SPECJALISTA DS BHP Rytel oferta pracy Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS BHP
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Udział w budowaniu i realizacji zadań BHP, kontrola przestrzegania przepisów i uzgodnień z zakresu BHP w podległych zakładach pracy, współpraca z odpowiednimi jednostkami i instytucjami zewnętrznymi, budowanie i promowanie kultury bezpieczeństwa w miejscu pracy wśród pracowników i kadry kierowniczej w celu podnoszenia świadomości w zakresie eliminowania zagrożeń dla życia i zdrowia, prowadzenie dochodzeń powypadkowych, prowadzenie dokumentacji BHP.
Data publikacji: 2018-03-01
Lokalizacja: Rytel (pomorskie)
Pracodawca: Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworzec 12, 89-642 Rytel, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w budowaniu i realizacji zadań BHP, kontrola przestrzegania przepisów i uzgodnień z zakresu BHP w podległych zakładach pracy, współpraca z odpowiednimi jednostkami i instytucjami zewnętrznymi, budowanie i promowanie kultury bezpieczeństwa w miejscu pracy wśród pracowników i kadry kierowniczej w celu podnoszenia świadomości w zakresie eliminowania zagrożeń dla życia i zdrowia, prowadzenie dochodzeń powypadkowych, prowadzenie dokumentacji BHP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rytel
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czersk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Bezpieczeństwo i higiena pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy w obszarze BHP, mile widziane w firmie produkcyjnej, bardzo dobra znajomość przepisów BHP, wysokie umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne.(nr oferty 46.2018.BK)
Nazwa pracodawcy:
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Stanisława Moniuszki 12, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Stanisława Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: tartak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.03.2018
Data dodania oferty pracy: 01.03.2018
Oferta pracy ważna do: 29.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne);współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; prowadzenie wynajmu pomieszczeń; prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Siedlce (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie prac projektanta w zakresie projektowania sieci wod-kan. Praca od pn do pt.
ALL-PRO CONSULTING Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sporządzanie zgłoszeń celnych, deklaracji akcyzowych, deklaracji intrastat oraz dokumentów przewozowych, zarządzanie dokumentacją celną i przewozową, współpraca z Urzędem Celno-Skarbowym
CAT POLSKA sp. z o.o. - 2017-03-17 - Rogowiec (łódzkie)
Obsługa bieżąca Wspólnot Mieszkaniowych. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej. Praca w godz. 08:00-16:00
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-11-22 - Opole (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa dofinansowań PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporządzanie zaświadczeń, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-12 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień od kontrahentów, rejestrowanie w programie komputerowym, przekazywanie zamówień do kreślarzy, współpraca z produkcją i ekspedycją
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2016-11-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
- obsługa kadrowa i płacowa;- bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń;- sporządzanie list płac dla pracowników; - przekazywanie informacji i deklaracji rozliczeniowych do ZUS; - obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków opiekuńczych i innych;- sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i rocznych rozliczeń podatkowych /PIT/,- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie umów, świadectw pracy i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;- prowadzenie i ustalanie urlopów oraz ewidencji czasu pracy pracowników;- sporządzanie sprawozdań m.in. do GUS, SIO i innych;- sporządzanie wymaganych analiz potrzebnych do sprawozdawczości;- rozliczenie godzin ponadwymiarowych nauczycieli;- kierowanie pracowników na badania lekarskie;- obsługa kancelaryjna, obsługa interesantów i udzielanie informacji;- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej;- prowadzenie spraw uczniowskich (księgi uczniów, zaświadczenia, legitymacje, duplikaty świadectw, odpisy i kopie); - na zlecenie kadry kierowniczej przygotowywanie projektów pism oraz przedstawianie uprawnionym osobom do podpisu;- zapewnienie sprawnego obiegu informacji wewnątrz szkoły; - prowadzenie niezbędnych rejestrów spraw, terminarzy; - inne prace zlecone przez głównego księgowego i kadrę kierowniczą.
Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego w Myślenicach - 2017-10-18 - Myślenice (małopolskie)
Obsługa recepcji obiektu; obsługa gości pola golfowego, hotelu, restauracji, obsługa linii telefonicznej, skrzynki mailowej, rozliczanie kasy, fakturowanie: rejestracja faktur
GOLF Sp. z o.o. (Klub Golfowy Lisia Polana) - 2018-06-01 - Pomocnia (mazowieckie)
zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Radom (mazowieckie)
zarządzanie marketingiem ,oferta handlowa firmy
Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów"Słowianka" w Szczecinku - 2015-12-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- wystawienie faktur sprzedaży i dokumentów magazynowych -nadzór nad gospodarką magazynową - prowadzenie korespondencjihandlowej - obsługa kontrahentów zagranicznych Spółki
B.S.K. "RETURN " S.A. - 2015-12-09 - Zawiercie (śląskie)
organizowanie pracy zespołowi technicznemu w zakresie drobnych prac budowlanych na budynkach mieszkalnych, nadzór nad wykonywanymi pracami, poszukiwanie wykonawców na zewnątrz firmy, zawieranie umów na prace budowlane, umiejętność oszacowania, przedstawienia i uzasadnienia kosztów planowanych prac, korespondencja w zakresie technicznym itp.
Przedsiębiorstwo Usługowo_Handlowe "RED-BUD" Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych), rozliczanie dostaw, sprawdzanie parametrów jakościowych zbóż i rzepaku za pomocą urządzeń laboratoryjnych.
ZIARN-POL Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
-przyjmowanie i obsługa rezerwacji indywidualnych;-podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami;-realizacja planów sprzedaży;-terminowe i dokładne potwierdzanie rezerwacji;-sprzedaż, zlecanie i ustalanie dodatkowych usług hotelu zamawianych przez gości;-ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu;-sumienne i terminowe wykonywanie powierzonych czynności;-praca zgodna ze standardami i procedurami firmy.Wymagana dobra znajomość jezyka niemieckiego lub angielskiego.
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami zagranicznymi- biznesowymi, koordynacja zapytań oraz odpowiedzialność za koordynaowanie procesu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Poznań (wielkopolskie)
-Analiza pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z dostępnych funduszy-Weryfikacja terminów i rodzajów naborów-Monitorowanie planowanych projektów-Samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów oraz ich składanie-Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych do otrzymania dofinansowania-analiza projektów inwestycyjnych i zadań realizowanych przez dział pod kątem możliwości - wystąpienia o środki finansowe,-Wprowadzanie zmian merytorycznych do realizowanych projektów-Kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów-Kontakt z instytucjami pośredniczącymi
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Dębica (podkarpackie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
osoba zarejestrowana w PUPponiżej 30 r.ż., profil IIopieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handloweznajomość podstaw e-marketingu i informatyki. Miel widziana osoba z doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Przyborów (małopolskie)
Rozmowy telefoniczne z klientami , pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Radom (mazowieckie)
obsługa klienta, diagnostyka, przygotowywanie farb
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Reda (pomorskie)
Przewóz pieczywa zgodnie z wyznaczona trasą, załadunek i rozładunek dostawy
Leks Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Tarnów Bycki (lubuskie)
Odczytywanie raportów. Monitorowanie czynności związanych z działalnością w zakresie odbioru odpadów. Wykształcenie średnie - mile widziane techniczne, mile widziane doświadczenie w logistyce lub transporcie, obsługa programów do obsługi firm transportowych, obsługa kompuera, MS Office. Praca na terenie siedziby firmy na dwie zmiany 6-14; 14-22.
Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Mysłowice (śląskie)
Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2018-06-21 - Sokoły (podlaskie)