SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ Słupsk oferta pracy Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów do uczestnictwa w szkoleniach, sprzedaż kursów, szkoleń klientom zewnętrznym; kontakt z pracodawca telefoniczny i osobisty w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tuwima 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów do uczestnictwa w szkoleniach, sprzedaż kursów, szkoleń klientom zewnętrznym; kontakt z pracodawca telefoniczny i osobisty w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w marketingu, kreatywność, komunikatywność,
Nazwa pracodawcy:
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Tuwima 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Tuwima
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie szkoleńdla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
Ocena złożoności procesów i zatwierdzanie zależności językowych procesów, identyfikacja potrzeb szkoleń wstępnych w pracy (we współpracy z innymi menadżerami), zbieranie podstawowych danych i interpretacja danych, analiza wydajności podczas stopniowego wzrostu i planowanie działań naprawczych, zbieranie danych do sprawdzania poprawności SLA (Service Level Agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) oraz kluczowych wskaźników efektywności, prowadzenie skutecznych zamknięć procesów finansowych, zwiększenie wiarygodności sprawozdań finansowych, identyfikacja ryzyka i ograniczanie procesów i rozwiązań projektowych, tworzenie narzędzi do diagnostyki i analizy porównawczej, zapewnienie wsparcia w zakresie procesów operacyjnych oraz innych pilnych projektów, przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez przedstawianie pomysłów i stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Tarnów (małopolskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2016-09-15 - Nysa (opolskie)
Obsługa sprzedaży przez: sklep internetowy, Allegro, eBay, przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mail, przygotowywanie ofert,fakturowanie,obsługa spedycyjna wysyłek, fachowe doradztwo i obliczenia związane z doborem grzejników
KOOPERACJA.PL SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Lubieszewo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie książek obiektów, organizowanie przeglądów budynków i instalacji, nadzór nad stanem technicznym budynków i bezpieczeństwem zbiorów, sporządzaniue kosztorysów robót budowlanych, itp.Praca w wymiarze 1/2 etatu w godz. 8.00-16.00 ( 4-8 godzin dziennie ), praca w Siedlcach oraz wyjazdy do oddziałów w Kotuniu, Treblince, Dąbrowie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
- aktualizacja kroniki,- kontakt z partnerami medialnymi,- przygotowanie afiszy, folderów, zaproszeń oraz zapowiedzi wydarzeń organizowanych przez CKiT,- pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych na terenie miasta,- redakcja artykułów do miesięcznego PULS WIELICZKI
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wieliczka (małopolskie)
specjalista do spraw zamówień publicznychstaż w godz. 7-14.35
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój produktów sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
Tankpol B.i R. Mosio Spółka Jawna - 2018-01-16 - Szczucin (małopolskie)
jw.
Zespół Szkół Fototechnicznych - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
zapewnienie zaopatrzenia w surowce zgodnie z zapotrzebowaniem oraz nabywanie dodatkó i opakowań zgodnie z wymaganiami wewnętrznymi i Grupy Bel,prowadzenie specjalistycznych projektów usprawniających procesy zakupowe, oszczędnościowe, koordynowanie wspólpracy zakupowej z loklnymi i centralnymi dostawcami, tworzenie raportów , analiz
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Chorzele (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym ( bezposredni, telefoniczny, e-mail ).Koordynacja produkcji łodzi, tłumaczenia dokumentów i pism.
"BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna - 2016-10-25 - Żarnowo Pierwsze (podlaskie)
Głównym zadaniem kandydata będzie sprzedaż specjalistycznych maszyn i pojazdów dla firm z branży budowlanej, pozyskiwanie nowych odbiorców, opieka nad gronem dotychczasowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Fasty (podlaskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska:telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klienta niemieckojęzycznego,przygotowanie dokumentów zgodnie z kryteriami klientów,pomoc w windykacji należności,z biegiem czasu obsługa wewnętrznych programówwspółpraca i wspieranie pracy innych działów wewnątrz firm.Wymagania:znajomość języka niemieckiego (WYMAGANE),doświadczenie w obsłudze klienta,łatwość nawiązywania kontaktów,odporność na stres,znajomość środowiska Microsoft Office,znajomość tematyki transportu i spedycji będzie dodatkowym atutem,CHĘĆ DO PRACY!Oferujemy:pracę w prężnie rozwijającej się firmie (możliwy również staż!),atrakcyjne wynagrodzenie,przyjazną atmosferę!Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: a.kesik (at) espologistic.pl
Espo Logistics Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Palikówka (podkarpackie)
Opisy produktów oraz kategorii do sklepów internetowych (z zastosowaniem średnio zaawansowanej wiedzy z zakresu SEO) - pisanie artykułów branżowych (branża zoologiczna akwarystyka) na blogi oraz do serwisów zewnętrznych (publikacje gościnne, artykuły sponsorowane, blogi) - research treści pod kątem: tematów nowych artykułów oraz treści przeznaczonych na kanały social media (Facebook, Instagram) - w języku polskim i angielskim. Mile widziany język niemiecki. - aktualizacja stron internetowych na WordPressie - kontakt z redakcjami portali branżowych oraz blogerami w celu nawiązania współpracy
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-09-15 - Brzesko (małopolskie)
Praca biurowa w firmie zajmującej się skupem zbóż; obsługa klienta; pomoc przy wprowadzaniu danych do systemu, rozliczanie klientów itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Pniewy (wielkopolskie)
praca w składzie węgla
JADWIGA KOWALSKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "JAGODA" - 2016-03-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta, drobne prace magazynowe.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
1/ przyjmowanie zamówień telefonicznych i wprowadzanie do systemu, 2/ przyjmowanie dostaw - wprowadzanie do systemu, 3/ składanie zamówień u dostawców na podsatwie rotacji towarów, 4/ kontrola stanów magazynowych, 5/ inne prace biurowe. Praca w godz.: 5:30-13:30, 7:00-15:00, 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: d.szymanska (at) dorado.com.pl
"DORADO CHŁODNIE" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów firmy
Staff Service Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
ozyskiwanie nowych klientów i ich późniejsza obsługa, przygotowywanie ofert handlowych i ich prezentacja, przygotowywanie umów handlowych, badanie potrzeb rynkowych związanych z usługami, raportowanie zgodnie z obowiązującymi standardami do prezesa firmy, reprezentowanie firmy na zewnątrz.
Capital Work - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i merytorycznym,- kontrola i nadzór nad wydatkami w projektach,- bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorami w zakresie realizacji budżetów projektów i utrzymania dyscypliny budżetowej,- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,- sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji,- prowadzenie ewidencji księgowej,- sporządzanie zestawień ZUS,- kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektówOferujemy:Perspektywy rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,pracę w młodym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multi Sport).Kontakt z pracodawcą: m.jagiello (at) biuroewal.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
REGULARNE KONTAKTY Z OSOBAMI ZARZĄDZAJĄCYMI PLACÓWKAMI HANDLOWYMI (SIECIOWE SKLEPY ODZIEŻOWE) NA PODLEGŁYM REJONIE, WYKONYWANIE PRAC REMONTOWYCH, DROBNYCH NAPRAW ELEKTRYCZNYCH, HYDRAULICZNYCH, STOLARSKICH ORAZ MALARSKICH.
WEST WORK SP. Z O.O. - 2017-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Sulmierzyce (łódzkie)
pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dotychczasowych kontaktów / głównie klientów rynków wschodnich/, prowadzenie dokumentacji handlowej, przygotowywanie ofert handlowych na rynki wschodnie, promocja zewnętrzna
Gołębiowski Krzysztof Oskoła - 2016-08-23 - Józefów (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. LOGISTYKI-PLANOWANIE I ORGANIZACJA TRANSPORTU-OPTYMALIZACJA ZAŁADUNKÓW-NADZÓR NAD FLOTĄ SAMOCHODOWĄ-ANALIZA I WERYFIKACJA KOSZTÓW
METKOM Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Pustynia (podkarpackie)