Specjalista ds.sprzedaży Poznań oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Specjalista ds.sprzedaży
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Data publikacji: 2016-04-08
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Specjalista ds.sprzedażyMiejscowość: Poznań
Województwo: wielkopolskie
Powiat: m. Poznań
Adres miejsca pracy: ul. Maltańska 1 (Galeria Malta)
Data dodania ogłoszenia: 2016-04-08
Wymagania dla kandydatów:
Poszukujemy osób, które:
lubią kontakt z Klientem, łatwo nawiązują relacje międzyludzkie
chętnie poszerzają swoją wiedzą z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
cechują się optymizmem, pozytywną energią i codziennym uśmiechem
posiadają wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
lubią i potrafią współpracować w zespole
są osobami dyspozycyjnymi, niekaranymi
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta
Oferowane korzyści:
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
atrakcyjne wynagrodzenie
kartę MultiSport
możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń
Zakres obowiązków:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
Rozszerzanie sieci sprzedaży w kraju i za granicą, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,przygotowywanie materiałów marketingowych, ofert i raportów handlowych
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Ławy (mazowieckie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur; znajomość przepisów prawa transportowego
LESZEK WÓJTOWICZ - 2017-11-14 - Lublin (lubelskie)
Księgowanie dokumentów firmy, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie płac
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2018-06-19 - Ruda Śląska (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)
• projektowanie materiałów reklamowych - grafika rastrowa i wektorowa• skład i przygotowanie prac do druku• obsługa maszyny do druku cyfrowego • obsługa plotera tnącego
AK-MEDIA ANDRZEJ KITA - 2016-06-01 - Lubin (dolnośląskie)
tworzenie i realizacja strategi SEO/SEM, tworzenie i rewalizacja strategi SOCIAL, produkawanie modułów funkcjonalnych stron www.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Zgierz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientacje na klientów działu. Profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzędzi zapewniających skutecznych przepływ informacji od/do pracowników firmy, Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych pracowników z zagranicy w tym m. in. obywateli Ukrainy. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji w sprawach zatrudnienia pracowników z Ukrainy do ZUW w Szczecinie oraz do PUP w Pyrzycach.Wymagania: - wykształcenie wyższe,- obsługa komputera (pakieto OFFICE),- biegła znajomość języka Ukraińskiego,- staż pracy mile widziany.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Prowadzenie terapii uzależnień wśród niepełnoletnich
NZOZ OŚRODEK REHABILITACYJNY DLA UZALEŻNIONYCH OD SUBSTANCJI PSYCHOAKTYWNYCH MŁODZIEŻOWY OŚRODEK TERAPII I READAPTACJI "POW - 2018-05-17 - Cholewianka (lubelskie)
Bezpośrednie obsługa klienta indywidualnego; sporządzenie wycen, wystawianie faktur, koordynacja zamówień, planowanie montaży itp.; Zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji z klientami, realizacja zamówień; Współpraca z architektami i firmami budowlanymi; Dbałość o porządek w salonie. Aktywny udział w rozwoju firmy.Od 1500 zł netto do uzgodnienia. I zmianaPraca w nowym salonie w Elblągu
Superleasing.pl Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Organizacja i przygotowanie wysyłek w sklepie internetowym.
Ajchsztet Muzolf SOLLUX LIGHTING SP.J. - 2016-02-10 - Budzyń (wielkopolskie)
poszukiwanie nowych rynków zbytu na produkty Grupy Sipma sporzadzanie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Lublin (lubelskie)
rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie i rozliczanie spraw ZUS
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Radom (mazowieckie)
Pozyskiwanie funduszy z różnych środków (np. agencje rozwoju regionalnego). Sporządzanie sprawozdań merytorycznych z działalności Fundacji, oraz sprawozdań finansowych wraz z przekazaniem ich do Urzędu Skarbowego i KRSu. Organizowanie zbiórek publicznych i warsztatów. Współpraca z ministerstwami, samorządami i mediami. Sprawozdania z wykonania umów z urzędami.Wymagania: wykształcenie wyższe, łatwość pozyskiwania informacji, automotywacja i skuteczność w działaniu, fundusze europejskie i krajowe, min. 2 lata stażu pracyPraca w godzinach: 08:00-16:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-12-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Podejmowanie współpracy z nowymi kontrahentami i i utrzymywanie dotychczasowych relacji z obecnymi.
CHOJMEX Roman Moś - 2018-04-18 - Chojęcin (wielkopolskie)
realizacja i przetwarzanie zamówień, dokumentów WZ oraz faktur
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Opis stanowiska: Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień)Identyfikacja części zamiennychSortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji.Przygotowanie protokołów, raportów, biuletynów, kwestionariuszy, słownych instrukcjiFakturowanie Czynności administracyjne i biuroweZakup części od poddostawcówKorespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecieKoordynowanie procesu reklamacjiKoordynowanie procesu zamówieńOferujemy: Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji w oparciu o umowę o pracę Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etatMożliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w SzwajcariiOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku polskim i angielskim na adres: victor.g (at) tornos.com Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Tornos Technologies Poland Sp. Z o.o. Tornos Technologies Poland Sp. z o.o. Ul. Spółdzielcza 37-39 Kąty Wrocławskie, Tel. +48 602 373 173, Kontakt: Grażyna Victor, E-Mail: victor.g (at) tornos.com
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
naliczanie płac, wprowadzanie urlopów, chorobowego, zasiłków, prowadzenie dok. przy zatrudnianiu, zwolnieniu pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Sprawne zarządzanie lokalami mieszkalnymi, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, spodzadzanie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych, przygotowanie dokumentów do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, przejmowanie w zarząd nieruchomości gminnych oraz nieruchomości należacych do wspólnot mieszkaniowych, obsługa procesu zawierania i rozwiązywania umów, przeprowadzanie wywiadu środowiskowego, przyjmowanie i merytoryczne rozpatrywanie interwencji i wniosków w sprawach związanych z ekploatacją budynków i lokali, utrzymanie nieruchomości w stanie wymaganym przepisami prawa
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Sp.z o.o - 2019-03-01 - Skawina (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Namysłów (opolskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi,wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Badania surowców, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
Malwa Tea - Wojciech Fabisiak - 2018-12-10 - Lubiszyn (lubuskie)
Porządkowanie dokumentacji biurowej, spraw sądowych, windykacji należności, przygotowywanie pism i odpowiedzi do urzędów
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-28 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
1) Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków unijnych.2) Doradztwo w zakresie opracoywania projektów dydakt. i inwestycyjnych.3) Wsparcie mrytoryczne zespołów realizujących projekty unijne.4)Bieżące nadzorowanie realizowanych projektów, rozliczanie projektów.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta, prace w programie, administracja, serwis
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Chojnice (pomorskie)
1.pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych;2.ochrona systemów i sieci informatycznych;3.zarządzanie serwerem FTP, kontami pocztowymi, siecią LAN;4.administrowanie stroną internetowa Ośrodka;5.prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;6.prowadzenie ewidencji systemów i programów;7.wykonywanie i zabezpieczanie kopii bezpieczeństw baz danych;8.edycja i skład tekstu publikacji związanych z bieżącą działalnością Ośrodka;9.udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Ośrodka;10.diagnostyka oraz naprawa uszkodzonego sprzętu komputerowego;11.realizacja polityki bezpieczeństwa;12.zarządzanie serwerem domeny.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - 2018-11-28 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Karmienie, pojenie indyków, dozowanie i dobór właściwej paszy, obsługa sterowników w kurniku, dbanie o porządek. System wynagradzania miesięczny.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Strusy (mazowieckie)
Stworzenie serii artykułów autorskich, interpretujących określone kwestie prawa ukraińskiego. Przygotowanie serii analiz oraz opinii prawniczych z zakresu interpretacji poszczególnych norm prawa ukraińskiego.Za wykonanie tego dzieła prawnik dostanie 72 000 złotych. Przewidziany czas wykonania dzieła to 36 miesięcy. Okres rozliczeniowy - miesiąc. Prawnik dostaje wynagrodzenie etapowo, czyli 2000 zł brutto za każdy okres rozliczeniowy (o ile dany etap dzieła został dostarczony), co daje nam 2000 zł brutto/miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)