SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI ROLNEJ Nakło nad Notecią oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI ROLNEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiegowości rolnej
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiegowości rolnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI ROLNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nakło nad Notecią
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 15.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa komputera i oprogramowania
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z jakością pieczywa, ważeniem kęsów ciasta, formowaniem ciasta, zapoznanie się z układaniem na deskach i etykietowanie oraz formowanie kęsów ciasta. Zapoznanie się z budową i zasadami pieców piekarskich i maszyn. Mycie pojemników piekarskich sposobem ręcznym.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy zespołu konserwatorów w celu utrzymania zasobów spółdzielni mieszkaniowej w przepisowym stanie; praca w godzinach 7-16.00 poniedziałek, 7-15.00 wt-czwartek, 7-14.00 piątek;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BOGATYNI - 2018-06-26 - Bogatynia (dolnośląskie)
1.doradztwo zawodowe prowadzone indywidualnie i grupowo, w tym m.in.: wsparcie w zakresie wejścia/powrotu na rynek pracy, przeprowadzanie analizy predyspozycji zawodowych, opracowanie profili kompetencyjnych, diagnozowanie barier oraz trudności w znalezieniu zatrudnienia, wsparcie w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, spotkania z pracodawcami, wizyty studyjne u potencjalnych pracodawców, doradztwo w sprawie wyboru szkoły, 2.prowadzenie indywidualnej dokumentacji uczestników, 3.udział w pracach Interdyscyplinarnego Zespołu Wspierania Rodziny, 4.współpraca z pracownikiem socjalnym, oraz innymi specjalistami świadczącymi usługi społeczne na rzecz podopiecznych, 5.inne bieżące zadania związane z specyfiką stanowiska. Umowa od 01.10.2018 do 31.12.2020; godziny pracy: 7.30- 15.30; zadaniowy system czasu pracy
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W USTCE - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
nadzór nad realizacją zamówień od wschodnich kontrahentów-głównie ukraińskich, kontrola rozliczeń finansowych kontraktów , weryfukacja zgodności wysyłek z kontraktami
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
specjalista ds spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-03-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
praca terapeutyczna z podopiecznym z zaburzeniami psychicznymi w jego miejscu zamieszkaniapraca w miejscu zamieszkania podopiecznychwynagrodzenie: 20 zł netto/godzinę
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2018-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Łódź (łódzkie)
- nadzrorowanie stanu BHP- opracowywanie regulaminów, instrukcji, postępowania powypadkowe- prowadzenie szkoleń BHP- sporządzanie sprawozdań- pełnienie funkcji inspektora ochrony przeciwpożarowej
Centrym Doktryn i Szkolenia Sił Zbrojnych - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa wypożyczalni samochodowej, wydania, odbiory, dokumentacja związana z wykonywaniem czynności na stanowisku.
KARMOT Kieć Spółka Jawna - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Racibórz (śląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowdzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- obsługa kadrowo- płacowa- rozliczanie czasu pracy, prowadzenie dokumentacji- aktualizacja danych- sporządzanie umów o pracę, zleceń, dokumentów kadrowych- przygotowanie list płac, rachunków
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista ds. kadr i płac zajmować się będzie obsługą małych i średnich przedsiębiorstw. Do jego obowiązków będzie należało prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń, naliczanie składek ZUS, obsługa systemu PFRON. Bieżący kontakt z klientem.
LEGIS SP.Z O.O.SP.K. - 2018-09-24 - Gdańsk (pomorskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z terenu Ukrainy. Niezbędną umiejętnością do wykonywania tej pracy jest biegła znajomość języka ukraińskiego. Prawo jazdy jest niezbędne w związku z koniecznością wyjazdów służbowych na Ukrainę w celu nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia rozmów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Jaroszki (łódzkie)
- bieżący nazdzór nad nieruchomościami- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot.nieruchmości- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości- nadzór nad ich właściwą realizacją,protokolarny odbiór i przekazywanie i nieruchomościami - przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków- dokonywanie odczytów wskazań liczników- rozliczanie kosztów dostawy mediów- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami- bieżący kontakt z lokatorami- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomości
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, j. angielski na poziomie średniozaawansowanym B2. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE PRZEMYSŁOWE - GAWLAS WOJCIECH - 2018-09-26 - Szczerbice (śląskie)
Przygotowanie harmonogramu produkcyjnego w oparciu o dane z działu handlowego. Organizacja, koordynacja i zarządzanie wysyłkami do klientów, kontakt z kientami. Prace administracyjne związane z wystawianiem dokumentów wysyłkowych: WZ, CMR itp. Odpowiedzialność za kontakty ze spedytorami i kurierami, kontrola gospodarki magazynowej.
FREEKIDS s.c. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski - 2017-02-02 - Zawonia (dolnośląskie)
realizowanie strategii rozwoju organizacji; analizowanie istotnych wskaźników działalności organizacji w celu wskazania obszarów doskonalenia; identyfikowanie problemów i poszukiwanie rozwiązań w celu doskonalenia organizacji; doskonalenie istniejących procesów i technologii w celu minimalizacji kosztów działalności i wzrostu satysfakcji klientów, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów doskonalenie procedur i instrukcji postępowania, utrzymanie korzystnego psychologicznego klimatu w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Częstochowa (śląskie)
Współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; Opiniowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych), a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW czy też dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW. Przedstawianie także jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży. Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami instytucji współpracujących z OHP i realizujących zadania na rzecz młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
obsługa rodzin, prowadzenie ksiąg cmentarnych
"PARK PAMIĘCI" USŁUGI POGRZEBOWE I KREMACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Ruda Śląska (śląskie)