SPECJALISTA TECHNIK ELEKTRONIK Łomża oferta pracy 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie Warsztaty Techniczne Łomża
Stanowisko: SPECJALISTA TECHNIK ELEKTRONIK
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie Warsztaty Techniczne Łomża
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA TECHNIK ELEKTRONIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektronik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik elektronik*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Nazwa pracodawcy:
2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie Warsztaty Techniczne Łomża
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Należy zgłaszać się osobiście z CV do Biura Przepustek Warsztatów Technicznych w Łomży
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Ulica pracodawcy: Al. Legionów
Numer budynku pracodawcy: 133
Profil działalności pracodawcy: Obronność
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektronik*
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 27.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Oragnizacja i przeprowadzanie spotkań rekrutactyjnych, - Utrzymywanie kontaktu z kandydatami i firmami partnerskimi, - Aktywne pozyskiwane nowych kandydatów, - Prowadzenie dokumentacji związanej z rekrutacjami. Praca w godz.: 8;00-16:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV na adres: sylwia.paszkiewicz (at) medi.com.pl
Medi.com Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
1) Zamawianie surowców na potrzeby produkcji.2) Zamawianie towarów handlowych.3) Bieżąca analiza stanów magazynowych, towarów i surowców. 4) Przyjęcia zewnętrzne surowców i towarów handlowych.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-13 - Zarzecze (podkarpackie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, rozliczenia z pracownikami,- CV na adres katarzyna.paszek (at) biurojanina.pl- Wynagrodzenie od 2.500,00 zł netto
BIURO RACHUNKOWE JANINA SP. Z O.O. - 2018-03-24 - Tczew (pomorskie)
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, oraz opracowywanie SIWZ i jego oszacowania pod kątem przepisów ustawy Prawo Zamówień oraz wewnętrznych procedur Instytutu, przygotowanie projektu umowy, z uwzględnieniem części merytorycznej, przedstawianej po konsultacji z Radcą prawnym przez działy merytoryczne, których zamówienie dotyczy, udział w pracach komisji przetargowych, ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań przetargowych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Poznaniu - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie i rozliczanie dokumentacji dotyczącej produkcji wyrobów ogniotrwałych.
TABEX-OZMO Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Lubliniec (śląskie)
Obsługa biurowa firmy, obsługa klepu internetowego, załatwianie formalności firmy w Urzędzie Skarbowym, Urzędzie handlu i Jakości, przywracanie wag do legalizacji, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Produkcja uszczelek gumowych do pralek.Nadzór nad procesem produkcyjnym , raportowanie wyników, szkolenie podległych pracowników.Wymagania: wykształcenie minimum średnie , doświadczenie w pracy na produkcji , umiejętność kierowania ludźmi , znajomość języka angielskiego , umiejętność planowania i organizacji pracy.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-16 - Środa Śląska (dolnośląskie)
rekrutacja i selekcja personelu opiekuńczego w języku niemieckim, weryfikacja języka niemieckiego, obsługa bieżących klientów, pozyskiwanie kandydatów
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ewidencjonowanie księgowanie dokumnetów-faktur, obsługa programu bankowego, prowadzenie kasy głownej, sporządzanie deklaracji US, GUS
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Sosnowiec (śląskie)
rozpoznanie i kontrola jakości odpadów surowców wtórnyvy oraz odpadów elektronicznych i elektrycznych, prowadzenie korespondencji w języku chińskim z kontrahentami w Chinach, monitorowanie, analizowanie, roportowanie wyników jakościowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami z Europy Zachodniej w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Lędziny (śląskie)
zawieranie polis ubezpieczeniowych, komunikacyjnych i majątkowych; obsługa klienta w siedzibie firmy
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2016-04-01 - Tychy (śląskie)
-pozyskiwanie klientów-obsługa formalna klientów-monitorowanie spraw klientów-budowanie trwałych relacji z klientami
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie biur na terenie miasta Nowy Dwór Gd.
ARES SERVICE Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-07-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
szycie elementów toreb na maszynach typu stębnówka
REGINA KLIMASZEWSKA - 2015-10-06 - Czerwieńsk (lubuskie)
Ważenie/liczenie towaru, wydawanie i przyjmowanie towaru, prowadzenie dokumentacji, kierowanie pojazdem
FARBPRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-17 - Wola (śląskie)
obsługa klienta, wystawianie faktur
Przedsiębiorstwo "PENTAR" Stanisław Róg Mszana Dolna - 2017-07-12 - Mszana Dolna (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika, dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców, obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR, programu Płatnik oraz programu finansowo-księgowegoFK, kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym w świetle wymogów określonych w ustawie o rachunkowości,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajdują się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KADROWA, EWIDENCJA DOWODÓW KSIEGOWYCH, SPORZADZANIE DEKLARACJI VAT, PROWADZENIE REJESTRÓW EWIDENCJI SRODKÓW TRWAŁYCH, SPRAWOZDAWCZOŚĆL
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-01-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie faktur, analiza finansowa, sporządzanie zestawień.
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zwoleń (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Legnica (dolnośląskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JEDNEGO WYBRANEGO JĘZYKA OBCEGO NA STANOWISKO:SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘTELEFONICZNĄ I MAILOWĄ OBSŁUGĘ REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ LOGISTYCZNĄ DOSTAWBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, RUMUŃSKIDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, MOTYWACJA DO PRACYDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-06-14 - Jarocin (wielkopolskie)