SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (J. URDU, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (J. URDU, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-12-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (J. URDU, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Data zakończenia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość języka urdu oraz dobra znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: kreowanie usług/produktów w zakresu działalności firmy; zarządzanie realizacją usług z zapewnieniem oczekiwanego poziomu jakości, przychodu, rentowności; wsparcie procesów sprzedażowych; nawiązywanie relacji z międzynarodowymi partnerami biznesowymi (m.in. Kuwejt, Pakistan).
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.12.2016
Oferta pracy ważna do: 30.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
* Prowadzenie inwestycji gminnych * Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem gminnymszczegóły oferty link:http://kolaczkowo.pl/wiadomosci/1/wiadomosc/117279/nabor_na_stanowisko_ds_inwestycji_i_gospodarki_gruntami
Urząd Gminy w Kołaczkowie - 2017-07-25 - Kołaczkowo (wielkopolskie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/2 etatu, wynagrodzenie 1000 zł netto (około 1673 zł brutto).Informacja o ofercie w sali C
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
-profesjonalna obsługa klientów-analiza potrzeb klienta-przygotowywanie ofert handlowych-realizowanie założonych planów-sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej;godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-14 - Głobino (pomorskie)
Uczestniczenie w pracach zespołu realizującego zadania w zakresie: -Przygotowania kalkulacji ofert handlowych - Przygotowaniazamówienia do produkcji i montażu - Zabezpieczenia materiałów doprodukcji i montażu - Opracowania i aktualizacji standardówjakościowych w przedsiębiorstwie - Planowania i rozliczania produkcji- Opracowania dokumentacji technicznej prefabrykatów -Przygotowania dokumentacji powykonawczej
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Żory (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń oraz asortymentu/garderoby klientów. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) w godzinach 6-14, 14-22. Wynagrodzenie 2000 zł brutto na okresie próbnym.
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie zleceń i zamówień, opracowywanie materiałów reklamowych i akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Krzeszyce (lubuskie)
realizacja umów handlowych, wystawianie dokumentów handlowych, celnych i spedycyjnych, prowadzenie korespodencji, nawiązywanie kontaktów z nowymi partnerami Spółki
URSUS S.A. - 2016-02-16 - Lublin (lubelskie)
analizowanie rynków wschodnich o ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, realizowanie planów sprzedazowych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów motoryzacyjnych (części)
Usługi Transportowe Mirosław Faron - 2017-01-02 - Jaworzno (śląskie)
księgowanie faktur, analiza dokumentów, udział i sporządzanie audytów, praca w systemie MS Office
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Wieluń (łódzkie)
dobór materiałó do aplikacjioraz dobór technologii szycia i łączenia materiałów,kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Lublin (lubelskie)
Organizowanie szkoleń - doskonalących, kwalifikacyjnych, branżowych. Prowadzenie dokumentacji szkoleń. Działania promocyjne i reklamowe, kontakt z klientem, nawiązywanie współpracy z organizacjami szkoleniowymi i pracodawcami. Bezpośredni kontakt z uczestnikami kursów i szkoleń.
Centrum Edukacyjne Technik S.C Henryk Szyc, Bożena Musznicka - 2016-01-19 - Słupsk (pomorskie)
kontrola prawidłowości eksploatacji urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Chrzanów (małopolskie)
organizacja i prowadzenie zajęć wychowawczych, sprawowanie opieki nad dziećmi i młodzieżą
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Luboszewy (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Puławy (lubelskie)
- planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie,- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanów materiałów,- prowadzenie ewidencji magazynowej,- utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami,- współpraca z innymi działami firmy; okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaz produktów i usług finansowych, realizowanie planów sprzedazowych, pozyskiwanie nowych członków kasy
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczęd.-Kredytowa PIAST Tychy - 2018-03-01 - Żywiec (śląskie)
j.w.
Usługi Doradztwa JSM I.N.D.E.X. Jacek Indrzejczyk - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy WILANÓW m.st. Warszawy - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:•Prowadzenie dokumentacji pracowniczej•Rozliczanie czasu pracy i urlopów pracowniczych•Wprowadzanie danych do SIO•Sporządzenie i wydawanie zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa•prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, jak również świadczeniobiorców, a także sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich prac.Oferty należy przesłać drogową mailową na adres: sekretariat (at) zpmrozy.pl lub na adres ul. Leśna 8, 05-320 Mrozy, w kopercie z dopiskiem Oferta Spec.ds.kadr do dnia 23.04.2017r.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Mrozach - 2017-04-07 - Mrozy (mazowieckie)