SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY Wieliczka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - aktualizacja kroniki,- kontakt z partnerami medialnymi,- przygotowanie afiszy, folderów, zaproszeń oraz zapowiedzi wydarzeń organizowanych przez CKiT,- pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych na terenie miasta,- redakcja artykułów do miesięcznego PULS WIELICZKI
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Wieliczka (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- aktualizacja kroniki,- kontakt z partnerami medialnymi,- przygotowanie afiszy, folderów, zaproszeń oraz zapowiedzi wydarzeń organizowanych przez CKiT,- pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych na terenie miasta,- redakcja artykułów do miesięcznego PULS WIELICZKI
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieliczka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Nadbużna (podlaskie)
ocena stanu budynków, wycena napraw i remontów, inwentaryzacja budynków, windykacja należności, prowadzenie niektórych spraw związanych z procesem budowlanym.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie w prawidłowej wysokości wynagrodzenia należnego pracownikom Centrum i terminowe sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek zarobkowych pracowników oraz kartotek zasiłków chorobowych, prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem zasiłków rodzinnych i chorobowych pracowników Centrum, gromadzenie danych związanych z ubezpieczeniem pracowników w systemie PŁATNIK, obliczanie nagród jubileuszowych i innych wypłat należnych pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Regulaminem Wynagradzania Centrum, wystawianie pracownikom zaświadczeń o wysokości zarobków obecnych oraz innych zgodnie z wymaganymi przepisami, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości wymaganej przez GUS, Urząd Marszałkowski oraz inne jednostki nadrzędne, sporządzanie analiz w zakresie wydatkowanych środków na wynagrodzenia w określonych grupach pracowniczych wg bieżących potrzeb, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników i członków ich rodzin oraz załatwianie wniosków dotyczących przejścia pracowników na rentę lub emeryturę. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 334 95 28, e-mail: d.erdmanska (at) dcchp.pl, g.dabrowska (at) dcchp.pl.
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu - 2019-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa DPS-ów,ZOL-i oraz klientów indywidualnych w środki pomocnicze(min.pieluchomajtki),materiały opatrunkowe jak i sprzęt ortopedyczny.Inna umowa: Umowa na okres próbny, nast. na czas nieokreślonyGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt z pracodawcą: 691694746 lub dt.marekserdynski (at) gmail.com
Dt Dolny Śląsk - 2017-01-12 - Sośnica (dolnośląskie)
Tworzenie akt osobowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, przygotowanie danych potrzebnych do listy płac, przygotowanie raportów kadrowych oraz informacji dla ZUS, GUS, PFRON, obsługa kadrowa podległych pracowników,współpraca z zespołem płac.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie kontentem produktów,kompleksowa realizacja sprzedaży przez internet, obsługa e-commerce
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)
kontrola jakości badanych obszarów
ZAKŁADY DROBIARSKIE FARMIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-28 - Golina (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji pracowników i ich akt osobowych, prowadzenie ewidencji urlopów, zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego pracowników i ich rodzin, sporządzanie umów o pracę, wystawianie zaswiadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, obsługa Płatnika
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, wydawanie zaświadczeń dla pracowników itp.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe - psychologia; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, wykonywanie badań psychologicznych, pisanie opinii nt. kandydatów, kontakty z klientami - pozyskiwanie zleceń; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; miejsce pracy Gliwice; umowa na czas nieokreślony; wynagrodzenie od 2000,00 brutto;
"KONSULTANT A.G." Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-23 - Gliwice (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań (dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-15 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2016-10-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Spawy zawiązane z transportem, spedycją w zakądzie produkcyjnym
WINSTAL Sp. z o.o - 2017-02-02 - Jasło (podkarpackie)
koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia; zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funk-cji logistycznych w firmie; współpraca z dostawcami i klientami firmy; ścisła współpraca z magazy-nem oraz z działem sprzedaży; obsługa klientów w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Józefosław (mazowieckie)
Opis stanowiska pracy: Tworzenie dokumentacji projektowej, Udział w realizacji projektów automatyki, Programowanie sterowników PLC oraz paneli HMI, Projektowanie systemów BMS Rozruch systemów automatyki u klienta.Oferujemy: Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, Możliwość rozwoju zawodowego
"PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń programów. Koordynacja działań jednostek podległych w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych. Realizacja projektów zgodnie z obowiązującym programem operacyjnym.
kontakt przez OHP - 2019-05-22 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sochonie (podlaskie)
SAMODZIELNA OBSŁUGA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW, PRACA W GENERATORACH WNIOSKÓW, TWORZENIE BUDŻETÓW PROJEKTÓW, TWORZENIE WSKAŹNIKÓW PROJEKTOWYCH, ICH ANALIZA I PRZYGOTOWANIE POTRZEBNYCH ZMIAN WE WSKAŹNIKACH, KWALIFIKOWANIE WYDATKÓW DO PROJEKTÓW ZGODNIE Z PROCEDURAMI, PRZYGOTOWANIE I MONITORING BUDŻETÓW ORAZ PRZEPŁYWÓW FINANSOWYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWO-ROZLICZENIOWYCH, OPIS DOKUMNETACJI FINANSOWEJ ZGODNIE Z PROCEDURAMI, MONITORING WSKAŹNIKÓW PROJEKTÓW I ICH AKTYWNA ANALIZA, PRZYGOTOWYWANIE ZAKUPÓW I ZAPYTAŃ OFERTOWYCH ZGODNIE Z ZASADAMI KONKURENCYJNOŚCI/PRAWEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W PROJEKTACH, PRZYGOTOWYWANIE REGULAMINÓW, INSTRUKCJI WEWNĘTRZNYCH I PROCEDUR ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, PRZYGOTOWYWANIE I MONITORING UMÓW Z KONTRAHENTAMI, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM, BUDŻETEM I PROCEDURAMI PROJEKTÓW, OBSŁUGA PROCESÓW OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, PRACE BIUROWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB INNE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI POŻĄDANE: CO NAJMNIEJ 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GENERATORACH WNIOSKÓW, ROZLICZANIA PROJEKTÓW, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETÓW MS OFFICE, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROGRAMU EXCELL, SAMODZIELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ANALITYCZNE MYŚLENIE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRAWNEJ ORGANIZACJI STANOWISKA PRACY, WYSOKI POZIOM UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY ktaszczecin (at) kta.szczecin.pl
KRAJOWE TOWARZYSTWO AUTYZMU ODDZIAŁ W SZCZECINIE - 2016-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Zarządzenie Nr 87/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowegow Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-154/16, w I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach.- Ilość wolnych stanowisk: 1,0 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowych, naliczanie listy płac, sporządzanie deklracji ZUS, PIT,PFRON, GUS, obsługa programu płatnik.
Fehling Polska Wydawnictwo Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Gniezno (wielkopolskie)
wspieranie sprzedaży, przygotowywanie zamówień, obsługa zamówień internetowych, działania promocyjne
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Podłęże (małopolskie)
Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji handlowej, sporządzanie ofert handlowych, kampani marketingowych nastawionych na efekty sprzedażowe. korespondencja ( email, tel) z kooperantami i klientami, udział w realizacji projektów inwestycyjnych i rozwojowych zgodnie z opracowanymi planami sprzedaży, uczestnictwo wraz z opiekunem spotkaniach z kontrahentami, szkoelniach i targach.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)
realizacja planów sprzedaży; pozyskiwanie nowych Klientów z sektora MŚP na terenie Polski południowo wschodniej;rozwijanie sprzedaży do obecnych Klientów, budowanie relacji w oparciu o rzetelną obsługę;prowadzenie prezentacji produktów, negocjacje kontraktów, nadzór nad ich realizacją.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-08 - Tajęcina (podkarpackie)
obsługa logistyczna magazynu wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)