SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Świebodzin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie produktu do sprzedaży - zamieszczanie ogłoszeń w internecie - poświęcenie czasu na rozmowy, spotkanie z klientami- przygotowanie dokumentów potrzebnych do sprzedaży oraz ewentualna wysyłka (faktur, dowodów rejestracyjnych)- bieżące porządki w dokumentach
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Świebodzin (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- przygotowanie produktu do sprzedaży - zamieszczanie ogłoszeń w internecie - poświęcenie czasu na rozmowy, spotkanie z klientami- przygotowanie dokumentów potrzebnych do sprzedaży oraz ewentualna wysyłka (faktur, dowodów rejestracyjnych)- bieżące porządki w dokumentach
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świebodzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Data zakończenia pracy: 14.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
Studencka 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Świebodzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzin
Ulica pracodawcy: Studencka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Oława (dolnośląskie)
1). Rejestracja zamówień w systemie.2). Tworzenie rekordów klientów.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji w systemie.4). Archiwizacja dokumentów.5). Przygotowanie raportów i zestawień.6). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudnienia i zwalniania, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, weryfikacja sald kont księgowych dotyczących płac
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
Ewidencjonowanie danych w systemie, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie raportów dotyczących administracji, zapewnienie sprawnej obsługi klienta przez tel. lub e-mail dotyczących spraw związanych z HR (wynagrodzenia, urlopy, benefity).
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzorowanie funkcjonowania systemu zarzadzania jakością w firmie, przeprowadzenie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2016-11-03 - Staniszcze Małe (opolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
•TWORZENIE I ZAMYKANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ KOOPERACYJNYCH.•TWORZENIE TECHNOLOGII, ZLECEŃ, DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ PRZEMIAŁÓW, DEMONTAŻEM, POPRAWAMI.•ROZLICZANIE I ANALIZA ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH M.IN. POD WZGLĘDEM POPRAWNEGO ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.•WYJAŚNIANIE RÓŻNIC POMIĘDZY RZECZYWISTYM A „WIRTUALNYM” ZUŻYCIEM MATERIAŁÓW.•ROZLICZANIE I ANALIZA STANÓW MATERIAŁOWYCH MAGAZYNU PRODUKCYJNEGO •ANALIZA I KONTROLA STANÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami, realizowanie polityki firmy w zakresie planu sprzedaży
JUSTUS Sp. z o.o. Agencja Ochrony Osób i Mienia - 2016-03-17 - Katowice (śląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Indii, budowanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w specjalistycznym przedsiębiorstwie branży kolejowej
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LOKOM - TOR Król Mariusz - 2016-12-19 - Zabrze (śląskie)
Nadzorowanie wszystkich aspektów związanych z księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi, dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych, kontrola sald należności i zobowiązań, odpowiedzialność za stan dokumentacji kadrowej i księgowej oraz jej archiwizację, sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS, prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność, przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie, nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów obrotu magazynowego. Praca w godz. 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2018-03-07 - Gąbin (mazowieckie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat, fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH w języku węgierskim , angielskim i ukraiońskim
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzenie procedur rekrutacji i selekcji kandydatów także z zagranicy na różne stanowiska- przygotowywanie dokumentów zwiazanych z podjęciem pracy - tworzenie baz danych
Alex Personel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; obsługa połączeń przychodzących/infolinia brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-05-25 - Siedlce (mazowieckie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
* OBSŁUGA EKSPORTU/IMPORTU NA UKRAINĘ (TOWARY RECYKLINGOWE)* UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z PARTNERAMI Z UKRAINY* WSPARCIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z RECYKLINGIEM TWORZYW SZTUCZNYCH
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2017-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
rozliczanie promocji, bonów rabatowych, kuponów ze współpracy z klientami zewnętrznymi oraz handlowcami, kompletowanie dokumentacji związanej z rabatami, promocjami, dbanie o terminowość rozliczeń, przygotowywanie zestawień i raportów
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, kasy i innych dokumentów księgowych, ewidencjonowanie dokumentów we właściwych rejestrach, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczanie delegacji służbowych, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków, przygotowywanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań do instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-UE, inne zadania zlecone przez przełożonego
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-11-07 - Kwidzyn (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie Warsztaty Techniczne Łomża - 2017-02-27 - Łomża (podlaskie)
Wykonywanie kosztorysów,przygotowanie wytycznych do realizacji,przygotowanie harmonogramów i budżetów,wykonywanie wizji lokalnych,tworzenie bazy cen.
PHU MAX AGATA OKUNIEWICZ - 2019-01-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy,- opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej;- współtworzenie profilu kandydata;- tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych;- przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji;- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami;- monitorowanie rynku pracy, poszukiwanie kandydatów na specjalnych portalach, np. Linkedin;- przeprowadzanie testów kompetencji i testów psychologicznych;- współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego;- sporządzanie raportów, opinii i rekomendacjibudowanie relacji z klientami firmy;- sporządzenie i prowadzenie bazy danych CV.
KAMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników. rozliczanie czasu pracy. przygotowywanie umów oraz zaświadczeń. prowadzenie ewidencji kadrowej.
ILPEA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Chełstówek (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem
"INTERMAG" sp.z.o.o. - 2016-06-01 - Olkusz (małopolskie)