SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PRODUKCYJNYCH Mielec oferta pracy FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PRODUKCYJNYCH
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
Data publikacji: 2017-03-06
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PRODUKCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, znajomość języka niemieckiego w stopniu zaawansowanym i języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, dobra znajomość czytania rysunku technicznego
Nazwa pracodawcy: FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres skrzynki poczty elektornicznej:sekretariat (at) formaplan-komponenty.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Data dodania oferty pracy: 06.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp, przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie analiz stanu bhp, udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-03 - Chełm (lubelskie)
przygotowywanie ofert techniczno - handlowych, współpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy i stały nadzór nad ich realizacją; nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek i odpraw celnych, współpraca z działem produkcji oraz działami projektowania i logistyki; poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Zawadzkie (opolskie)
Trening umiejętności sprzedażowych, układanie towaru na półkach w sklepie i w magazynie, przyjęcia towaru.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych spółki, opracowywanie raportów, analiz, statystyk, prowadzenie bieżących spraw spółki.Preferowane wykształcenie wyższe, dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Racibórz (śląskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego i terytorium UE
Nemo Regere Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Strzegom (dolnośląskie)
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie ; Załatwianie spraw urzędowych związanych z pracą cudzziemców w Polsce.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydató z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjęcia/ Wydania towaruKonfekcjonowanie zamówieńNadzór i kontrola nad stanami magazynowymi inwentaryzacjepraca w godz. 9-17
Hexagones Sp. z o.o. - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
Nauka/pomoc w:-wsparciu sprzedaży usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów-przygotowywaniu analiz rynkowych -obsłudze administracyjnej studiów podyplomowych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy, sprzedaż produktu finalnego
BROWAR RECRAFT Sp. z o.o - 2017-10-09 - Świętochłowice (śląskie)
bieżącego informowania bezpośredniego przełożonego o postępie prac i napotykanych trudnościach oraz podjętych środkach zabezpieczających wykonywanie prac znajomości dokumentacji technologicznej, procedur i instrukcji regulujących zakres i sposób wykonywanych prac w DKJ weryfikacji przebiegu procesu produkcyjnego na zgodność z dokumentacją technologiczną sporządzania raportów i dokumentowanie niezgodności w procesie produkcyjnym przygotowywania prezentacji problemów i wyników jakościowych na spotkania jakościowerozpowszechniania wśród pracowników firmy problemów i wyników jakościowych prowadzenia komunikacji wewnętrznej w zakresie bieżących wyników jakościowych opracowywania planów jakości na potrzeby realizacj wyrobów uczestniczenia w utrzymywaniu i doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarzadzania, dbać o przestrzeganie jego zasad i realizować założenia systemu znajomości Polityki Jakościowej i Polityki Środowiskowej
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2018-11-09 - Krzywonoś (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji umów o pracę i cywilno-prawnych; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sprzadzanie deklaracji ZUS, US, GUS; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowegooraz ubezpieczeniowego i własciwe ich zastosowanie; kontakty z urzędami i inne czynności biurowe, obsługa urządzeń biurowych, dyspozycyjność.
Forsage Transport Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Częstochowa (śląskie)
praca w godz. 8-16
KOPO s.c Koziak Piotr Koziak Anna - 2018-01-24 - Opole (opolskie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Kościerzyna (pomorskie)
Zamawianie części do maszyn rolniczych, nadzór z organizacją remontów maszyn urządzeń rolniczych
ROLNYVIK Sp. z o.o. Barciany - 2017-05-17 - Barciany (warmińsko-mazurskie)
obsługa kantoru, sporządzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-nadzór nad produkcją-kontrola jakosci produkcji-tworzenie dokumentacji technicznej ( m.in. protokoły zdawczo-odbiorcze)
Kotłorem spółka z o.o. - 2016-02-17 - Lubin (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko będzie odpowiedzialna za: przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform on-line oraz warunków i terminów; dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania; aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu; wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych; zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko; tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Zabierzów (małopolskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Banie Mazurskie (warmińsko-mazurskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celó, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel)Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 519-318-274, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
Roznoszenie ulotekRozdawanie ulotekPlakatowanie
kontakt przez OHP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości produkowanych elementów, nadzór nad urzadzeniami kontrolno pomiarowymi, dokumentowanie kontroli;wynagrodzenie 2500-2800 zł brutto+ premie + pakiet socjalny
COMFORT S.A. - 2016-11-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Rozmowy handlowe, negocjacje cenowe, wystawianie dokumentów handlowych.
MBA-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
praca z rodzinami zastępczymi. Praca w terenie, kierowanie dzieci do placówek
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-09-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych, sprawozdań statystycznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Oleśnica (dolnośląskie)