SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY R160/2945-1145/18 Włocławek oferta pracy ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY R160/2945-1145/18
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego
Data publikacji: 2018-07-27
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie działem sprzedaży marketu budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY R160/2945-1145/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2018
Data zakończenia pracy: 26.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
ŁĘGSKA 16, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: ŁĘGSKA
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Promocja sklepu "Świat Ucznia" w placówkach szkolnych, przedszkolnych, placach zabaw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kowale (pomorskie)
opracowywanie i realizacja strategii marketingowej, planowanie i realizacja działań z zakresu media relations, w zakresie kształtowania i utrzymywania dobrych relacji z darczyńcami i podmiotami spierającymi działalność stowarzyszenia, przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych oraz informacji związanych z działalnością stowarzyszenia, prowadzenie strony internetowej, kont social media i fanpagey stowarzyszenia, realizacja działań wspierających działalność funraisingową
Stowarzyszenie Pomocy Młodz. i Dzieciom Autystycznym oraz Młodz. i Dzieciom o Pokr. zaburzeniach "Wspólny Świat" - 2017-09-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Montaż instalacji tryskowych i hydrantowych
Sokół Łukasz Dawidowicz - 2017-02-21 - Rozprza (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich; budowanie relacji biznesowych; przygotowywanie ofert handlowychw językach obcych; analiza rynku i zapytań ofertowych; współpraca z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
- Muzeum Historii Katowic zatrudni specjalistę ds. informacji turystycznej1) Zatrudnienie od dnia 1 lutego 2016 r.2) Pełny wymiar czasu pracy3) Miejsce pracy: Katowice, Rymarska 4- Obowiązki na stanowisku specjalisty ds. informacji turystycznej1. Gromadzenie i przekazywanie turystom indywidualnym i grupom zorganizowanym informacji dotyczących oferty turystycznej i rekreacyjnej z terenu Katowic, informacji noclegach, restauracjach, kinach, teatrach, jednostkach kulturalnych, połączeniach komunikacyjnych oraz odbywających się w mieście imprezach kulturalnych2. Współpraca z mediami regionalnymi, Działem Promocji Urzędu Miasta Katowice oraz podmiotami tworzącymi Śląski System Informacji Turystycznej.3. Działanie na rzecz turystycznego wizerunku Katowic poprzez udział w targach i wystawach turystycznych,4. Systematyczne przekazywanie informacji dotyczących pracy Punktu Informacji Turystycznej celem zamieszczenia ich na stronie internetowej Muzeum Historii Katowic,5. Obsługa stoiska Informacji Turystycznej podczas imprez kulturalnych,6. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie spraw,7. Obsługa kasy fiskalnej,8. Prowadzenie ewidencji sprzedaży na kasie fiskalnej, miesięczne rozliczanie przychodu z Działem Księgowości i rozliczanie gotówki,9. Prowadzenie kartotek i sprzedaży wydawnictw muzealnych,10. Udzielanie pomocy przewodnikowi w trakcie oprowadzania wycieczek.- Oferujemy: wysokie standardy pracy, udział w ciekawych projektach, pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. - Wymagania: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewają się, znajomość oferty kulturalnej i turystycznej Katowic, znajomość Szlaku Zabytków Techniki województwa śląskiego, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy, dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: kurs obsługi kasy fiskalnej, znajomość innego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie na bieżąco dokumentów księgowych ( Pro- forma, Faktura VAT, Faktura korygująca, KP, KW, PZ, WZ ), nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowywanie sprawozdań, twożenie budżetu Spółki, organizacja podróży służbowych
AGROYOUMIS SP.Z O.O. - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
działalność związana z pracą socjalną
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-09-14 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż detaliczna; obsługa kasy fiskalnej i terminala; przyjmowanie towaru; dbanie o zaopatrzenie sklepu; obsługa komputera (programu biznesowego Small Business); obsługa punktu paczek kurierskich; obsługa usługi Moje Rachunki (doładowania, płatności).
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Będzin (śląskie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
zgodnie z zawodem i specjalnością
PPH "WERA" Spółka Jawna, Zakład Produkcyjny w Kcyni - 2017-08-23 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzedaży produktów w zakresie elektroniki z wykorzystaniem platform sprzedaży online, sprzedaż na rynki zagraniczne (biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny), aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych na terenie Indii i Chin, negocjacje biznesowe z kontrahentami na terenie Indii i Chin, pełna koordynacja zamówień realizowanych przez kontrahentów na terenie Indii i Chin, wsparcie serwisowe dla Klientów dokonujących zakupów przez Internet (kontakt w języku angielskim), planowanie i rozwój sprzedaży zagranicznej, bieżąca analiza konkurencji. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - techniczne, minimum 3 lata w zakresie elektroniki/minimum 1 rok w zakresie obsługi klientów kluczowych, biegła obsługa komputera: pakiet MS Office (w tym Power Point), środowisko Windows. Wymagania konieczne: umiejętność wyszukiwania i analizy danych dostępnych w Internecie-głównie rynki Indii, umiejętności analityczne, umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie marketingu i sprzedaży produktów w Internecie, praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w zakresie elektroniki, wysoka kultura osobista, biegła znajomość języka angielskiego w zakresie słownictwa specjalistycznego-elektronika/nowe technologie. Certyfikowana wiedza z zakresu: komputerów, laptopów, serwerów, produkty i oprogramowanie DELL i Microsoft Professional, mile widziana znajomość języka pendżabskiego. Biegła znajomość języka angielskiego i hindi. Miejsce pracy - możliwość pracy w domu (sprzedaż internetowa i telefoniczna)
OK Media Justyna Spuła - 2016-11-18 - Reda (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kozenin (łódzkie)
Układanie akcesoriów, wydawanie i przyjmowanie towaru, przygotowywanie do wysyłki, wprowadzenie i zdejmowanie towaru do i z kartotek magazynowych II zmiana 06.00 - 14.00 / 14.00 - 22.00
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
polecenia inzyniera kontarktu zgodnie z wymogami SIWZ
PROMOST Sp. z o.o - 2016-06-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1. Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w Pałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów.3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office.5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki.6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji.8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ.9.Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności.10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca w dziale transportu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warka (mazowieckie)
Oferowanie, zawieranie umów w zkaresie ubezpieczeń majątkowych, osobowych
MD PARTNER UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kalisz (wielkopolskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE - 2018-08-01 - Tczew (pomorskie)
przygotowanie samochodu do sprzedaży, obsługa klienta, wystawianie faktur
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-"DZIUK" ZBIGNIEW DZIUK - 2018-09-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.). Umowa na rok; godziny pracy: 7.30- 15.30
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-11-09 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i archiwizacja dokumentacji po ustaniu zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno- prawnych, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych i kontakty z potecjalnymi kandydatami, ustalanie i rozliczanie czasu pracy, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie skierowań i kontrolowanie aktualności badań lekarskich, szkoleń i uprawnień, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie w systemie informatycznym list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozadń GUS, prowadzenie spraw funduszu świadczeń socjalnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2017-11-21 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych na przydzielonych rynkach zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie, obsługa bezpośrednia telefoniczna, e-mailowa klientów, obsługa administracyjna, pozyskiwanych klientów( przyjmowanie zamówień, sporządzanie specyfikacji produkcyjnej, przekazywanie niezbędnych informacji pozostałym działom, monitorowanie płatności, egzekwowanie płatności , ewidencjonowanie reklamacji) , przygotowanie spersonalizowanych ofert handlowych, regularne informowanie klientów o nowościach w ofercie, zmianach cen, akcjach promocyjnych- okresowych, inicjowanie spotkań biznesowych u klienta w siedzibie firmy
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-11-30 - Borzytuchom (pomorskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-10-20 - Racibórz (śląskie)
WYKONANIE CZYNNOŚCI KONTROLNYCH W RAMACH: BIEŻĄCEGO NADZOWU SANITARNEGO, ZAPOBIEGANIA CHOROBOM ZAKAŹNYM I INNYM CHOROBOM POWODOWANYM WARUNKAMI ŚRODOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Koło (wielkopolskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-03 - Krosno (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji technicznej i projektowej- przygotowywanie dokumentacji przetargowej- współpraca z kierownikami kontkraktów przy realizacji zleconych kontraktów- zarządzanie dokumentacją obiektów
"UNI-TECH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa administracyjna, wprowadzanie danych do systemu ERP, dekretacja dokumentów, sporządzanie raportów.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-07-11 - Łobez (zachodniopomorskie)