SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I OBSŁUGI KLIENTA Reszel oferta pracy Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: 2 300 - 2 500 PLN

Zakres obowiązków: ocena stanu budynków, wycena napraw i remontów, inwentaryzacja budynków, windykacja należności, prowadzenie niektórych spraw związanych z procesem budowlanym.

Data publikacji: 2017-12-01

Lokalizacja: Reszel (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
1 Maja 6, 11-440 Reszel, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
ocena stanu budynków, wycena napraw i remontów, inwentaryzacja budynków, windykacja należności, prowadzenie niektórych spraw związanych z procesem budowlanym.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: co 7 dni

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reszel

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reszel

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali technicy budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: -wykształcenie średnie techniczne lub wyższe inżynierskie, znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność prostego kosztorysowania, znajomość procesu windykacji.znajomość gospodarowania nieruchomościami.Dodatkowe wymagania: komunikatywność umiejętność pracy w zespole.

Nazwa pracodawcy:
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Adres pracodawcy:
1 Maja 6, 11-440 Reszel, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 31.12.2017

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: kętrzyński

Gmina pracodawcy: Reszel

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Reszel

Adres strony pracodawcy: www.wpkreszel.pl

Ulica pracodawcy: 1 Maja

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa

Data dodania oferty pracy: 01.12.2017

Oferta pracy ważna do: 31.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW AKWIZYCJI I SPRZEDAŻY - od 2 550 PLN

bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 600 PLN

Bieżąca obsługa kadrowo - płacowa firmy.System czasu pracy- jeden tydzień 07:00-15:00, drugi tydzień 08:00-16:00.
Magtrans Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA KATEGORII - od 3 000 PLN

Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wizytowanie sklepów, obsługa programów biurowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 780 PLN

Kontakt z dostawcami w kwestiach transportowo-spedycyjnych, współpraca oraz nadzór nad dostawami usług, współpraca z biurami sprzedaży, przeprowadzanie negocjacji z firmamami transportowymi oraz logistycznymi, opracowywanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań transportowych i logistycznych dla poszczególnych regionów i grup klientów, bieżąca kontrola kosztów transportowych, logistycznych, kontrola realizacji wysyłek.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)

SPECJALISTA DS. BIURA OBSŁUGI MAGAZYNU - od 2 500 PLN

Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej, prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii), współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.), współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu, czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.Praca w godz. 6.00-14.00/ 11.00-19.00 oraz 1 sobota w godz. 7.00-15.00
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

-konstruowanie narzędzi produkcji firmy, danego produktu,-nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z klientami oraz negocjowanie warunków współpracy,-koordynowanie procesów sprzedażowych,-budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Kokotów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH - od 2 500 PLN

prowadzenie kont społecznościowych, udział w kreowaniu oraz planowaniu nowych akcji marketingowych i promocyjnych dla projektu. Obsługa klienta poprzez media społecznościowe oraz e-mail. Przygotowywanie raportów z kampanii marketingowych dla Partnerów
kontakt przez OHP - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO ANALIZ I RAPORTOWANIA - od 1 850 PLN

tworzenie raportów i analiz z zakresu rachunkowości zarządzczej
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK - od 2 000 PLN

- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kozy (śląskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

Zapoznanie się z strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania urzędu. Zapoznanie się z przepisami prawa w zakresie funkcjonowania WIOŚ oraz przepisami prawa dotyczącymi ochrony środowiska. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania Państwowego Monitoringu Środowiska, w tym z wykonywaniem pomiarów jakości powietrza, hałasu , pół elektromagnetycznych i wód . Poznanie struktury i sposobu wypełniania baz danych .
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-07-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS MARKETINGU I HANDLU - SĘKOCIN NOWY - od 1 900 PLN

nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, zawieranie umów sprzedaży, obsługa posprzedażowa, obsługa kontrahentów w trakcie trwania umów, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sękocin Nowy (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 000 PLN

koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Dębów (podkarpackie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 000 - 2 200 PLN

Prace remontowo-budowlane. Praca na umowę zlecenie w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
HYDRO-INSTAL Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Kompleksowa obsługa realizacji zamówień, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen, współpraca z innymi oddziałami, realizacja wyznaczonych celówWYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel) planowanie i realizacja zadań własnych i zespołu, wysokie zdolności komunikacyjne, motywacja do pracy, doświadczenie w dziale handlowym, mile widziana znajomość języka angielskiegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA W ZESPOLE NADZORU TECHNICZNEGO - od 2 500 PLN

Znajomość procesów eksploatacyjnych statków powietrznych eksploatowanych w lotnictwie transportowym. znajomość struktury służby inżynieryjno - lotniczej w jednostkach lotniczych SZ RP. Systematyczne pogłebianie wiedzy i kwalifikacji zawodowych. Przestrzeganie: dyscypliny pracy ( punktualność, umiejetność pracy w zespole), przepisów o ochronie informacji niejawnych, przepisów o ochronie przeciwpożarowej, przepisów BHP, przepisów o ochronie środowiska, innych wewnetrznych uregulowań dotyczących działalności jednstki wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-08-28 - Powidz (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

reundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Pobądz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 3 500 PLN

Kompleksowa obsługa klientów. Przygotowywanie ofert, obsługa dokumentacji handlowej i magazynowej. Obsługa kasy gotówkowej i programu sprzedażowego, zamawianie materiałów zgodnie z zapotrzebowaniem. Prace recepcyjne i administracyjne, wsparcie prac kadrowo-płacowych.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna "SZKŁO-PLAST" - 2017-07-18 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ 44A - 2 700 - 6 000 PLN

kontakt z potencjalnymi Klientami, przygotowywanie ofert handlowych, umów, dokumentów, prezentacja produktów firmy, negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie Klientów B2B
Ad-Interacticve Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA IT - do 9 056,07 PLN

- zapewnienie wsparcia procesów technicznych i biznesowych dla poszczególnych modułów SAP ( MM, SD, PM, FI / CO, PP, APO, GTS, EWM, TM) i / lub aplikacji wspomagających ( VISTEX, VENDAVO, HYBRIS, SALESFORCE CRM); - współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów biznesowych wprowadzania innowacyjnych rozwiązań; - zapewnienie, iż odpowiednia jakość obsługi klienta jest dostarczana do poszczególnych systemów SAP i związanych z nimi procesów biznesowych i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SERWISU - od 1 850 PLN

Wykształcenie średnie lub techniczne, spec. chłodnictwo - mile widziana; zdolność do szybkiego przyswajania nowej wiedzy, umiejętność wyznaczania priorytetów działania, osoba otwarta na nowe rozwiązania i pomysły, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odporność na stres oraz duża motywacja do pracy, praca w biurze; branża: przemysłowe systemy chłodnicze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-08-04 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ - od 2 800 PLN

Rozliczanie finansowe wspólnot mieszkaniowych, wystawianie not księgowych, windykacja zaległośic w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI "BEKAZET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS PRODUKTU - od 2 000 PLN

analiza oferty produktowej firmy, nadzór nad obiegiem dokumentów, opracowywanie oraz analiza raportów, współpraca z zespołem
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 000 PLN

Specjalista do spraw logistyki planuje, koordynuje i optymalizuje procesy logistyczne; zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywanie tego zawodu wiąże się ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik podejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jest zapewnienie odpowiedniej, jakości procesów (np. terminowości) przy możliwie najniższych kosztach logistycznych. Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych;utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów;zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw; kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki; ocenianie jakości procesów logistycznych i efektywności podejmowanych działań; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-16 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS PŁAC(NR 0430) - od 2 600 PLN

•naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków pracowników oraz zleceniobiorców,•sporządzanie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń i zasiłków oraz jej archiwizacja, •sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców,•sporządzanie deklaracji podatkowych, m.in PIT-11, PIT – 8C, PIT 8AR, PIT 4Ri innych oraz dokonywanie na wniosek pracownika rocznych rozliczeń z tytułu pdof,•dokonywanie obligatoryjnych i fakultatywnych potrąceń z wynagrodzeń pracowników i przekazywanie do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,•monitorowanie wykona
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat