SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA (NR REF: ZZP-104/16) (ANGIELSKI) M/K Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA (NR REF: ZZP-104/16) (ANGIELSKI) M/K

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2016-09-29

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA (NR REF: ZZP-104/16) (ANGIELSKI) M/K

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016

Data zakończenia pracy: 09.10.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, umiejętności: bardzo dobra znajomość Prawa Zamówień Publicznych (warunek konieczny), znajomość porgramów: Outlook, Power Point, JDE Edwards, MS Word, MS Excell, Saleforce.com, doświadczenie zawodowe: min 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta w firmie farmaceutycznej, znajomość języków obcych: język angielski biegły- warunek niezbędny. Ogólny zakres obowiązków : Zapewnienie płynnego przepływu produktów oraz informacji od momentu złożenia zamówienia przez klienta do momentu wysyłki i dostarczenia towaru poprzez: Odbieranie zamówień od klientów (mail/ fax/ tel), Wprowadzanie zamówień do systemu transakcyjnego, Weryfikowanie cen oraz warunków dostawa z udzielonymi warunkami, Zsyłanie zamówień oraz raportu wysyłek do magazynu, Bieżące monitorowanie realizacji zamówień i pro aktywne działanie w celu identyfikowania potencjalnych zagrożeń w zakresie dotrzymania terminowości realizacji. Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień w tym: Wystawianie faktur w systemie transakcyjnym oraz wysyłanie do klienta, Wystawianie faktur korygujących w uzasadnionych przypadkach rozliczenia /zwroty /reklamacje, Przygotowywanie pozostałych dokumentów niezbędnych do poprawnej obsługi klienta, Tworzenie korespondencji, raportów i innych dokumentów związanych z działalnością działu obsługi klienta. Obsługa reklamacji: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacji od Klientów, Pro aktywne działanie w kierunku rozwiązywanie reklamacji zgodnie z procedurami Baxalta, Udzielanie informacji zwrotnej klientowi na temat reklamacji, Przyjmowanie zgłoszeń działań niepożądanych i przekazywanie do działu Pharmacovigilance. Budowanie relacji z klientem: Znajomość procesu zakupowego klienta, Pozyskiwanie dokumentów rejestracyjnych od klienta, Przyjmowanie zamówień, Informacja o dostępności produktu po weryfikacji z logistyką, Informacja o realizacji zamówienia po weryfikacji z działem transportu, Ustalanie terminów dostaw produktów oraz ewentualnych terminów odbioru, Weryfikacja stanów zapasu produktów u odbiorcy, Kalkulacja wielkości kolejnych dostaw do klienta, Aktualizacja danych klienta: Aktualizowanie danych adresowych klienta w bazie danych, Koordynowanie procesu wprowadzania nowych klientów do bazy danych Baxalta, Aktualizacja zewnętrznych baz danych z obszaru obsługi klienta, jeśli Baxalta jest do tego zobowiązany. Budowanie relacji ze wszystkimi działami zaangażowanymi (Magazyn, Transport, Supply Chain, Quality, RA, Finanse, Działy sprzedaży i marketingu) firmy Baxalta. Terminowe wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego. Przestrzeganie procedur Baxalta. Pogłębianie wiedzy w zakresie procedur, produktów i usług Baxalta.. Przestrzeganie procedur i regulacji prawnych obowiązujących na obsługiwanym rynku. Aktywne wyszukiwanie obszarów podlegających poprawie procesów, kosztów i jakości. Współpraca z innymi działami Baxalta poprzez udział w dodatkowych zadaniach i projektach w celu identyfikacji nieefektywnych procesów oraz wypracowania i wdrożenia usprawnień. Archiwizacja dokumentów z obszaru obsługi klienta. Praca w godzinach: 8-16

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Grochowska

Numer budynku pracodawcy: 171b

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 29.09.2016

Oferta pracy ważna do: 01.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ROZWOJU - od 2 000 PLN

-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 500 PLN

obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA MEDYCYNY NATURALNEJ - od 1 700 PLN

Wykonywanie masaży (techniką wschodnią), akupresury, akupunktury.
B.S.M. Sp.z o.o - 2017-10-26 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca praca w godz. 5.30-13.30, 12.30-20.30
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Tarnobrzegu - 2017-10-11 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

sprzedaż towarów
SUNGBOO Sp. z o.o w Chełmie - 2017-09-09 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA W SEKCJI SYSTEMÓW POMIAROWYCH - od 2 600 PLN

Praca na stanowisku specjalisty w ekipie meteorologicznej w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;Ekipa meteorologiczna odpowiedzialna jest za nadzór i utrzymanie meteorologicznej sieci stacji pomiarowych ;Praca głównie w terenie zakładanie, przenoszenie dbanie o reprezentatywność sieci stacji meteorologicznych w obszarze działania DSPO Białystok;Kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji meteorologicznych;Szkolenie obserwatorów ryczałtowych; Opracowywanie meteorologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowanych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich w ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych;Praca w aplikacjach bazodanowych;
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2017-05-26 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DRUKU CYFROWEGO WIELKOFORAMTOWEGO - od 2 500 PLN

• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKontakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PLInformacja o ofercie w sali H
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA IT - 2 700 - 3 700 PLN

Wiedza z zakresu systemów operacyjnych, serwerowych, sieci LAN, VolP Umiejętność konfigurowania i zarządzania sprzętem sieciowym (Fortinet,TP-Lin Dobra znajomość protokołów i usług sieciowych: VPN, BGP, VLAN,IPSLA, DNS, SMTP Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemóworaz organizacji swojej pracy Kreatywność i umiejętność szybkiegouczenia się Zaangażowania w pracę Wdrażanie zadań wynikających zRODO. WYNAGRODZENIE ZGODNIE Z POSIADAMYMI KWALIFIKACJAMI. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Opole (opolskie)

KELNER - od 2 000 PLN

ustala pracodawca
kontakt przez OHP - 2017-03-08 - Limanowa (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KULTURY - od 1 850 PLN

tel. 77 554 50 21
Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie - 2016-06-17 - Gogolin (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 600 PLN

nadzór nad całością prac związanych z utrzymaniem ruchu zakładu- organizacja remontów, zarządzanie podległymi pracownikami, administrowanie mediami, systemami informatycznymi oraz majątkiem Spółki
CELMA Power Tools Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Goleszów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 3 000 PLN

współpraca w kontrahentami z Pakistanu oferującymi produkty żywnościowe, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowych, utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiąci, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 15 000 PLN

Rozmowy handlowe z kontrahentami, dostawcami stali głonie na terytorium Federacji Rosyjskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Klucze (małopolskie)

SPECJALISTA D/S HANDLOWYCH - od 3 000 PLN

Obsługa klienta oddziału Niemieckiego producenta prętów łuszczonych i hurtownika
Steel Trans Patrycjusz Kozłowski - 2018-08-03 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWYCH - do 2 000 PLN

ewidencja dokumentów księgowych (księgi rachunkowe, KPiR) w tym obrót zagraniczny WNT, WDT, import/eksport;uzgadnianie sald rozrachunkowych;prowadzenie środków trwałych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - do 2 500 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie PIT,ZUS,PFRON, obsługa programu Płatnik
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łęczycy Sp.z o.o - 2016-03-14 - Sierpów (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ROSYJSKIEGO - od 2 060 PLN

obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

praca biurowa oraz praca przy pomocy organizacji szkoleń, obsluga sprzetu biurowego (faks, komputer, kserokopiarka, telefon), pomoc przy organizacji szkoleń zarówno na miejscu w biurze jak i poza nim, obsługa klienta tj.: instytucji rynku pracy i innych podmiotów w zakresie organizacji szkoleń, wysyłanie ofert szkoleniowych drogą mailową, faksem, kontakt telefoniczny z klientem,, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji szkoleniowej
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU - od 3 000 PLN

- doradztwo techniczne w zakresie serwisowym;- organizowanie sieci serwerów;- prowadzenie szkoleń serwisowych;- kontrola i analiza działalności serwisowej;
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2016-09-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 100 PLN

OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE ZLECEŃ TRANSPOTROWYCH, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 2 000 - 3 000 PLN

Zamawianie komponentów do planowanej produkcji. Negocjowanie cen z dostawcami. Sporządzanie zapytań ofertowych. Kontrola zgodności dostaw. Wyszukiwanie potencjalnych dostawców.
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-04-06 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI I SERWISU - od 2 400 PLN

Praca polega na kontroli jakości od surowca po produkt gotowy e-mail: e.galiszka (at) ergis.eu
ERGIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-21 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH I SERWISU MASZYN ROLNICZYCH - od 2 774,96 PLN

aktywne wsparcie sprzedaży produktów/usług znajdujących sie w ofercie handlowej firmy-dla klientów indywidualnych oraz firm, pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, realizacja zamówień oraz analiza i optymalizacja poziomu zapasów - współpraca z magazynem i innymi działami firmy - obsługa programu magazynowego - przyjęcia towaru - analiza i kontrola zamówień (oddziały) - optymalizacja kosztów transportu w zakresie planowanych dostaw i wysyłek.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 2 200 PLN

realizacja polityki marketingowej przedsiębiorstwa; przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych; zawieranie umów z podwykonawcami i klientami; bieżący nadzór nad realizacja usługi; rozliczanie zrealizowanych imprez oraz usług; negocjowanie umów i warunków handlowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych
Przedsiębiorstwo Turystyczne "SZOT" Agnieszka Maria Zyzało - 2016-04-11 - Augustów (podlaskie)


Wybierz powiat