SPECJALISTA DS.ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH Pruszcz Gdański oferta pracy Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Wynagrodzenie: do 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Powadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej i upowszechnieniowej w zakresie: ochrony dziedzictwa kulturowego, promocji twórczości ludowej i folkloru, wskazywania możliwości rozwiązywania problemów socjalno-bytowych ludności wiejskiej, promowania przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, w tym turystyki wiejskiej, agroturystyki i zagrody edukacyjnej, kształtowania warunków pracy i życia społeczeństwa wiejskiego, odpowiadających standardom cywilizacyjnym pozwalającym mieszkańcom wsi realizować ich cele ekonomiczne, edukacyjne, kulturowe i społeczne poprzez m.in.: aktywizację społeczności lokalnych obszarów wiejskich, informowanie o możliwościach podnoszenia i zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych przez rolników i mieszkańców obszarów wiejskich.
Data publikacji: 2018-06-13
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wróblewskiego 3, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Powadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej i upowszechnieniowej w zakresie: ochrony dziedzictwa kulturowego, promocji twórczości ludowej i folkloru, wskazywania możliwości rozwiązywania problemów socjalno-bytowych ludności wiejskiej, promowania przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, w tym turystyki wiejskiej, agroturystyki i zagrody edukacyjnej, kształtowania warunków pracy i życia społeczeństwa wiejskiego, odpowiadających standardom cywilizacyjnym pozwalającym mieszkańcom wsi realizować ich cele ekonomiczne, edukacyjne, kulturowe i społeczne poprzez m.in.: aktywizację społeczności lokalnych obszarów wiejskich, informowanie o możliwościach podnoszenia i zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych przez rolników i mieszkańców obszarów wiejskich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dyspozycyjność, wykształcenie wyższe rolnicze lub pokrewne (m.in. technologia żywności i żywienie człowieka, dietetyka, turystyka i rekreacja, zarządzanie i inżynieria, mile widziane doświadczenie w pracy na rzecz rozwoju obszarów wiejskich lub na podobnym stanowisku pracy
Nazwa pracodawcy: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Lubań, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Nowa Karczma
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Adres strony pracodawcy: http://hotel.podr.pl/
Ulica pracodawcy: Tadeusza Maderskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 13.06.2018
Oferta pracy ważna do: 13.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć z języka angielskiego z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi
Centrum Edukacji-Szkoła Języków Obcych"ARKANA"Zbigniew Kokoszka - 2017-08-28 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- Monitorowanie rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i aktywności konkurencji - przygotowanie ofert handlowych. analiza potrzeb klientów na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów systemu ERP marki Comarch na rynku zagranicznym, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Analizą potrzeb Klientów i doradztwem w zakresie doboru właściwego rozwiązania. Negocjowanie warunków zawieranych umów. Nawiązywanie , rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z przedstawicielstwami przedsiębiorstw zagranicznych na rynku krajowym. Pomoc w dostarczaniu sposobu sprzedaży z prawnymi wymaganiami rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.- Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Obsługa sprzedaży w sklepia internetowym oraz portalu Allegro.pl, obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, przygotowanie produktów, praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych Kościan - 2016-10-05 - Krzywiń (wielkopolskie)
wylkanizacja opon, naprawa felg i opon, montaż i demontaz opon i kół, sprzedaż, doradztwo
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Nieżychowo (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca w firmami zewnętrznymi z Rosji, Ukrainy, Białorusi. Pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie planu marketingowego, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów, wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Płock (mazowieckie)
Specjalista ds. sprawozdań i płac
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji z nimi, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Mielec (podkarpackie)
Wdrożenie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowanie materiałów reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, analiza marketingowa konkurencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Okuninka (lubelskie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
1. rozwiązywanie incydentów (napraw) i obsługi zadań, które są przypisane do nich; 2. monitorowanie innych analityków; 3. wykonywanie analiz konfiguracji całej SAP przypisanych procesów i punktów integracyjnych z nimi związanych; 4. rozpoznawanie wymagań biznesowych założonych przez skonfigurowane rozwiązania SAP; 5. opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla napraw, drobne usprawnienia i współpraca z organizacją rozwoju; 6. współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu SAP; 7. spełnianie lub przekraczanie ustaleń SAP SUPPORT SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA); 8. aktualizacja procedur, instrukcji działań i innej dokumentacji dotyczącej zmian w systemie; 9. zarządzanie kolejkami w połączeniu z działem technicznym w określonych obszarach.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
monitorowanie zapotrzebowania na produkty i wymagane surowce, zamawianie surowców, pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw, współpraca z dostawcami
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Wiskitki (mazowieckie)
•organizacja pracy oraz sprawne i efektywne zarządzanie podległym personelem,•udział w realizacji procesów rekrutacyjnych, wdrożeniowych i szkoleniowych personelu,•zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta,•ścisła współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie świadczenia usług na terenie Parku Wodnego,•ścisła współpraca z innymi działami organizacyjnymi Spółki,•nadzór i dbałość o właściwą jakość oferowanych przez Park Wodny usług,•realizacja wyznaczonego budżetu oraz odpowiedzialność za wyniki finansowe obiektu,•zbudowanie i wdrożenie strategii rozwoju obiektu,•współtworzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych,•współtworzenie i wdrażanie programu profilaktyki zdrowotnej,•kreowanie pozytywnego wizerunku Parku Wodnego. Godziny pracy 7-15.
Trzy Fale Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Słupsk (pomorskie)
Udział w budowaniu i realizacji zadań BHP, kontrola przestrzegania przepisów i uzgodnień z zakresu BHP w podległych zakładach pracy, współpraca z odpowiednimi jednostkami i instytucjami zewnętrznymi, budowanie i promowanie kultury bezpieczeństwa w miejscu pracy wśród pracowników i kadry kierowniczej w celu podnoszenia świadomości w zakresie eliminowania zagrożeń dla życia i zdrowia, prowadzenie dochodzeń powypadkowych, prowadzenie dokumentacji BHP.
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-03-01 - Rytel (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Ławy (mazowieckie)
- prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy - przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kosobudz (lubuskie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
Optykon Sp. z o.o. poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisku:Specjalisty ds. Sprzedaży i Marketingu B2B. Firma specjalizuje się w produkcji, usługach oraz dystrybucji wyrobów optycznych na rynku polskim i zagranicznym.Miejsce pracy: Wielgłowy k/Tczewa, ul. Leśna 2, pomorskie (przy głównej drodze E91 i przystankach autobusowych Latocha).Zakres obowiązków:-budowanie i realizowanie strategii marketingowych firmy,-wspieranie sprzedaży,-tworzenie tekstów marketingowych różnego rodzaju,-udział w tworzeniu nowych produktów,-administrowanie sklepem internetowym,-współpraca z innymi działami firmy, -nadzorowanie projektów marketingowych, ustalanie harmonogramów, analiza wyników i optymalizacja kampanii,-organizacja targów/imprez,-prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.Oferujemy:-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -pracę w przyjaznym, profesjonalnym i rozwijającym się zespole, -rozwój osobisty poprzez szkolenia, doświadczanie oraz realizację nowych wyzwań,-wynagrodzenie składające się z pensji podstawowej, prowizji i premii.Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail praca (at) optykon.pl lub tradycyjną pocztą na adres:Optykon Sp. z o.o. 83-120 Wielgłowy, ul. Leśna 2.
OPTYKON Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Wielgłowy (pomorskie)
Zapewnienienajwyższej jakości i terminowosci realizowanych zleceń, kontrola pracy kierowców dystrybucyjnych, bieżące wprowadzanie danych do systemu, statusowanie przesyłek w systemie, współpraca z magazynem, kontrola jakości, kompletnoci danych, praca w godz. 6-14/14-21
PEKAES S.A - 2015-11-30 - Opole (opolskie)
- Prowadzenie obsługi wynagrodzeń oraz sporządzanie listy płac (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne)- Generowanie przelewów na konta osobiste pracowników oraz potrąceń na rachunki wierzycieli- Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych i korygujących ZUS, obsługa programu Płatnik - Dokonywanie rozliczeń podatkowych pracowników oraz sporządzanie rozliczeń rocznych i informacji PIT- Sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń PFRON - Uzgadnianie sald kont księgowych dotyczących wynagrodzeń osobowych i bezosobowych - Obsługa dobrowolnych ubezpieczeń grupowych pracowników w ramach zawartych umów
"ARHELAN" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
obsługa klienta niemieckiego, przyjmowanie zamówień, tworzenie raportów
YETICO S.A. - 2016-04-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
AWIMA Sp. J. - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 177 (dawniej Zespół Szkół Specjalnych nr 92) - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyny do produkcji opakowań z papieru i tektury
COMBINATH SPÓŁKA JAWNA M. I E. NATH - 2016-01-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Podstawowa obsługa biura handlowego,Wystawianie faktur,Obsługa klientów, Obsługa poczty elektronicznej i połączeń telefonicznych,Obsługa urządzeń biurowych,Tworzenie i obsługa dokumentacji. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16.
EUROLEDLIGHTING SP. Z O.O. - 2017-08-23 - Redzikowo (pomorskie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Świebodzice (dolnośląskie)
1 stanowisko min. rozliczanie raportów sprzedaży z kas fiskalnych, uzgadnianie sald, analiza stanów kont rozrachunkowych, ewidencja dokumentów bankowych, prowadzenie rejetrów, rozliczanie inwentaryzacji.2 stanowisko min. kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo-wartościowej konta, rozliczanie inwentaryzacji, dekretacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych. Znajomość gospodarki materiałowej, windykacji i podatków.Praca na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą ewa.roszkowska (at) spartan.wroc.pl tel. 71 738 82 02, 71 738 82 03.Informacja o ofercie w sali E
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych. sporządzanie sprawozdań finansowych, praca w godz. 9-17
APB SP. Z O.O. - 2016-08-18 - Opole (opolskie)
Prace budowlane wysokościowe przy montażu konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola jakościowa wyrobów gotowych, wprowadzanie danych do bazy komputerowej, prowadzenie dokumentacji, raportowanie. Kontakt tel. 660 752 038 e-mail: ksiegowosc (at) kiel-pak.com.pl
"KIEL-PAK"Więcek Ewa, Więcek Tadeusz Sp. J. -Nowiny k/Kielc - 2016-12-22 - Nowiny (świętokrzyskie)