SPECJALISTA DO SPRAW WKSPORTU Jakubów oferta pracy ORION TOBACCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WKSPORTU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem zagranicznym, przygotowanie dokumentacji do wywyłki towaru (faktury, dokumenty celne)
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Jakubów (mazowieckie)
Pracodawca: ORION TOBACCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-610 Jakubów 5, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem zagranicznym, przygotowanie dokumentacji do wywyłki towaru (faktury, dokumenty celne)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jakubów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goszczyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy:
ORION TOBACCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
05-610 Jakubów 5, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Goszczyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jakubów
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 04.04.2018
Oferta pracy ważna do: 29.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości wyrobów gotowych i półproduktów na podstawie dokumentacji technicznej.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Administrowanie i kompleksowa obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Osówiec (kujawsko-pomorskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów, dbałość o ekspozycję towarów, planowanie, rozliczanie, tworzenie raportów, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
- tworzenie materiałów promocyjnych- projektowanie w programach graficznych,- przygotowywanie informacji prasowych,- organizacja eventów,- kreowanie działań marketingowych oraz ich planowanie i realizacja,- działania w mediach społecznościowych,- dbanie o wizerunek firmy,- współpraca z podwykonawcami i freelancerami.
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-01 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji, koordynowanie wspólpracy z agencjami reklamowymi itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ksią handlowych oraz sporządzanie sprawozdań finsnsowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, praca w godz. 8-16. Wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym
"GRANT" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Opole (opolskie)
- bieżąca obsługa systemów informatycznych oraz opieka serwisowa- konfigurowanie optymalnych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami klienta- tworzenie dokumentacji wdrożeniowej i raportów- współpraca z serwisem producenta oprogramowania i sprzętu IT- prowadzenie prac testowych nowych rozwiązań.Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, prawo jazdy kat. B.
Przedsiębiorstwo Projektowo Wdrożeniowe KOLTECH Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Racibórz (śląskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
kompleksowa organizacja pracy kancelarii, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jaworzno (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad stroną internetową tartaku, tworzenie oferty handlowej, przygotowywanie mat. reklamowych, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad sprzedażą, drukowanie etykiet do wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Czatkowice (dolnośląskie)
Aktywne zdobywanie nowych klientów. Realizacja polityki sprzedażowej firmy.Budowanie i utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami firmy.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
"WF PZL ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Pakistanu, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, zawieranie kontraktów z klientami z Pakistanu
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wsparcie techniczne, w zakresie rozwiązywania w projektach inwestycyjnych bieżących tematów związanych z branżą ogólnobudowlaną,przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia zgodnych z wymogami pzp, wymaganych do pozyskania projektanta lub wykonawcy robót, przygotowanie wymagań dla podmiotów ubiegających się o udział w postępowaniu związanym z prowadzonymi w dziale projektami, uczestnictwo w pracach komisji oceniającej i wyłaniającej usługodawcę, wydawanie wytycznych i założeń do projektowania, konsultowanie projektu i jego odbiór w imieniu zamawiającego, analiza rozwiązań alternatywnych, rozpoznawanie rynku pod kątem najbardziej optymalnych z punktu widzenia projektu technologii i materiałów, projektowej współpraca z projektantami, wyjaśnienie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu w fazie projektowej oraz realizacji inwestycji; przygotowywanie harmonogramów robót; wsparcie dla osób prowadzacych projekt; weryfikacja lub sporządzenie kosztorysów; dokonywanie przegladów rocznych i pięcioletnich obiektów budowlanych; koordynowanie i organizacja pracy brygady remontowej; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie- do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto; system wynagradzania w zalezności od formy zatrudnienia; godz. pracy do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA GOŚCI W BARZE ORAZ PODCZAS IMPREZ ZORGANIZOWANYCH, PRZYGOTOWYWANIE NAPAJÓW ORAZ DESERÓW
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)
Programowanie, planowanie i koordynacja działalności kulturalno-wychowawczej MOK. Organizacja imprez artystycznych. Prowadzenie zajęć.
Miejski Ośrodek Kultury - 2016-08-19 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
transport międzynarodowy wschód, zachód
"KEWIN CARGO" Janusz Kowalczyk - 2016-05-31 - Krzywda (lubelskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty odpowiedzialna będzie min. za:•współudział w projektowaniu i modelowaniu przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW); •wypracowywanie kryteriów oceny gotowych wyrobów; •współudział w opracowywaniu dokumentacji techniczno-technologicznych PUiW oraz ich kompletowanie i uaktualnianie;•dokonywanie oceny i potwierdzania zgodności zakładowych wzorów PUiW z zatwierdzonymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorami PUiW; •dokonywanie aktualizacji zakładowych wzorów PUiW oraz przygotowywanie zaświadczenia o jego zgodności z obowiązującymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorem PUiW;•prowadzenie ewidencji przechowywanych wzorów i dokumentacji techniczno technologicznych PUiW;•udział w działalności normaliz
Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej - 2016-08-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa programów e-commerce, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2016-09-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Lubaczów (podkarpackie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Pszczyna (śląskie)