SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH Runów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i przygotowywanie zamówień w języku rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, kontakt z klientami rosyjskojęzycznymi, nadzór nad produkcją i procesami z tym związanymi
Data publikacji: 2017-09-21
Lokalizacja: Runów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Runów, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień w języku rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, kontakt z klientami rosyjskojęzycznymi, nadzór nad produkcją i procesami z tym związanymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Runów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ogrodnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ogrodnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, białoruskiego, znajomość roślin
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2017
Data dodania oferty pracy: 19.09.2017
Oferta pracy ważna do: 22.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie faktur do systemu, wystawianie faktur, zamawianie towaru, wydawanie towaru na kwiaciarnię
Majewscy-Świat Kwiatów i Roślin Centrum Ogrodnicze ZPChr Grażyna Majewska - 2018-06-21 - Legnica (dolnośląskie)
Poszukiwanie pracowników na rynkach wschodnich (Ukraina). Obsługa pracwoników pod względem formalno-prawnym zatrudnienia w Polsce. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacji na terenie Polski i Ukrainy. Miejsce pracy: Wrocław, pl. Nowy Targ 28/303, wyjazdy na Ukrainę - opłacane przez pracodawcę. Praca przez 40 godzin w tygodniu. Umowa zlecenie, w póxniejszym okresie istnieje możliwość przejścia na umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
Wycena robót, ewidencja usług, rozliczenia klientów, rozliczenia wewnętrzne.
Grupa InstalExpert Spółka z o.o. - 2016-04-06 - Chodzież (wielkopolskie)
Windykacja należności, rozliczanie paliwa, przygotowywanie zestawień obrotów firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie dokumentacji procesu produkcji, ocena możliwości technicznych, kalkulacja wagowa, optymalizacja odpadów, analiza rysunków budowlanych na zgodność z zamówieniemwynagrodzenie do uzgodnienia
"DROZAPOL-PROFIL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad utrzymaniem ruchu urządzeń elektrycznych w zakładzie produkcyjnym.
Zakład Energoelektryczny "ENERGO-STIL" Sp. z o.o. - 2018-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klienta w zakresie udzielenia kredytów, pożyczek, obsługa kazowa, zakładanie kart bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie zamówień, wykresów, analiz i raportów
Automationstechnik sp. z o.o. - 2016-03-22 - Kraków (małopolskie)
lubią kontakt z Klientem, łatwo nawiązują relacje międzyludzkie
chętnie poszerzają swoją wiedzą z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
cechują się optymizmem, pozytywną energią i codziennym uśmiechem
posiadają wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
lubią i potrafią współpracować w zespole
są osobami dyspozycyjnymi, niekaranymi
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta
Media Expert - 2016-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo płacowych.Przygotowywanie raportów miesięcznych.Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu.Rozliczanie umów cywilnoprawnych.Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.Rozliczanie czasu pracy i nieobecności.Obliczanie zasiłków chorobowych.
CATERMED S.A. - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
rozliczanie wpłat mieszkańców za czynsz, obsługa administracyjna budynku
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DOMENA" S.C. - 2017-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Projektowanie nowych rozwiązań oraz optymalizacja istniejacych układów elektonicznych,tworzenie dokumentacji wykonawczej i testowej prototypów,udział w procesach testów i uruchomiania modułów elektronicznych,poszukiwanie dostawców dla nowych grup produktowych
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Sochaczew (mazowieckie)
Dbałość o gospodarkę magazynową, zamawianie towarów, nadzór nad całością magazynu i sprzedażą, wprowadzanie dokumentacji rozchodów i przychodów do systemu, zarządzanie 4-osobową załogą.Wykształcenie min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. magazynowych, znajomość Pakietu Office, prawo jazdy kat. B
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i cudzoziemców zatrudnionych w Polsce, ewidencja czasu pracy, kontrola wazności badań pracowniczych i zezwoleń na pracę, sporządzanie raportów
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Powadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej i upowszechnieniowej w zakresie: ochrony dziedzictwa kulturowego, promocji twórczości ludowej i folkloru, wskazywania możliwości rozwiązywania problemów socjalno-bytowych ludności wiejskiej, promowania przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, w tym turystyki wiejskiej, agroturystyki i zagrody edukacyjnej, kształtowania warunków pracy i życia społeczeństwa wiejskiego, odpowiadających standardom cywilizacyjnym pozwalającym mieszkańcom wsi realizować ich cele ekonomiczne, edukacyjne, kulturowe i społeczne poprzez m.in.: aktywizację społeczności lokalnych obszarów wiejskich, informowanie o możliwościach podnoszenia i zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych przez rolników i mieszkańców obszarów wiejskich.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1) Zapoznanie się z przepisami stosowanymi przez jednostkę organizacyjną, 2) Zapoznanie się z zakresem działalnościkomórki organizacyjnej, 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej, 4)Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów, 5) Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji, 6) Pomoc przy archiwizacjidokumentów, 7) Obsługa urządzeń biurowych i komputera, 8) Zapoznanie się z zadaniami związanymi z pomiarami morskimi
Urząd Morski w Szczecinie - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, obsługa klienta, obsługa strony internetowej biura, obsługa kasy fiskalnej, obsługa poczty
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji dot. remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i brukowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert na usługi, udział w zaopatrzeniu w potrzebne do robót materiały i sprzęty
Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Żory (śląskie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
Kontakt z klientami. Przyjmowanie zamówień. Pozyskiwanie klientów. Wystawianie dokumentów. Współpraca z sieciami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2017-03-31 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)