SPECJALISTA DS. KOORDYNOWANIA PROJEKTÓW Łowicz oferta pracy Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka"
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOORDYNOWANIA PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-2020, przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu, utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-2020, obsługa organizacyjnych spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Łowicz (łódzkie)
Pracodawca: Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-2020, przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu, utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-2020, obsługa organizacyjnych spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KOORDYNOWANIA PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łowicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łowicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka"
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Adres pracodawcy:
Stanisława Stanisławskiego 28, 99-400 Łowicz, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łowicki
Gmina pracodawcy: Łowicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łowicz
Ulica pracodawcy: Stanisława Stanisławskiego
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2016
Data dodania oferty pracy: 19.10.2016
Oferta pracy ważna do: 16.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientami z Indii, prowadzenie negocjacji, prowadzenie rozmów handlowych;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa administracyjno-biurowa procesów transportowych, komunikacja wewnętrzna z pracownikami w oddziałach firmy
Adampol S.A. - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
WYSTAWIANIE OFERT, NEGOCJACJE CENOWE, LOGISTYKA I TRANSPORT ZAMÓWIONYCH TOWARÓW, UDZIAŁ W TARGACH LUB KONFERENCJACH, WIZYTY U KLIENTÓW, ROZMOWY Z KONTRAHENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PAKOWANIE TOWARU;WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, ZNAJOMOŚĆ PODSTAWOWYCH INFORMACJI NA TEMAT BUDOWY POMP, SILNIKÓW, URZĄDZEŃ, MIN. 1 ROK PRACY W JEDNEJ FIRMIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO LUB ROSYJSKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca biurowa;przygotowywanie rozwiązań technicznych i odpowiedzi na zapytania ofertowe;obsługa zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI POMPOWEJ IMPELLER LASKOWSKI ROBERT - 2017-08-10 - Zajezierze (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie sieci odbiorców i partnerów biznesowych (sklepy ze zdrową żywnością i sklepiki szkolne), budowanie i utrzymywanie stałych, telefonicznych kontaktów handlowych z klientami, wysyłanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów o ofertę, telefoniczne pozyskiwanie zamówień, informowanie klientów o nowościach i promocjach, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, dbałości o kompletność i aktualność baz danych klientów
Stewiarnia sp. z o.o. - 2016-01-11 - Chylice (mazowieckie)
Obsługa kasy fiskalne, obsługa terminalu płatniczego, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Sokółka (podlaskie)
Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie mile widziane; kreatywność, cierpliwość, odporność na stres; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2018-07-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych PSSE
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-08-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji BHP, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rydułtowy (śląskie)
Koordynacja działań w zakresie obsługi zamówienia od chwili wpływu do firmy do momentu dostarczenia towaru do klienta.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzenia technicznymi w należytym stanie technicznym; nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków; przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalacji sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych wyłączników prądu, a także wykonanie eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2017-01-20 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzorowanie przebiegu procesu dochodzenia roszczeń, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń. Zgłaszanie szkód do towarzystw ubezpieczeniowych i innych podmiotów, czynne prowadzenie negocjacji z ww. podmiotami, dbałość o terminowe realizowanie zadań, obsługa Klientów Kancelarii, udzielanie porad prawnych, telefoniczne informowanie klientów o przebiegu sprawy, sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych,kontakt z organami administracji publicznej oraz organami ścigania. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-03 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z klientami
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Mielec (podkarpackie)
wg.umowy
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Kluczbork (opolskie)
Pozyskiwanie klientów do uczestnictwa w szkoleniach, sprzedaż kursów, szkoleń klientom zewnętrznym; kontakt z pracodawca telefoniczny i osobisty w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-04-14 - Słupsk (pomorskie)
obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne; -nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; - opracowywanie opisówproduktów oraz wystawianie opisanego produktu; - obsługa klientów wprocesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej. Praca od 8-16
PIEMAR Julia Markiewicz - 2018-07-20 - Stare Siołkowice (opolskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży budowlanej w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); opracowywanie planów przeglądów i remontów obiektów budowlanych w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; nadzorowanie dla powierzonego obszaru realizacji zadań i ich rozliczania we wszystkich aspektach utrzymania ruchu; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-01-10 - Gogolin (opolskie)
-aktywne poszukiwani enowych dostawców-tworzenie planu dostaw-zapewnienei odpowiednich stanów magazynowych-planowani edługoterminowych dostaw
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
•reprezentowanie firmy jako oferenta w procesie przetargu oraz postępowaniach odwoławczych, wyjaśniających i uzupełniających;•współpraca z Przedstawicielami Handlowymi, Działem Obsługi Klienta, Działem Logistyki i Serwisu;•monitorowanie projektów przetargowych, przeglądanie ogłoszeń przetargowych na stronach internetowych klientów;•analiza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z uwzględnieniem wymagań formalnych dot. złożenia oferty, warunków umowy;•identyfikacja przedmiotu zamówienia będącego istotą postępowania przetargowego;•przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o SIWZ i znajomość PZP;•prowadzenie dokumentacji dotyczącej postępowania przetargowego, redagowanie i zadawanie pytań do Zamawiającego, bieżąca korespondencja z Zamawiającym;
Media-MED Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Kraków (małopolskie)
Opracowanie strategii marketingowej, sloganów, haseł reklamowych, konatkt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kartuzy (pomorskie)
I. OBSŁUGA BIURA:1. 1. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji.2. 2. Wysyłanie korespondencji.3. 3. Prowadzenie ewidencji dokumentacji sprzedażowej, zakupowej.II. II. OBSŁUGA INTERESANTÓW:1. 1. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji.2. 2. Kierowanie interesantów do właściwych osób.3. 3. Realizacja zamówień.4. 4. Wspieranie sprzedaży pracowników sprzedaży zewnętrznej.III. III. OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ:1. 1. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji.2. 2. Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników.IV. III. OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH:1. 1. Obsługa komputera.2. 2. Obsługa kserokopiarki, drukarki, faksu, skanera, centrali telefonicznej.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-03 - Ruda Śląska (śląskie)
kontrola przepisów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)