SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI(NR 2082) Bydgoszcz oferta pracy "PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI(NR 2082)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska pracy: Tworzenie dokumentacji projektowej, Udział w realizacji projektów automatyki, Programowanie sterowników PLC oraz paneli HMI, Projektowanie systemów BMS Rozruch systemów automatyki u klienta.Oferujemy: Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, Możliwość rozwoju zawodowego
Data publikacji: 2017-03-20
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy: Tworzenie dokumentacji projektowej, Udział w realizacji projektów automatyki, Programowanie sterowników PLC oraz paneli HMI, Projektowanie systemów BMS Rozruch systemów automatyki u klienta.Oferujemy: Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, Możliwość rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI(NR 2082)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik automatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania: Wykształcenie średnie/wyższe techniczne, (preferowane kierunki: automatyka, elektronika, elektryka); Uprawnienia eksploatacyjne Grupy I do 1 kV; Umiejętność czytania schematów elektrycznych i hydraulicznych; Umiejętności obsługi komputera; Znajomość programów Autocad; pakiet Office; SEE Electrical Umiejętność programowania sterowników PLC; Znajomość języka
Nazwa pracodawcy:
"PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adree-mail: sekretariat (at) promar.com.pllubtel. (52) 366 80 71
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik automatyk*
Data dodania oferty pracy: 20.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa zamówien, e-specyfikacji
Kaprin sp. z o.o. - 2017-03-09 - Krzeszowice (małopolskie)
rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, i opracowanie na ich podstawie ofert szkoleniowych, przygotowywanie planów szkoleń zgodnie z trybem przewidzianym w OHP, promowanie oferty szkoleniowej OHP, prowadzenie akcji promocyjno - informacyjnej kursów i szkoleń w środowisku lokalnym, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe młodzieży w zawodach i specjalnościach poszukiwanych na lokalnym rynku pracy, organizowanie szkoleń zawodowych dla beneficjentów projektu mających na celu nabycie lub podniesienie umiejętności, kwalifikacji i wiedzy, koordynowanie procesu przygotowania i realizacji szkolenia ich organizację, przebieg i rozliczenie, zapewnienie wewnętrznego nadzoru, w tym pedagogicznego, wykonywanie zadań logistycznych dotyczących organizacji kursów, które zapewniają ich sprawne i efektywne przeprowadzenie, samodzielne prowadzenie szkoleń dla klientów kierowanych z innych jednostek OHP w miarę posiadanych możliwości i uprawnień specjalistów ds. szkoleń, podejmowanie współpracy z oferującymi szkolenia specjalistyczne jednostkami szkoleniowymi działającymi w strukturach OHP, organizowanie warsztatów w siedzibie MCK mających na celu nabycie przez młodych ludzi umiejętności dodatkowych, które stanowią dodatkowe wyposażenie podnoszące ich atrakcyjność na rynku pracy, prowadzenie banku informacji o ofercie edukacyjnej OHP i na lokalnym rynku pracy, prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej oferty szkoleniowej i na potrzeby projektu, rozliczanie kursów pod względem merytorycznym i finansowym, rekrutacja i realizacja projektu unijnego
Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie - 2016-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 105 - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
zapraszamy wszystkich chętnych kandydatów: studentów i absolwentów, mile widziane doświadczenie, znajomość podstaw e-marketingu i informatyki, biegła obsługa komputera i Internetu ,nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży i obsługi klientów, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy;opieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; możliwość zakwaterowania; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00
DAG-BUD Jerzy Kisiel - 2017-07-26 - Przewłoka (pomorskie)
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych; pozyskiwanie klientów indywidualnych. Doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych. Bieżąca obsługa zawartych umów ubezpieczeniowych.
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2017-02-09 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów biura turystycznego. Rezerwacja hoteli, pokojów. Wystawianie dokumentów KP, FV. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja celów sprzedażowych, kompleksowa obsługa klientów (przygotowywanie ofert handlowych, budowanie długoterminowych relacji z klientem), prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskiwania klientów, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca na terenie południowej Polski.
Technalux Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie szeregu wyspecjalizowanych czynności związanych czynności związanych z operacjami na papierach wartościowych; - identyfikowanie niezgodności między księgami pracodawcy a księgami depozytariuszy oraz operacjami na rachunkach banków korespondentów; - współpraca z innymi zespołami w ramach struktur pracodawcy oraz instytucjami zewnętrznymi w celu prawidłowej priorytetyzacji oraz zapewnienia rozwiązania dla zidentyfikowanych niezgodności w księgach; udział w projektach i inicjatywach związanych z poprawą efektywności procesów wewnątrz zespołu oraz w ramach procesów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
prezentowanie oferty oraz dostosowywanie jej do klientów, aktywna sprzedaż produktów finansowych, aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, analiza potrzeb i oczekiwań klientów
BSTE - innovation Jarosław Kwiatkowski - 2016-03-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
Układanie i włączanie cegieł, pustaków , kamieni i innych materiałów budowlanych do budowy ścian, fundamentów, przegród, kanałów, filarów itp., łączenie ścian betonowych z murowanymi, murowanie zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Praca wg zleceń na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Zabrze (śląskie)
Telefoniczna, mailowa obsługa klientów firmy zgodnie z panującymi standardami, realizacja zamówień
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Piętno (wielkopolskie)
układanie kostki brukowej
TENAR RAMSKI ANDRZEJ RAMSKI - 2018-09-25 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego (mail, telefon, chat); wymagane języki (angielski, rosyjski, ukraiński) wymagane są ze względu na obsługę rosyjsko- i ukrańskojęzycznych rynków, dodatkowo j. angielski ze względu na komunikację wewnątrz firmy.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doświadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
g
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
j.w
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie taborem firmy, obsługa giełd transportowych, szukanie ładunków transportowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Adekwatnie do stanowiska
Delikatesy "U SOSNY" S.C. Wojciech Sosnowski, Małgorzata Sosnowska - 2017-11-02 - Tuszyn (łódzkie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, spec. gospodarka wodna, inżynieria wodna, środowiska, bud. Hydrotechniczne, energetyka; doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa budowlanego, ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dotyczącym powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
monitoring płatności, uzgadnianie rozrachunków, rozliczanie kas gotówkowych, nadzór nad flotą samochodową.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznychProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-11-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie bazą danych dostawców usług transportowych, poszukiwanie nowych dostawców spotowych, usprawnianie procesu zakupów usług transportowych, raportowanie operacyjne, kontrola kosztów, przygotowanie analiz oraz prowadzenie baz danych, monitorowanie rezultatów działań zgodnie z założonymi metrykami.
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-08-31 - Oława (dolnośląskie)
zakres obowiązków – identyfikacja, analiza i weryfikacja potrzeb biznesowych, prowadzenie badań, oceny oraz dokumentacji modeli biznesowych, udoskonalanie procesów i wprowadzanie zmian, organizacyjne planowanie strategii i rozwoju firmy, rozwiazywania problemów biznesowych związanych z procedurami działania firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puławy (lubelskie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Bytom (śląskie)
kontrola procesów naprawy produktów elektronicznych, raportowanie mailów w języku chińskim
RACETEQ POLSKA SP. ZO.O. - 2015-12-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta stacjonarnego - doradca klienta, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
Nadzór importu i eksportu produktów, poszukiwanie nowych dostawców, nadzorowanie stanów magazynowych, współpraca ze spedytorami.(wynagrodzenie: od 2100 zł brutto/mc- do uzgodnienia)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łomża (podlaskie)