SPECJALISTA DS. PRODUKTU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
Data publikacji: 2017-07-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKTU
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2017
Data zakończenia pracy: 08.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta oraz sprzedaży różnego rodzaju towarów, obsluga komputera i programów komputerowych (WORD, EXCEL)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 24.07.2017
Oferta pracy ważna do: 28.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2017
Podobne oferty pracy
rekrutacja kandydatów z Ukrainy, selekcja, obsługa komputera, opieka nad pracownikami oddelegowanymi do pracodawców
Accurat Doradztwo Personalne Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
bezpośredni kontakt z klientem w zakresie sprzedaży usług rachunkowych i księgowych, aktywne pozyskiwanie nowychklientów dla firmy, realizacja planów sprzedażowych, dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowaniei prezentacja ofert biznesowych, planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie
BEST.BUSINESS SP.Z O.O. - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)- po okresie próbnym (3 m-ce) utworzenie biura handlowego w Iławie- możliwośc pracy w soim miejscu zamieszkania - spotkania z klientami- raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami- praca w programie pakicie Office (Word, Excel)- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów- dbanie o dobry wizerunek firmy- praca w programie e-nova
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kelner/ka-obsługa sali-dbanie o porządek na sali
RESTAURACJA INDYJSKA "RANI" AUROBINDA KARMAKAR - 2017-09-29 - Dębica (podkarpackie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. w działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników,wewnętrznej komunikacji HR, w działaniach on-boardingowych, badaniach exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2016-02-05 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
wykonywanie planu sprzedażowego,utrzymywanie stalego kontaktu zistniejącymi klientami , pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywaniei opracowywanie oferty handlowej, monitorowanie rynku i działańkonkurencji
KOSTA Sp. z o.o - 2016-11-28 - Opole (opolskie)
obsługa klienta stacjonarnie oraz przez internet, fotografia towaru, przygotowanie ofert handlowych, kompletowanie zamówień, obsługa sklepu internetowego, pakowanie towaru wysyłkowego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Leszno (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-10 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie i rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS. US, GUS, PRON, prowadzenie rozliczeń i korespondencji w sprawach pracowniczych, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowo-płacowych, obsługa systemu SODIR
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)
współpraca z klientami, przyjmowanie zamówień, wystawanie dokumentów
P.W. Medex Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sarbinowo (wielkopolskie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystycznyudział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznegoprowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochronywspółudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parkuprowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznychwspółpraca z podmiotami i instytucjami w zakresie zagospodarowania turystycznego oraz organizacja imprez o charakterze turystycznymgromadzenie i systematyczne przekazywanie do bazy danych GIS, danych niezbędnych do oceny stanu przyrody Parku i przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000 sprawy związane z BIP w zakresie informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej zgodnie z zakresem działania udział w przygotowaniu i realizacji rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie powierzonych sprawopracowywanie część merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zakresem działaniaoprowadzanie specjalistycznych wycieczek i grup zwiedzających Park zgodnie z zakresem działania; Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-04-26 - Smołdzino (pomorskie)
nadzór nad realizacją zamówień, realizacja zamówień , wystawianie faktur, WZ, wystawianie zleceń itp. umiejętność obsługi systemu SYMFONIA handel.
AKCES-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Jasionka (podkarpackie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców- prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami - sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia czyli umów, świadectw pracy, wypowiedzeń itp.- wykonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzeń, urlopów)- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników- raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
P.H.U BUDEX ADAMOWICZ, DĄBROWSKI, SIEMASZKO SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-23 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Badania oraz weryfikacja zleceń nowych klientów przy użyciu wewnętrznych oraz zewnętrznych źródeł danych; kasyfikacja klientów zgodnie z obowiązującymi regulacjami (CIP, FSA, KYC); bieżąca obsługa oraz aktualizacja istniejącej bazy danych klientów; bieżąca konfiguracja oraz obsługa dyspozycji rozliczeniowych w licznych aplikacjach wewnętrznych; współpraca z globalnymi zespołami Account Control na bazie dziennej, w celu zapewnienia terminowej aktualizacji dyspozycji rozliczeniowych; aktywne monitorowanie zasad rozliczeniowych w celu zapewnienia poprawności instrukcji; globalna współpraca z innymi zespołami Account Control w celu zapewnienia, że nowe konta są otwierane prawidłowo, a sam proces spełnia lokalne wymogi regulacyjne, przed dokonaniem transakcji; codzienne monitorowanie procesu otwierania kont mające na celu spełnienie wymogów formalnych oraz regulacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, profesjonalna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż produktów i usług świadczonych przez firmę, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych, wsparcie po-sprzedażowe, świadczenie klientom wsparcia technicznego do sprzedanych produktów/usług, budowa długoterminowych relacji z klientami
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
Przedstawiciel handlowy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów.
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
dokonywanie standardowych procedur operacyjnych dla laboratorium zgodnie z zasadami ASTM i BHP, plany analiztyczne według zapotrzebowania terminalu LNG i metodami pobierania próbek; obserwacja, kontrola, kalibrowanie i testowanie nowego sprzętu laboratyjnego oraz zapewnienie szkoleń dla lokalnych techników laboratoryjnych; nadzór nad rozruchem laboratorium: obserwacja i sprawdzanie wszystkich instalacji laboratoryjnych, wyposażenia oraz szklanych i chemicznych zasobów, organizowanie magazynu i pobierania próbek; radzenie sobie ze wszystkimi potrzebami i problemami pracy w laboratorium.
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2016-01-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
współpraca handlowa z Rosją,Białorusią i Ukrainą
BIO - ESTER Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Legnica (dolnośląskie)
kontakt z klientem zagranicznym, przygotowanie dokumentacji do wywyłki towaru (faktury, dokumenty celne)
ORION TOBACCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Jakubów (mazowieckie)
Branża budowlana. Kosztorysowanie robót ziemnych, sieci wodno - kanalizacyjnych, dróg i konstrukcji budowlanych.
JAMAD Budownictwo Adam Klimczak - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych; analizowanie przeterminowanych należności; przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-27 - Katowice (śląskie)