SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I TRANSPORU Siedlce oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J.
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I TRANSPORU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i wprowadzanie dokumentów od dostawców zgodnie z procedurami firmy, wystawianie dokumentów sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień klientów, monitorowanie stanu zapasów magazynowych, organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń.
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karowa 38a, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i wprowadzanie dokumentów od dostawców zgodnie z procedurami firmy, wystawianie dokumentów sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień klientów, monitorowanie stanu zapasów magazynowych, organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I TRANSPORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2018
Data zakończenia pracy: 14.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu WF-MAG
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Umiejętności organizacyjne, dokładność.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Karowa 38a, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 09.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://www.paptrans.pl/
Ulica pracodawcy: Karowa
Numer budynku pracodawcy: 38a
Profil działalności pracodawcy:
Firma zajmuje się produkcją artykułów higienicznych takich jak: + papier toaletowy + ręczniki + papiery przemysłowe z makulatury i celulozy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2018
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 11.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie nowych klientówprzygotowanie ofertnegocjowanie warunków sprzedażyutrzymywanie reklam z istniejącymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień, korekta terminów zleceń i ilości artykułów, dysponowanie artykułami.
PHOENIX CONTACT "WIELKOPOLSKA" SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów i podtrzymywanie kontaktów handlowych.Dostawy towarów do klienta
"PENNY-DOBROSZYCE" Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Dobroszyce (dolnośląskie)
wykonywanie połączeń do stałych klientów w celu sprzedaży usług ubezpieczeniowych
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie korespondencji firmy, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek.
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-05-22 - Klucze (małopolskie)
Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2018-07-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień w języku rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, kontakt z klientami rosyjskojęzycznymi, nadzór nad produkcją i procesami z tym związanymi
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Runów (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta i realizacja zamówień składanych przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)
wyk.średnie, 3 lata doświadczenia na stanowisku szkoleniowca koni rasy polo, uk. kurs jeździectwa, szkoleniowiec koni rasy polo, znajomość j . angielskiego w stopniu średnim, j. hiszpański w stopniu zaawansowanym.Zakres obowiązków: Opieka oraz pielęgnacja koni polo.Prowadzenie szkoleń dla koni polo. Współpraca z trenerem gry w polo. Przygotowywanie koni do udziału w turniejach. Miejsce pracy ŚLIWNIKI gmina Nowe Skalmierzyce, powiat ostrowski.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Śliwniki (wielkopolskie)
Doradztwo klienta sporządzanie ofert ubezp.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
Szczegółowe informacje na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"Administrowanie systemem ZSI/ ERP - MS Dynamics AX i Systemem Obiegu Dokumentów - IntraDok/, zgłaszanie błędów, doskonalenie i optymalizacja wymienionych systemów; udział w projektach rozwojowych systemów ZSI; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-31 - Gliwice (śląskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2018-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)
-
KEK MEBLE KRZYSZTOF KOPCIŃSKI - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,-współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych-udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,-współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,-przygotowywanie niezbędnych raportów, analiza, sprawozdań,-organizację spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,-udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Prowadzenie prezentacji/spotkań. Praca na terenie powiatu jarosławskiego. Wymagany własny samochód - pracodawca zapewnia zwrot kosztów utrzymania samochodu za kilometry przejechane w ramach pracy. Wymagana dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, samodzielność w działaniu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 16 623 49 86 / edukacjacv (at) gmail.com
Centrum Kształcenia "TORUS" Ewa Piechowska - 2016-06-13 - Jarosław (podkarpackie)