SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Sierpów oferta pracy Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łęczycy Sp.z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie PIT,ZUS,PFRON, obsługa programu Płatnik
Data publikacji: 2016-03-14
Lokalizacja: Sierpów (łódzkie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łęczycy Sp.z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:95-035 Sierpów 105, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie PIT,ZUS,PFRON, obsługa programu Płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sierpów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ozorków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: dokładność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: sumienność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe finanse-płace, co najmniej 2 lata samodzielnego naliczania wynagrodzeń
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łęczycy Sp.z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
Belwederska 7a, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy (AK)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łęczycki
Gmina pracodawcy: Łęczyca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczyca
Ulica pracodawcy: Belwederska
Numer budynku pracodawcy: 7a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.03.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego VULCAN, rozliczanie podatku VAT. Ewidencjonowanie przedmiotów trwałych i nietrwałych będących wyposażeniem szkoły oraz ich znakowanie. Ewidencjonowanie podstawowych środków trwałych, księgozbioru oraz wartości materialnych i prawnych w książkach (analityka do konta 011, 013, 014 i 020). Rozliczanie inwentaryzacji okresowych. Przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości ze swojego odcinka pracy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ENERGETYCZNYCH IM. PROF. KAZIMIERZA DREWNOWSKIEGO W LUBLINIE - 2017-03-03 - Lublin (lubelskie)
organizowanie transportów miedzynarodowych, kontakt z klientem polskim i międzynarodowym, przyjmowanie zleceń, organizacja transportów pojazdami firmy oraz podwykonawcami
TERWER LOGISTIC SPÓŁKA Z O.O SP. K. - 2016-07-12 - Świdnica (dolnośląskie)
kontakty z klientami, organizacje szkoleń,przygotowanie materiałów szkoleniowych
QUALITY AUSTRIA-POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Mikołów (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, wystawianie aukcji allegro, wdrażanie nowych projektów, podejmowanie działań marketingowych
STREETFUN Wojciech Dobrzański - 2016-11-25 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z funduszy europejskich Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę narealizację projektu współfinansowanych z funduszy europejskich. Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej; przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy. Monitoring rzeczowy projektu. Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego. Współpraca z kierownikiem projektu. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą. Realizacjaprojektu zgodnie z przepisami dotyczącymitrwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej. Przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów. Obsługaadministracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty. Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z funduszyzagranicznych. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach izagrożeniach w realizacji projektów. Prowadzenie rejestru projektów. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznegosystemu obsługi projektów zagranicznych.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie raportów i analiz z zakresu rachunkowości zarządczej
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2015-12-04 - Ostrołęka (mazowieckie)
PROWADZENIE SPOTKAŃ. PROWADZENIE DZIAŁAŃ AKTYWIZACYJNYCH. WSPARCIE ROZWOJU KOMPETENCJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU. BIURO PROJEKTU BĘDZIE W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚL.
KRAJOWE CENTRUM PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, przedstawianie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów, praca w biurze i w terenie
PERFECT SERVICE Paweł Jarzynka - 2016-01-11 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
prowadzenie ksiegowości rolnej
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 8000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Chorzów (śląskie)
aktywana sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z trenerami grup młodzieżowych,obsługa biura klubu.
Miejski Klub Sportowy MRĄGOWIA - 2016-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
koordynacja realizowanych projektów
OCHOTNICZE HUFCE PRACY KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW.KOMENDA TORUŃ - 2015-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
Telefoniczna Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Opieka nad klientem końcowym w zakresie doradztwa technicznego, prowadzenie rozpoznawania rynku AM, przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami AM. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Piła (wielkopolskie)
jw.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 2 - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie usług w zakresie mechaniki i elektryki samochodowej zgodnie ze standartami firmy
NORAUTO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Marki (mazowieckie)
1. Obsługa komputera oraz programu mag.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Znajomość branży rolniczej.4. Prowadzenie rozmów handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ZIMEX" - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)
Kontrola jakości, nadzór nad produkcją, realizacja zamówień, gospodarka materiałowa, współpraca z Kierownikiem ds. Produkcji
PPH DEMEX mgr inż. Jerzy Demiańczuk - 2017-09-04 - Augustów (podlaskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; co najmniej 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu, ul. Wojska Polskiego 24, 47-400 Racibórz
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-02-21 - Racibórz (śląskie)
sprawowanie nadzoru nad pracownikami, sprawdzanie wykonyanych elementów i usuwanie ewentualnych błędów, prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentów produkcyjnych, kierowanie prawodłowego przebiegu produkcji.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2017-08-22 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Altercar Tomasz Nawrot - 2018-08-08 - Ryjewo (pomorskie)
Utrzymanie kontaktów z klientem
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2017-02-03 - Bytów (pomorskie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2018-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)