SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y Wejherowo oferta pracy KD Centrum Okien - Bo偶ena Dosz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y
Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga klienta przy sprzeda偶y okien, drzwi, bram gara偶owych. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl. Miejsce pracy Wejherowo lub Gdynia.
Data publikacji: 2017-11-14
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: KD Centrum Okien - Bo偶ena Dosz
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ofiar Pia艣nicy 1a, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Obs艂uga klienta przy sprzeda偶y okien, drzwi, bram gara偶owych. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl. Miejsce pracy Wejherowo lub Gdynia.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wejherowo
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wejherowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wejherowo
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw sprzeda偶y
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 13.11.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w pi艣mie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: KD Centrum Okien - Bo偶ena Dosz
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Ofiar Pia艣nicy 1a, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Ofiar Pia艣nicy
Numer budynku pracodawcy: 1a
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzeda偶y
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2017
Data dodania oferty pracy: 13.11.2017
Oferta pracy wa偶na do: 26.11.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 13.11.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 13.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obs艂uga kadrowa pracownik贸w
ABANA Sp贸艂ka z Ograniczon膮 Odpowiedzialno艣ci膮 - 2016-12-06 - D膮browa Tarnowska (ma艂opolskie)
wykonywanie prac wynikaj膮cych z bie偶膮cych dzia艂a艅 Biura LGD, kompleksowe przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z naborem wniosk贸w sk艂adanych w ramach realizacji LSR 2014-2020, przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu, utrzymywanie kontakt贸w z instytucjami wdra偶aj膮cymi oraz beneficjentami realizuj膮cymi operacje w ramach PROW 2014-2020, obs艂uga organizacyjnych spotka艅, narad, imprez organizowanych przez LGD
Lokalna Grupa Dzia艂ania "Ziemia 艁owicka" - 2016-10-19 - 艁owicz (艂贸dzkie)
- przyjmowanie i weryfikacja zg艂osze艅 reklamacyjnych- kontrolowanie i wyja艣nianie niezgodno艣ci zam贸wie艅- rozliczanie zako艅czonych zam贸wie艅 produkcyjnych- archiwizacja dokumentacji- sprawdzanie poprawno艣ci faktur
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-05-13 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
odpowiedzialno艣膰 za obszar cotrolingu i rachunkowo艣ci koszt贸w; bud偶etowanie; raportowanie miesi臋czne do sp贸艂ki matki w Niemczech;
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Wykroty (dolno艣l膮skie)
- Obs艂uga klienta biznesowego.- Rozw贸j bie偶膮cych dzia艂a艅.- Rozw贸j sprzeda偶y.- Wsp贸艂praca z Dzia艂em Marketingu, Zarz膮dem.- Udzia艂 w projektach mi臋dzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 z艂 + premia, uzale偶nione od kompetencji i do艣wiadczenia.
R臋bisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Brygadzista us艂ug porz膮dkowych, nadz贸r oraz kierowanie grup膮 pracownik贸w, prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wymagana znajomo艣膰 chemii profesjonalnej, umiej臋tno艣膰 sprz膮tania, doczyszczania. Miejsce pracy: Wola Cyrusowa(ubojnia) gmina Dmosin. Godziny pracy: 19.00-03.00.
CLAR SYSTEM S. A. - 2016-09-01 - Wola Cyrusowa (艂贸dzkie)
obsluga klienta zagranicznego ze Wschodu, pozyskiwanie nowych klient贸w, przygotowanie ofert handlowych w j臋z. rosyjskim, ukrainsim, t艂umaczenie dokument贸w sprzeda偶owych, um贸w, nawi膮zywanie kontakt贸w biznesowych, reprezentowanie firmy na targach bran偶owych, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)
obs艂uga sklepu internetowego, sprzeda偶 przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klient贸w, dzia艂ania marketingowe, realizowanie zam贸wie艅 i przygotowanie do wysy艂ki, monitorowanie przesy艂ek, aktualizacja bazy danych produkt贸w, prowadzenie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dba艂o艣膰 o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-06-27 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z klientami polegaj膮ca na pomocy w zorganizowaniu potrzebnych dokument贸w, wype艂nieniu i odes艂aniu ich do kancelarii. Przed podj臋ciem pracy pracodawca organizuje szkolenie
VOTUM S.A. - 2016-01-13 - Opole (opolskie)
Prawid艂owe i terminowe wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych, fakturzakupu, faktur sprzeda偶y i wybranych polece艅 ksi臋gowania -Przygotowanierejestr贸w, uzgadnianie i sporz膮dzanie deklaracji VAT, wysy艂ka JPK-Prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych i warto艣ci niematerialnych iprawnych z uwzgl臋dnieniem przepis贸w podatkowych -Aktywny udzia艂 wpracach zamkni臋cia okres贸w ksi臋gowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci finansowejm.in do GUS - Ksi臋gowanie faktur zgodnie z ustaw膮 o VAT - Monitorowaniebie偶膮cych zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPO艁EM Powszechna Sp贸艂dzielnia Spo偶ywc贸w - 2018-02-20 - Opole (opolskie)
Naliczanie p艂ac pracownik贸w, przygotowywanie sprawozda艅 do GUS i ZUS, praca w oparciu o program P艂atnik.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2017-08-09 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w oparciu o umow臋 zlecenie na w wymiarze 1/2 etatu.
Diana 艁askawska SenioDi24 - 2017-03-30 - Stebl贸w (opolskie)
realizacja zada艅 zwi膮zanych z procesem kszta艂towania i wykonywania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych kompleks贸w zamkni臋tych, dokonywanie przegl膮d贸w wojskowych kompleks贸w zamkni臋tych pod wzgl臋dem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodno艣ci wykorzystywania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniami resortowymi
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury Zielona G贸ra - 2017-12-04 - Zielona G贸ra (lubuskie)
- SPRZEDA呕 US艁UG SZKOLENIOWYCH- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE OFERT- WSP脫艁PRACA Z TRENERAMI- ZAANGA呕OWANIE
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
pomoc w uprawie zb贸偶 i hodowli zwierz膮t
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Murczyn (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzania analiz koszt贸w, przygotowywanie danych do bud偶et贸w, planowanie finansowe, wsparcie proces贸w z zakresu kontroli finansowej i kosztowej, opracowywanie analiz rentowno艣ci, kalkulacje cenowe, sprawozdawczo艣c (w tym tak偶e zarz膮dcza); nadz贸r nad systemem ERP (SAP SPRINT)
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
wycena i sprzeda偶 stolarki
"ALLUX" sp贸艂ka cywilna - 2016-11-17 - Konin (wielkopolskie)
ZAKUP SUROWCA, KONTROLA JAKO艢CI, SPRZEDA呕 KRAJOWA
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Karolin (mazowieckie)
Specjalista ds. obs艂ugi klienta zajmuje si臋 obs艂ug膮 pasa偶er贸w linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezb臋dnych informacji. Zajmuje si臋 tak偶e przygotowywaniem bilet贸w, ich aktywn膮 sprzeda偶膮, rezerwacjami oraz anulowaniem podr贸偶y. Na bie偶膮co wprowadza niezb臋dne zmiany do systemu Amadeus. Obs艂uguje pasa偶er贸w w j臋zyku angielskim oraz w co najmniej jednym innym j臋zyku (w zale偶no艣ci od przypisanego rynku). Jest zobowi膮zany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bie偶膮co, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony, nast臋pnie na czas nieokre艣lony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Telefoniczna i mailowa obs艂uga klienta czeskoj臋zycznego, nawi膮zywanie oraz utrzymywanie kontakt贸w z kontahentami, kontakt z firmami kurierskimi, wykonywanie bie偶膮cych t艂umacze艅 opis贸w produkt贸w.
KRAKVET Marek Batko Sp. Komandytowa - 2015-11-23 - Kokot贸w (ma艂opolskie)
- obs艂uga Klient贸w Indywidualnych w zakresie ubezpiecze艅 na 偶ycie- rozpoznawanie potrzeb Klient贸w, profesjonalne doradztwo w wyborze ubezpiecze艅 na 偶ycie- pozyskiwanie i utrzymywanie d艂ugotrwa艂ych relacji z Klientami- sta艂y rozw贸j kwalifikacji i uzupe艂nianie wiedzy w celu zapewnienia najwy偶szej jako艣ci obs艂ugi
Us艂ugi Finansowe Wojciech Kaczmarzyk - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie kontaktu ze sta艂ymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klient贸w. Sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug znajduj膮cych si臋 w ofercie przedsi臋biorstwa. Pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na kt贸rym dzia艂a przedsi臋biorstwo i konkurencji. Budowanie bazy klient贸w oraz realizacja plan贸w sprzeda偶owych.
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2015-12-29 - Narew (podlaskie)
Realizowanie dzia艂alno艣ci administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dba艂o艣膰 o dobry wizerunek sp贸艂ki. Przygotowywanie um贸w i dokument贸w firmy. Dba艂o艣膰 o poprawny obieg dokument贸w firmy, w tym przygotowywanie dokument贸w przetargowych. Organizacja bie偶膮cej pracy. Wsparcie dzia艂u marketingu i ksi臋gowo艣ci. Utrzymywanie kontakt贸w z klientami i dostawcami. Dba艂o艣膰 o zapotrzebowanie materia艂贸w biurowych, higienicznych i spo偶ywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarz膮du, Pe艂nomocnik贸w Zarz膮du i pozosta艂ych pracownik贸w firmy. Dba艂o艣膰 o przebieg spotka艅 biznesowych i pomoc w organizowaniu podr贸偶y s艂u偶bowych pracownikom firmy.
M&MR TRADING POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, obs艂uga klient贸w i spotka艅 biznesowych, obs艂uga centrali telefonicznej, t艂umaczenie dokument贸w z j臋zyka angielskiego, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zaganieniami prawnymi, nadz贸r nad prawid艂owym obiegiem dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - 艁om偶a (podlaskie)
Wsp贸艂praca z obecnymi dostawcami i klientami, analizowanie rynku i trend贸w cenowych, aktywne poszukiwanie i wyb贸r nowych kontrahent贸w, negocjowanie warunk贸w handlowych oraz nadz贸r nad przebiegiem transakcji.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)
Obs艂uga klienta, pozyskiwanie nowych klient贸w, wysy艂anie ofert wsp贸艂pracy, t艂umaczenie niezb臋dnych informacji na j臋zyk hiszpa艅ski, uczestnictwo w targach.Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 8-16 w Z膮browie.
Troton Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Z膮browo (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Skaryszew (mazowieckie)