SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG SZKOLENIOWYCH Trzebownisko oferta pracy PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG SZKOLENIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - SPRZEDAŻ USŁUG SZKOLENIOWYCH- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE OFERT- WSPÓŁPRACA Z TRENERAMI- ZAANGAŻOWANIE
Data publikacji: 2017-06-23
Lokalizacja: Trzebownisko (podkarpackie)
Pracodawca: PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-001 Trzebownisko 928B, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- SPRZEDAŻ USŁUG SZKOLENIOWYCH- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE OFERT- WSPÓŁPRACA Z TRENERAMI- ZAANGAŻOWANIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG SZKOLENIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : - UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWO-NEGOCJACYJNE - ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL
Nazwa pracodawcy: PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-001 Trzebownisko 928B, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebownisko
Numer budynku pracodawcy: 928B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.06.2017
Oferta pracy ważna do: 28.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Zakres obowiązków: - przygotowywanie list płac,- prowadzenie akt osobowych,- kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,- przygotowywanie deklaracji miesięcznych i informacji rocznych do ZUS, US, GUS, wniosków o dofinansowanie do PFRON,- odpowiedzialność za płatności do ZUS, US,- księgowanie list płac, ubezpieczeń grupowych,- obsługa ubezpieczeń grupowych,- przygotowywanie umów i aneksów,- wsparcie działu księgowości w kontroli należności przeterminowanych,- wystawianie faktur zaliczkowych, korygujących oraz faktur w EUR.- Wynagrodzenie: 3000 - 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.10.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Doświadczenie minimum 1,5 roku na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac. Obsługa komputera, Word, Excel, Outlook, znajomość min. 1 programu kadrowo-płacowego, mile widziana znajomość programu do księgowości. Kontakt telefoniczny (506-648-387) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: Kamila.Dyrbus (at) cream.pl
CREAM PROFESJONALNE TECHNOLOGIE SPOŻYWCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; ewidencja i księgowanie dokumentów księgowych; weryfikacja i uzgadnianie sald; CIT, VAT, GUS.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-12-27 - Stoisław (zachodniopomorskie)
prowadzenie handlu międzynarodowego, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych klientów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-07-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-pakowanie odzieży-sortowanie odzieży-kompletowanie zamówień
Work Service S.A Wrocław - 2016-04-21 - Gądki (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie firmy i usług, pozyskiwanie klientów i ich obsługa, przygotowanie ofert, utrzymanie kontaktów z klientami, udział w spotkaniach i targach, analiza potrzeb rynkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Siedlce (świętokrzyskie)
promowanie wizerunku firmy na zewnątrz, sondowanie i ocena rynku zbytu wyrobów oraz zapotrzebowania na wyróbpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)
sprzątanie oddziałów szpitalnych
Impel Cleaning Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Koordynacja przepływu informacji między chińską firmą generalną a firmą w Polsce. Wsparcie techncizne dla działu rpodukcji w Plsce. Wdrażanie systemu ERP chińskiego koncernu generalnego w Polsce. Kontrola jakości surowców. Usługi posprzedażowe. Usługi reklamacyjne
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Sieradz (łódzkie)
zaopatrzenie hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
rejestrowanie poczty, przygotowywanie dokumentów, bieżąca obsłiga sekretariatu wydziału w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych, prowadzenie dzienników ewidencji
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Mikołów (śląskie)
- generowanie zamówień części zamiennych i przyjmowanie dostaw- obsługa serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego- obsługa klientów zewnętrznych- obsługa depozytu opon
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych w obiektach teatru. Opracowanie planów remontów oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych. Organizowanie i nadzorowanie prac dot. utrzymanie obiektów teatru w dobrym stanie technicznym,poprzez zabezpieczenie stałej sprawności sprzętu i urządeń. Zlecanie sprawnego usuwania usterek i awarii firmom zewnętrznym. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji zleceń inwestycyjno- remontowych.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
nadzór, zaladunek i rozładunek towaru, kierowanie pojazdem n aterenie europy w tym kraje skandynawskie, wykonywanie drobnych naparw w aucie
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa urządzeń i programów. Testowanie i sprawdzanie działania aplikacji internetowych (m.in. sklepu, strony www). Pomoc w zarządzaniu i nadzorowaniu działania aplikacji internetowych oraz komponentem e-commerce z funkcją koszyka. Pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Gdynia (pomorskie)
Produkcja roślinna - ogól prac
Przedsiębiorstow Produkcji rolnej AGRIFARM Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Przytoczna (lubuskie)
sprzedaż towarów- wystawianie faktur, przygotowanie ofert i zamówień, wystawianie dokumentów magazynowych-branża budowlana
EKO-ELBUD Gólczyński sp. z o.o. - 2016-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
segregowanie dokumentów oraz rejestrowanie ich w systemie komputerowym, sortowanie dokumentów zarejestrowanych, skanowanie dokumentów, kontrola danych jakościowych wprowadzonych dokumentów.
Premier Tax Free Shared Services Centre - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wprowadzanie dokumentów od dostawców zgodnie z procedurami firmy, wystawianie dokumentów sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień klientów, monitorowanie stanu zapasów magazynowych, organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2018-04-13 - Siedlce (mazowieckie)
- prowadzenie szczegołowej dokumentacji pracowniczej teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy- sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców- sporządzanie list płac- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie- sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
JANPOL METALPRODUKCJA Jan Kiełbasa - 2017-08-16 - Dębno (zachodniopomorskie)
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
stanowisko :specjalista ds.marketingu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-05-31 - Katowice (śląskie)