SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ POW. 30 R.Ż. /BASKETO EMILIAN TOMCZAK, UL. DWORCOWA 21, INOWROCŁAW (0406) Inowrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ POW. 30 R.Ż. /BASKETO EMILIAN TOMCZAK, UL. DWORCOWA 21, INOWROCŁAW (0406)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ POW. 30 R.Ż. /BASKETO EMILIAN TOMCZAK, UL. DWORCOWA 21, INOWROCŁAW (0406)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie średnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv i list motywacyjny można przesłać na adres : praca (at) basketo.pl z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Mątewska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 08.02.2019
Oferta pracy ważna do: 22.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki odpadami, weryfikacja informacji dotyczących niebezpiecznych substancji chemicznych oraz nadzór nad ich przekazywaniemdo Ośrodka Analizy Skażeń, analiza projektów planów przekazywania odpadów do AMW, monitorowanie wniosków o uzyskanie decyzji wynikających z ustawy o odpadach.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
Wprowadzanie i procesowanie informacji na temat pracowników zgodnie z globalnymi wytycznymi i standardami dla danego kraju, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dla nowych pracowników, aktualizowanie i wprowadzanie nowych informacji do wewnętrznej bazy danych, przygotowywanie raportów płacowych, wsparcie działu personalnego firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Piła (wielkopolskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO NAD ZASOBEM MIESZKANIOWYM, W SZCZEGÓLNOŚCI:WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH,DOKONYWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z PRZYJMOWANIEM/ZDAWANIEM LOKALI, W TYM OCENA STANU TECHNICZNEGO, USTALENIE STOPNIA ZUŻYCIA WYPOSAŻENIA, SPORZĄDZENIE PROTOKOŁÓW I ZAKRESÓW PRAC REMONTOWYCH,SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW I KOSZTORYSÓW PRZY WYKORZYSTANIU PROGRAMU NORMA PRO,ZBIERANIE OFERT NA ROBOTY BUDOWLANE I USŁUGI NIEZBĘDNE DO WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI ORAZ PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW UMÓW W POWYŻSZYM ZAKRESIE,NADZOROWANIE, KONTROLOWANIE, ODBIORY PRAC REMONTOWYCH I REALIZOWANYCH USŁUG NIEZBĘDNYCH DO WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI,PROWADZENIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI W TYM KSIĄŻKI OBIEKTU BUDOWLANEGO,PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem
e-worldworks - 2017-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie projektów inwestycyjnych.Koordynacja działań związanych z uzyskaniem stosownych zezwoleń, przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Kontakt tel. 41 361 97 13
EKOBOX S.A. Wiśniówka 75/gm.Masłów - 2016-02-25 - Wiśniówka (świętokrzyskie)
Prace przy nadzorze i organizacji procesów technologicznychoczyszczalni i stacji uzdatniania wody.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Opalenica (wielkopolskie)
Nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących dostaw energii elektrycznej, usług dystrybucji energii elektrycznej; sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz; weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzdaż usług hotelowych zgodnie z założonym planem sprzedaży, udział w promocji usług, kontakt z aktualnymi oraz pontcjalnymi klientami
Pałac Brzezina Sp.z o.o - 2018-03-06 - Brzezina (dolnośląskie)
kontakt z klientem , pomiary dachów, przygotowywanie wyceny
TRANS-FERBUD S.C.Krzysztof Ferenc,Tadeusz Balawender - 2017-02-02 - Malawa (podkarpackie)
nabór w drodze konkursu, oznaczenie konkursu:K-1100-15/18, informacje na temat konkursu po adresem: www.olsztyn.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2018-05-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-05 - Mława (mazowieckie)
Działania związane z systemem jakości oraz certyfikacją wyrobów medycznych zgodnie z MDD oraz ISO 13485, w tym: dokumentacja systemu zarządzania jakością, dokumentacja techniczna dla wyrobów medycznych, wymagania prawne i normatywne dla wyrobów medycznych, kontakt z organami nadzoru, przeprowadzanie audytów wewnętrznych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-08-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy, wystawianie zaświadczeń
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
utrzymywanie kontaktów z klientami ukraińsko oraz rosyjskojęzycznymi.Przyjmowanie kolejnych zamówień towarów. Obsługa w sprawie reklamacji i zwrotów klientów z Rosji, Ukrainy i Białorusi.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, kontrolowanie faktur zakupowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w firmie, sporządzanie analiz,wspomaganie procesu podejmowania decyzji finansowych z zakresu kalkulacji
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
-
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie; 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale Obsługi Klienta, sprzedaży/handlu/serwisu w branży przemysłowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; biegła obsługa komputera, w tym MS Office; wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn lub sprzedaży i dystrybucji oprogramowania, czynne prawo jazdy kat. B; umiejętność sprawnego pozyskiwania wiedzy, dyspozycyjność; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie zamówień w określonym obszarze działalności, budowa strategicznych i długoterminowych relacji z klientami, zarządzanie sprzedażą, doradztwo techniczno-handlowe, budowanie oferty handlowej wraz z wyceną, monitorowanie procesu składania ofert i doprowadzenie do ich realizacji, kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku oraz budowanie nowej oferty w oparciu o pojawiające się nowe potrzeby rynku, wiedza z zakresu PZP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)
- Wykonywanie badań psychotechnicznych w ramach medycyny pracy.- Wynagrodzenie w zależności od ilości wykonanych badań: za każde wykonanie badanie kierowcy (23 do 75 zł/brutto) lub operatora wózków widłowych (20 zł/brutto) lub suwnic (20 zł/brutto) w zależności od ilości wykonanych badań. Praca na umowę zlecenie na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie wyższe magister psychologii. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia jako psycholog transportu. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 606-359-210) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gustawa Morcinka 15-17, 40-124 Katowice) lub e-mail: jszkaradek (at) interia.pl
PRZYCHODNIA AGMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; tworzenie biznes planów, tworzenie wniosków o dofinansowanie, tworzenie studium wykonalności, tworzenie strategii rozwoju firm, redagowanie korespondencji bieżącej, pozostałe prace biurowe
Miklewski Consulting Michał Miklewski - 2018-05-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
obsługa klienta na stacji benzynowej
ADEX Adrian Gładysz - 2018-01-18 - Ruda Śląska (śląskie)
szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie produktu do sprzedaży - zamieszczanie ogłoszeń w internecie - poświęcenie czasu na rozmowy, spotkanie z klientami- przygotowanie dokumentów potrzebnych do sprzedaży oraz ewentualna wysyłka (faktur, dowodów rejestracyjnych)- bieżące porządki w dokumentach
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Świebodzin (lubuskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, podejmowanie działań służących zdobywaniu nowych klientów, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie; doświadczenie mile widziane; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert, profil na fb, negocjacje i marketing w sieci, przygotowywanie reklam; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Gliwice (śląskie)
Zadania Specjalisty ds. Promocji /Marketingu polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
współudział w opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych urządzeń i instalacji, rozliczanie zadań remontowych i inwestycyjnych pod względem technicznym, nadzór i kontrola prac remontowych i inwestycyjnych prowadzonych na urządzeniach energetycznych, planowanie zabezpieczenia materiałowego na potrzeby bieżącej konserwacji, prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzaniem rewizji wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń dozorowych, prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką odpadami powstającymi w Elektrociepłowni.
OPEC-INEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej: prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych,tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów oraz prowdzenie wsępnych wywiadów z kandydatami do pracy: koordynowanie prac zatrudnionych pracowników tymczasowych
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Świebodzin (lubuskie)