SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Szklarska Poręba oferta pracy HOTEL WERNERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie ofert oraz nadzór nad realizacją, kontakt klientami z biurami z branży Europy Wschodniej.
Data publikacji: 2017-09-19
Lokalizacja: Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Pracodawca: HOTEL WERNERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ARMII KRAJOWEJ 9, 58-580 Szklarska Poręba, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie ofert oraz nadzór nad realizacją, kontakt klientami z biurami z branży Europy Wschodniej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szklarska Poręba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jeleniogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szklarska Poręba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość lokalnego rynku wschodniego. Biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego.
Nazwa pracodawcy:
HOTEL WERNERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
ARMII KRAJOWEJ 9, 58-580 Szklarska Poręba, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jeleniogórski
Gmina pracodawcy: Szklarska Poręba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szklarska Poręba
Ulica pracodawcy: ARMII KRAJOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.09.2017
Oferta pracy ważna do: 04.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-prowadzenie sekretariatu, nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji, nadzór nad infrastrukturą i ubezpieczeniami, działania związane z rekrutacją nowych pracowników, realizacja obowiązków prawnych związanych z ochroną środowiska, nadzór nad wszystkimi sprawami prawnymi przekazywanymi do kancelarii prawnej, koordynowanie spraw związanych z BHP, załatwianie spraw urzędowych, nadzór nad pracami podległych pracowników
INVENTRONICS sp. z o.o - 2016-12-19 - Jawor (dolnośląskie)
odpowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami arabskimi, aktywne prowadzenie wielotorowego reseachu aranskiego rynku gier, odpowiedzlaność za budowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad terminową realizacją zleceń produkcyjnychOrganizowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,Zarządzanie czasem pracy podległych pracownikówOdpowiedzialność za jakość i terminowość wykonanych zadań;Nadzór nad realizacją celów produkcyjnych na zmianie, przez motywowanie podległego personelu do wysoko wydajnej pracy oraz pracy zespołowej;Codzienne planowanie pracy w celu terminowej realizacji zadań;Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego;Wdrażanie nowych pracowników na stanowiska pracy;Nadzór nad utrzymaniem dyscypliny i przestrzeganiem zasad BHP przez podległych pracowników nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionychUdział we wdrażaniu innowacji oraz usprawnień;
INTOP Sp.zo.o. - 2017-10-02 - Rychtal (wielkopolskie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z kilentami.
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
REALIZACJA BIEŻĄCYCH ZAMÓWIEŃ POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, REJESTROWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM ERP, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW, NEGOCJOWANIE CEN KOMPONENTÓW I WARUNKÓW DOSTAW, ZABEZPIECZENIE ZAKUPÓW POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, DOSKONALENIE RELACJI I OPIEKA NAD DOSTAWCAMI, MONITORING I BIEŻĄCA ANALIZA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, OBSŁUGA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W SYSTEMIE KLASY ERP, ZARZĄDZANIE STANAMI ZAPASÓW GRUP WYROBÓW, ZARZĄDZANIE DEDYKOWANĄ GRUPĄ ASORTYMENTU, WYROBÓW, W TYM ZARZĄDZANIE STOKIEM MAGAZYNOWYM
MINE MASTER Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Polkowice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
-śledzenie trendów rynkowych na terenie Polski i Rosji; - raportowanie, analiza i monitoring prowadzonych działań, wyników, rynku oraz konkurencji; - prowadzenie ciągłych negocjacji i dogrywanie kontraktów z kontrahentami z Polski i Rosji , oraz z kontrahentami angielskojęzycznymi działającymi w Polsce i za granicą; - nadzór nad obiegiem dokumentów marketingowych oraz kontrola finansowa projektów na każdym etapie, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji; - aktywna współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi na terenie Polski, Rosji oraz firmami posługującymi się językiem angielskim;- organizacja eventów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Żerniki Wrocławskie (dolnośląskie)
obróbka wstępna warzyw i owoców, obróbka termiczna produktów, umiejętność wykorzystania sprzętu gastronomicznego, umiejętność pracy w zespole, pomoc kucharzowi w sporządzaniu jadłospisu, rozładunek i pakowanie towaru zgodnie z jego przeznaczeniem, przestrzeganie przepisów HCCP, pPOŻ, i BHP.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bąkowo (kujawsko-pomorskie)
-
CAPIRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych Realizowanie założonych planów sprzedażowych Pozyskiwanie nowych członków Kasy Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SKOK PIAST - 2017-06-05 - Chrzanów (małopolskie)
Organizacja i przygotowanie wysyłek w sklepie internetowym.
Ajchsztet Muzolf SOLLUX LIGHTING SP.J. - 2016-02-10 - Budzyń (wielkopolskie)
Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
ROZPOZNANIE I ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW ORAZ USTALENIE ICH HIERARCHII, PROWADZENIE BADAŃ, GROMADZENIE INFORMACJI RYNKOWYCH O BRANŻY, KONTAKT Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH RYNKÓW ZBYTU I ODBIORCÓW
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Nowiny (świętokrzyskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Marcelów (łódzkie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe, obsługa i praca na komputerze
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Poraj (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na budowie, przy komputerze, czyszczenie kanałów urządzeniem, przygotowanie kanałów sanitarnych do monitorowania przy użyciu odpowiedniego sprzętu.
"EKOINSTAL" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, pozyskiwanie kontrahentów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2017-02-01 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
prace związane z przygotowywaniem ofert
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert i koordynacja procesu ofertowego. Analiza dokumentacji technicznej. Sporządzanie ofert przetargowych i wycen. Kontakt z potencjalnymi kontrahentami. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
P.R.I.B. HYDROPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-07 - Gostynin (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów jak też utrzymanie realcji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Obsługa komputera na poziomie dobrym-podstawy.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-09-04 - Lublin (lubelskie)
Obsługa drukarek, laserów, aplikacja folii samoprzylepnych, obsługa biura. Wymagania: wykształcenie wyższe - reklama, staż pracy 1 rok, znajomość programów graficznych (Photoshop, CorelDraw, Strata, AutoCad), umiejetność aplikacji folii samopzrylepnych, umiejętność obsługi maszyn (drukarek, ploterów, laserów), umiejętność obsługi biura.
PRACOWNIA REKLAMY SYLWIA FRANKOWSKA - 2017-07-24 - Bojano (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe z zakresie spraw pracowniczych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER, które nie ukończyły 30 roku życia. Miejsce stażu; Tauron Serwis Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
1. Organizacja i koordynowanie procesów związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów w firmie. 2. Planowanie i organizowanie wysyłek wyrobów gotowychdo klientów końcowych na obszarze Polski, UE i poza nią. 3. Zamawianie usług transportowych w firmach spedycyjnych, negocjowanie cen w obszarze usług transportowych. 4. Organizowanie odbiorów komponentów od dostawców na obszarze UE i poza nią 5. Przygotowanie dokumentów do odprawy celnej importowej/eksportowej we wspólpracy z agencją celną 6. Utrzymywanie kontaktu z przewoźnikami oraz ocenaskuteczności ich działań 7. Przygotowywanie miesięcznych raportów oraz kontrola kluczowych wskaźników efektywności (KPI) 8. Wystawianie i obsługa reklamacjilogistycznych do przewoźników 9. Monitorowanie i optymalizacja kosztów transportu w firmie 10.Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie ze standardami firmy 11. Nadzór nad obrotem opakowań zwrotnych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie nadzoru merytorycznego w procesie automatycznych badań NDT metodą UT i ET rur stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną na podstawie posiadanych/uzyskanych certyfikatów badań NDT- nadzorowanie naprawy i wzorcowania przyrządów do pomiaru długości, kąta i ciśnienia
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-02-07 - Zawadzkie (opolskie)
Prowadzenie biura, przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji audytowej, kontakt z klientami wewnętrzymi i zewnętrznymi
QA SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Słomczyn (mazowieckie)
organizowanie i kierowanie robotami remontowymi i rozbiurkowymi, kierowanie gospodarką materiałową i sprzętową w procesie budowlanymWynagrodzenie od 3000 - 4000 zł brutto Miejsce pracy: Elbląg
MONTELCZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)