie)
-bieżąca obsługa sekretariatu -rejestrowanie zdarzeń księgowych w systemieERP Optima -wprowadzenie do systemu bankowego przelewów bankowych iksięgowanie wyciągów bankowych,prowadzenie kasy firmowej i preliminarza-współpraca z firmami zewnętrznymi -inne
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
czynny udział w utrzymaniu i eksploatacji wyposażenia mechanicznego obiektów, przyjmowanie, raportowanie i zgłaszanie awarii, organizacja prac i kierowanie brygadą, nadzór i kontrola firm zewnętrznych, wykonywanie ocen technicznych, instrukcji i analiz
ENEA WYTWARZANIE SP. Z O.O - 2016-06-23 - Jastrowie (wielkopolskie)
- Wykonywanie prac związanych z obsługą magazynu części zamiennych, obsługa dostaw części, przyjęcie i wydanie towaru z magazynu, obsługa programów komputerowych do odbioru i zamawiania części, obsługa programów serwisu, przygotowanie dokumentów FV, OZ, WZ, Obsługa programów Outlook, Excel. Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie zamawiania i sprzedaży części zamiennych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: Mechanik Samochodowy lub Elektromechanik Samochodowy lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane (mogą być absolwenci). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-754-00-41) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 73 - go Pułku Piechoty 1, 40-496 Katowice) lub e-mail: k.brodowicz (at) eurokas.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO "EURO-KAS"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Katowice (śląskie)