SPECJALISTA DS. URUCHOMIEŃ Ostrów Wielkopolski oferta pracy Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. URUCHOMIEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie, komunikatywność i kreatywność;praca polega na wirtualnym oprowadzeniu klientów, po stronie internetowej firmy, nadaniu pierwszego zlecenia, pozyskania numeru do kuriera i dopilnowaniu odbioru przesyłki, dodatkowo obsługa maila, wypełnianie i drukowanie umów oraz potwierdzenia ich wysyłki, pomoc telefoniczna lub mailowa klientom.
Data publikacji: 2016-04-11
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska 35a/21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie, komunikatywność i kreatywność;praca polega na wirtualnym oprowadzeniu klientów, po stronie internetowej firmy, nadaniu pierwszego zlecenia, pozyskania numeru do kuriera i dopilnowaniu odbioru przesyłki, dodatkowo obsługa maila, wypełnianie i drukowanie umów oraz potwierdzenia ich wysyłki, pomoc telefoniczna lub mailowa klientom.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. URUCHOMIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: opiekun klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Opiekun klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kaliska 35a/21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobistytel.62 591 72 72e-mail; pracaosw (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kaliska
Numer budynku pracodawcy: 35a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 11.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
robotnik do remontu palet w Rzecku
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Rzecku - 2016-06-22 - Rzecko (zachodniopomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-13 - Siedlce (mazowieckie)
Zlecanie i nadzór nad wykonywanymi pracami porządkowymi, dostarczanie pracownikom środków czystości i narzędzi. Współpraca z zarządcą sprzątanego terenu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-11-20 - Gdynia (pomorskie)
SPECJALISTA D/S OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - PRACA BIUROWA ZWIĄZANA Z LOGISTYKĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2018-10-18 - Złotów (wielkopolskie)
-
Studio Fryzur ANNA MIROWSKA - 2019-04-23 - Dąbie (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista zastosowań informatyki- staż POWER V
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Białężyce (wielkopolskie)
-gromadzenie weryfikowanieoraz przetarzanie danych informacji uzyskanych ze żródeł wewnętrznych i zewnętrznych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji;-gromadzenie weryfikowanie oraz przetwarzanie danych i informacji w systemach teleifnormatycznych w celu zapewnienia ich aktualizacji;-pozyskiwanie i aktualizowanie danych, informacji oraz materiałów dot. systemów ochrony i zarządzania granicami w innych państwach w celu przygotowania materiałów informatycznych i analitycznych;-przygotowanie materiałów i prezentacji na potrzeby NOSG w celu prezentacji problematyki i wyników działania oddziału;-prowadzeni dokumentacji kncelaryjnej wydziału w celu zapewnienia prawidłowej rejestracji i obiegu pism i innych dokumentów;-koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2015-12-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Olkusz (małopolskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-02-21 - Leszno (wielkopolskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, rezerwacja samochodów, sprawdzanie biletów podrózy
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
wybór i zakup zwierząt, opieka nad zwierzętami, obsługa osprzętu akwarystycznego
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na czas określony do 5 lat; godziny pracy: 8.00- 20.00
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-21 - Ustka (pomorskie)
Obsługa klientów i spraw administarcyjnych, kontakt osobisty z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
Pomoc murarza
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Bielawa (dolnośląskie)
praca
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługę klienta eksportowego na rynku włoskim w tym: bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.
PAGEN Sp. z o.o - 2019-07-11 - Gnojnik (małopolskie)
Planowanie i koordynowanie sprzedaży, dystrybucja, obsługa programu handlowego WF-MAG.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Boguchwała (podkarpackie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowania, stan techniczny i porządkowy osiedla Spółdzielni, przygotowanie przetargów na zadania techniczne i eksploatacyjne, umiejętność kierowania zespołami pracowników, nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne , koordynowania i nadzorowanie pracy konserwatorów,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Prace elektryczne na budowie przy kontrakcie. Przebudowa mostu przez kanał warmiński w ciągu drogi krajowej nr 16, w km 110+893 koło miejscowości Stare Jabłonki.
STRABAG Sp. z o.o. Pruszków - 2018-04-12 - Stare Jabłonki (warmińsko-mazurskie)
opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju firmy. zarządzanie zespołempracowników w tym rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2019-03-19 - Lubin (dolnośląskie)