SPECJALISTA DS PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI Trzebnica oferta pracy PHU MAX AGATA OKUNIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: do 4 210,18 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie kosztorysów,przygotowanie wytycznych do realizacji,przygotowanie harmonogramów i budżetów,wykonywanie wizji lokalnych,tworzenie bazy cen.
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: PHU MAX AGATA OKUNIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie kosztorysów,przygotowanie wytycznych do realizacji,przygotowanie harmonogramów i budżetów,wykonywanie wizji lokalnych,tworzenie bazy cen.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 210,18 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kosztorysant budowlany
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 210,18 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziany język angiels,obsługa komputera,programów MS OFFICE,NORMA,OTWARTOŚĆ ,DYSCYPLINA.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PHU MAX AGATA OKUNIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Henryka Pobożnego 20 A, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
Ulica pracodawcy: Henryka Pobożnego
Numer budynku pracodawcy: 20 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data dodania oferty pracy: 18.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-bieżąca obsługa sekretariatu -rejestrowanie zdarzeń księgowych w systemieERP Optima -wprowadzenie do systemu bankowego przelewów bankowych iksięgowanie wyciągów bankowych,prowadzenie kasy firmowej i preliminarza-współpraca z firmami zewnętrznymi -inne
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
Rehabilitacja i fizjoterapia osób niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej Warsztat Terapii Zajęciowej - 2019-01-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
załadunek towaru według faktur, rozliczenie się z rozdysponowanego towaru, praca w terenie - Polska
ARTEX HURT sp. z o.o. - 2016-11-22 - Mława (mazowieckie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; wiedza z zakresu administracji publicznej; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków to m. in.: kontrola budżetu jednostki CP; prowadzenie ewidencji analitycznej zleceń produkcyjnych; prowadzenie spraw związanych z BHP; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
obsługa klientów w hurtowni artykułów spożywczych, obsługa stanów magazynowych.
P.H. "ALFA" Hurtownia Artykułów Spożywczych - 2016-02-15 - Kępno (wielkopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Czynny udział w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wsparcie techniczno – logistyczne kierownika realizowanych projektów. Obsługa administracyjna projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
-
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Kościerzyna (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Wola (śląskie)
Praca w biurze na stanowisku komputerowym. Praca 9-17. Wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w pracy biurowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Katowice (śląskie)
1. Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2. Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów4. Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów ofer
Brand Distribution Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Białystok (podlaskie)
Ewidencja stanu technicznego pojazdów, badania techniczne, polisy OC/AC, obsługa szkód komunikacyjnych zamawianie części zamiennych, rozliczanie godzin pracy, mechaników, kierowców, serwisantów, nadzór nad systemem VIA TOLL, organizacja transportów sprzętem własnym i poprzez TRANS EU, dekretacja faktur zakupowych, archiwizacja dokumentów, współpraca z działem księgowości i kadr.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-29 - Rogowiec (łódzkie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Zdunowo (mazowieckie)
sprzątanie pokoi hotelowych, praca na terenie województwa śląskiego
DRYPS SERVICE SPÓŁKA Z O. O - 2018-01-10 - Sosnowiec (śląskie)
kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, sporządzanie i weryfikacja list płac, prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, współpraca z działem HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-11-03 - Głogów (dolnośląskie)
odpowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami arabskimi, aktywne prowadzenie wielokrotnego badania arabskiego rynku gier, odpowiedzialność za budowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu, kontakt z klientem
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2017-09-22 - Człuchów (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji z kontrahentami zagranicznymi, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań laboratoryjnych IKEA, wprowadzanie danych do systemu IKEA, nadzór nad specyfikacjami IKEA.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2016-03-25 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie niezniszczalnych badań diagnostycznych podzespołów taboru kolejowego(lokomotywy , wagony)
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Jasło (podkarpackie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa linii produkcyjnej kebaba; Pakowanie wyrobów - kebaba
INTER PRODUKTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa komputera, składanie zamówień, stany magzynowe, sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-12-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
Zbieranie informacji o rynku, segmentacja rynku, realizowanie badań rynkowych, planowanie organizacji badań rynkowych, wyznaczanie trendów rynkowych, obsługa rynku arabskiego
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2016-11-10 - Sieradz (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługiwanie klientów w zakresie przyjmowania wpłat;Rozliczanie gotówki po zakończonej pracy;Przygotowanie gotówki do przekazania do konwoju;Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy.
POŻYCZKI OPŁATY UBEZPIECZENIA GRAŻYNA MACHERZYŃSKA - 2018-08-30 - Zawiercie (śląskie)
kompleksowa obsługa klienta, przygotowywanie produktu do sprzedaży, pakowanie i zdobienie produktów (hurtownia kosmetyczna).
Duszyński Adam LAVEA POLAND - 2016-09-21 - Rydułtowy (śląskie)