SPECJALISTA DS.ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Giżycko oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: 2 100 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - bieżący nazdzór nad nieruchomościami- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot.nieruchmości- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości- nadzór nad ich właściwą realizacją,protokolarny odbiór i przekazywanie i nieruchomościami - przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków- dokonywanie odczytów wskazań liczników- rozliczanie kosztów dostawy mediów- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami- bieżący kontakt z lokatorami- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomości
Data publikacji: 2018-09-14
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżący nazdzór nad nieruchomościami- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot.nieruchmości- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości- nadzór nad ich właściwą realizacją,protokolarny odbiór i przekazywanie i nieruchomościami - przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków- dokonywanie odczytów wskazań liczników- rozliczanie kosztów dostawy mediów- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami- bieżący kontakt z lokatorami- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 09:00 do 17:00CV wysyłać na e-maila na adres: hr (at) amwkwatera.pl
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu Ms Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe związane z nieruchomoścami- mile widzianeUmiejętności/uprawnienia: dyspozycyjność,samodzielność,zaangażowanie,licencja zarządcy nieruchomości lub certyfikowany kurs zarządzania nieruchomoścami lub studia podyplomowe z zakresu nieruchomości będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie wysyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2018
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 12.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
planowanie i organizacja przewozów krajowych i międzynarodowych, nadzór nad przewozami
YETICO S.A. - 2017-08-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Produkcja pieczywa, ciastek i półproduktów półcukierniczych
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Wejherowo (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Sprzedaż powierzchni reklamowych w dzienniku ogólnopolskim i serwisie se.pl Aktywne pozyskiwanie klientów. Zawieranie i obsługa umów handlowych. Monitorowanie przyznanego sektora rynku. Praca w biurze oraz w terenie na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto/podstawy + dodatkowo: prowizja (w zależności od realizacji indywidualnych planów sprzedażowych). Praca na umowę o pracę na zastępstwo do: 31.12.2016 r. Istnieje możliwość podpisania kolejnej umowy na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w aktywnej sprzedaży. Wymagana praktycznej znajomości technik sprzedaży i umiejętności prezentacji. Wymagane wysokie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Wymagana umiejętności współpracy w zespole. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 693-075-018) lub e-mail: jwajda (at) grupazpr.pl
ZPR MEDIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z umową.
F.U.P.H. GLOMMA Justyna Dłużeń-Kubik - 2016-06-20 - Ropczyce (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem, zatrudnianiem, zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń
LIBRO S PAWEŁ LIBERACKI - 2018-07-12 - Nielbark (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Nowy Targ (małopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
wprowadzanie danych do systemu, obsługa klientów, obsługa poczty mailowej, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Zamawianie towarów, przyjmowanie na stan, ewidencjonowanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Gdynia (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Nowa Sucha (mazowieckie)
poszukiwanie osób zainteresowanych pracą w Holandii, Niemczech, Belgii w branżach: logistyka, rolnictwo, ogrodnictwo, produkcja, prowadzenie terenowych spotkań informacyjnych dla kandydatów, przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami telefonicznych, bezpośrednich, prowadzenie i uaktualnianie bazy kandydatów i pracowników. Praca: całe woj. pomorskie.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą ul. 3 Maja 14a Łódź. Wynagrodzenie do 2000zł brutto.
CONTRAIN GROUP Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-06-10 - Osina Mała (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach firmy,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Rąbień AB (łódzkie)
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowejwspółpracy z firmami branży farmaceutycznej,kosmetycznej, spożywczej, chemicznej,- sprzedaż produktów firmy (B2B),- udział w konferencjach, targach,- negocjacje z kluczowymi klientami.- realizacja planu i budżetu działu sprzedaży- sporządzanie ofert handlowych oraz nadzorowanieprocesu realizacji zamówień- udział w spotkaniach oraz prowadzenie negocjacjihandlowych z klientami- analiza rynku, pozyskiwanie nowych klientóworaz budowanie relacji biznesowych- koordynowanie działań marketingowych poprzezuczestnictwo w targach i prowadzenie kampaniipromocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta w zakresie wszelkiego rodzaju odszkodowań, w dziedzinie wynajmu pojazdów, kompletowanie dokumentacji medycznej, prowadzenie spraw na drodze polubownej oraz sądowej
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Lubin (dolnośląskie)
rejestrowanie przepływu towarów, prowadzenie analiz ruchów magazynowych , współpraca w realizowaniu projektów logistycznych, prowadzenie ewidencji i kontrola zużycia surowców i materiałów wewnątrz firmy, sporządzanie rozliczeń
Przedsiębiorstwo Materiałów Izolacyjnych "Izolacja - Matizol" S.A. - 2018-08-30 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur, sprzedaż towarów, wystawianie dokumentów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promiocyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem. Opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami. Zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem. Nadzór nad organizacyjno - technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków. Udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacją. Nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów za skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów. Współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem. Bieżąca współpraca z firmami śiwadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymainy danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. Sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodow kreskowych w trakcie odbioru odpadów. Nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi sysytemu gospodarowania odpadami komunalnymi. Bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami. Bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnych. Okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP. Współpraca z Działem Godspodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnyh przy rozliczaniu i kontroli Wykonwacy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-18 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-01-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
układanie kartonów z chmia gospodarczą na paletach, przygotowanie towarów do wysyłaki, przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów/transport
Piotr Jakołcewicz Transport - 2017-04-25 - Świątkowo (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, wstępne ustalenia handlowe; wyszukiwanie odbiorców ze wschodu, składanie ofert na produkty zleceniodawcy (masy żelowe i hybrydowe do profesjonalnego manicure i pedicure); nawiązywanie kontaktów z dostawcami oraz urzędami,składanie ofert i zapytań; nawiązywanie współpracy z blogerkami, kosmetyczkami z działu profesjonalnego manicure i pedicure; wyszukiwanie dostawców akcesoriów kosmetycznych ze wschodu, porównywanie ofert, wyszukiwanie najbardziej korzystnych ofert dla zleceniodawcy; tłumaczenie dokumentów i pomoc w komunikacji z pracownikami ze wschodu; potwierdzanie cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy; przygotowywanie i dystrybucja próbek produktów, pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z nimi długofalowej współpracy.
Nail Center Paweł Kulesza - 2017-09-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca biurowa. Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie wykresów, analiz i raportów.
Automationstechnik sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Rozwój posiadanych i pozyskiwanie nowych obszarów biznesowych oraz klientów w segmencie przetargów (branża IT), prowadzenie regularnego monitoringu przetargów dotyczących powierzonej grupy produktów, aktywny udział w tworzeniu strategii przetargowej, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, stała opieka nad pozyskanymi klientami oraz ich kompleksowa obsługa po dokonanej sprzedaży, raportowanie postępu prac.Pracodawca oferuje:Atrakcyjny, wspierający sprzedaż, system wynagrodzeń (podstawa + premia), zdobywanie doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, w perspektywicznej branży, kontakt z produktami najnowszej technologii, atrakcyjne warunki pracy, samodzielne stanowisko, zatrudnienie na umowę o pracę.Pracodawca proponuje w okresie próbnym (3 miesiące) wynagrodzenie 1750 zł, później podstawa + wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od efektów.
LPK GROUP SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)