SPECJALISTA DS. RACHUNKOWO- KSIĘGOWYCH Słupsk oferta pracy "FIRMA VIGOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWO- KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 350 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych PLN i walutowych.Sporządzanie i księgowanie raportów kasowych.Wystawianie i wprowadzanie do rejestru Vat faktur sprzedaży oraz faktur zakupu.Prowadzenie ewidencji magazynowej.Rozliczanie delegacji.Analiza kont rozrachunkowych należności i zobowiązań.Sporządzanie przelewów do banku oraz kontrola terminów płatności. Inne prace zlecone przez Główną Księgową.Okres zatrudnienia: okres próbny do 3 m-cy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
Data publikacji: 2018-11-19
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: "FIRMA VIGOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 116A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych PLN i walutowych.Sporządzanie i księgowanie raportów kasowych.Wystawianie i wprowadzanie do rejestru Vat faktur sprzedaży oraz faktur zakupu.Prowadzenie ewidencji magazynowej.Rozliczanie delegacji.Analiza kont rozrachunkowych należności i zobowiązań.Sporządzanie przelewów do banku oraz kontrola terminów płatności. Inne prace zlecone przez Główną Księgową.Okres zatrudnienia: okres próbny do 3 m-cy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWO- KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Comarch Optima; znajomość przepisów ustawy o Vat, Ustawy o Rachunkowości, w szczególności zagadnień dotyczących rozliczeń WNT, WDT i eksportu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
"FIRMA VIGOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 116A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 116A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analiza potrzeb aktualnych i potencjalnych klientów, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, doradztwo techniczne, monitorowanie rynku i działań konkurencji
E-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Poznań (wielkopolskie)
POZYSKIWANIE, UTRZYMYWANIE I ROZWIJANIE STAŁEJ WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI, OBSŁUGA PROCESÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW POPRZEZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH
ABELMET EUROPE ŻANA GUTOWSKA MARUSZAK - 2017-08-17 - Lublin (lubelskie)
Montaż, uruchomienie, serwisowanie, remontowanie urządzeń górniczych w zakresie mechanicznym, elektrycznym itp. Diagnozowanie i usuwanie usterek, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi/ konserwacji oferowanych urządzeń.
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Pyrzowice (śląskie)
telefoniczna obsługa klienta
Multimedia Polska S.A. Gdynia - 2016-09-12 - Kutno (łódzkie)
Więcej informacji w BIP na stronie szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)
układanie posadzek żywicznych i hydroizolacji
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Jaworzno (śląskie)
Księgowanie dokumentów dot. należności praac z klientem angielskojęzydcznym oraz hiszpańskojęzycznym. Wymagany kontakt bezpośredni, telefoniczny i pisemny z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Łódź (łódzkie)
ocena i raportowanie zgodności funkcjonowania organizacji z wymaganiami prawnymi dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w postępowaniu powypadkowym
kontakt przez OHP - 2017-06-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Przygotowanie dokumentacji, pisanie procedur, wykonywanie walidacji i kwalifikacji urządzeń.
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "SULPHUR ZDRÓJ EXIM" w Busku-Zdroju - 2018-03-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl. Miejsce pracy Wejherowo lub Gdynia.
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-11-14 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa elektronicznego systemu zarządzania jakością
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sieradz (łódzkie)
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Pozyskanie nowych klientów. Dbałość o zachowanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami. Kontakt z firmami transportowymi. Udzielanie wsparcia i informacji.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Obsługa klienta i techniki sprzedaży. Prawo jazdy kat B. Pozyskiwanie nowych klientów. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) talentselect.pl
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Bytom (śląskie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI
VEGACOM SERWIS SP. Z O.O. - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
aktywna sprzedaż mebli metalowych, tworzenie ofert handlowych, poszukiwanie nowych klientów, kontakt z klientami, wprowadzanie zamówień,
Bakpol S.C. - 2018-06-20 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie sparw kadrowo-płacowych
DARPOL Sp. z o.o Spółka komandytowa - 2015-12-16 - Piotrowo Drugie (wielkopolskie)
•NADZÓR I KONTROLA NAD EWIDENCJĄ RACHUNKOWĄ I PODATKOWĄ FIRM PROWADZONYCH PRZEZ KANCELARIĘ ORAZ ICH WERYFIKACJA POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z AKTUALNYMI PRZEPISAMI •ROZWIĄZYWANIE CASÓW PODATKOWYCH, WYSZUKIWANIE AKTUALNEJ LINII ORZECZNICZEJ ORAZ WSPARCIE W BIEŻĄCYCH ZAGADNIENIACH Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI I PODATKÓW•PROWADZENIE PRZEGLĄDÓW PODATKOWYCH I MONITOROWANIE ZMIAN W ZAKRESIE PRZEPISÓW USTAWY O RACHUNKOWOŚCI ORAZ USTAW PODATKOWYCH,•WYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI I PODATKÓW
VERTIX OPTIMA SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.Wynagrodzenie nie niższe niż 5000 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
organizowanie transportów miedzynarodowych, kontakt z klientem polskim i międzynarodowym, przyjmowanie zleceń, organizacja transportów pojazdami firmy oraz podwykonawcami
TERWER LOGISTIC SPÓŁKA Z O.O SP. K. - 2016-07-12 - Świdnica (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-02-01 - Lipiny (łódzkie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników Spółki,Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US, PFRON),Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników,Wyjaśnianie spraw komorniczych,Kontrolowanie obiegu dokumentacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem,Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Spółki.
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2018-05-18 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży; duża kreatywność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów; dobra znajomość pakietu Microsoft Office; tworzenie ofert handlowych; Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta; rozwijanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; badanie potrzeb i oczekiwań oraz profesjonalne doradztwo w tym zakresie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRO-TECH Firma Techniczno Handlowa Dariusz Marchlewski - 2016-09-29 - Gliwice (śląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Ustroń (śląskie)
Brak danych
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "EKSPERT" R. Zernechel - 2016-10-17 - Lipka (wielkopolskie)