SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I OBSŁUGI KLIENTA Reszel oferta pracy Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: ocena stanu budynków, wycena napraw i remontów, inwentaryzacja budynków, windykacja należności, prowadzenie niektórych spraw związanych z procesem budowlanym.
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Reszel (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 6, 11-440 Reszel, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ocena stanu budynków, wycena napraw i remontów, inwentaryzacja budynków, windykacja należności, prowadzenie niektórych spraw związanych z procesem budowlanym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: co 7 dni
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reszel
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reszel
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: -wykształcenie średnie techniczne lub wyższe inżynierskie, znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność prostego kosztorysowania, znajomość procesu windykacji.znajomość gospodarowania nieruchomościami.Dodatkowe wymagania: komunikatywność umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy:
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
1 Maja 6, 11-440 Reszel, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 31.12.2017
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Reszel
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Reszel
Adres strony pracodawcy: www.wpkreszel.pl
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Bieżąca obsługa kadrowo - płacowa firmy.System czasu pracy- jeden tydzień 07:00-15:00, drugi tydzień 08:00-16:00.
Magtrans Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wizytowanie sklepów, obsługa programów biurowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Sulęcin (lubuskie)
Kontakt z dostawcami w kwestiach transportowo-spedycyjnych, współpraca oraz nadzór nad dostawami usług, współpraca z biurami sprzedaży, przeprowadzanie negocjacji z firmamami transportowymi oraz logistycznymi, opracowywanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań transportowych i logistycznych dla poszczególnych regionów i grup klientów, bieżąca kontrola kosztów transportowych, logistycznych, kontrola realizacji wysyłek.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej, prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii), współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.), współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu, czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.Praca w godz. 6.00-14.00/ 11.00-19.00 oraz 1 sobota w godz. 7.00-15.00
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
-konstruowanie narzędzi produkcji firmy, danego produktu,-nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z klientami oraz negocjowanie warunków współpracy,-koordynowanie procesów sprzedażowych,-budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Kokotów (małopolskie)
prowadzenie kont społecznościowych, udział w kreowaniu oraz planowaniu nowych akcji marketingowych i promocyjnych dla projektu. Obsługa klienta poprzez media społecznościowe oraz e-mail. Przygotowywanie raportów z kampanii marketingowych dla Partnerów
kontakt przez OHP - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
tworzenie raportów i analiz z zakresu rachunkowości zarządzczej
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kozy (śląskie)
Zapoznanie się z strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania urzędu. Zapoznanie się z przepisami prawa w zakresie funkcjonowania WIOŚ oraz przepisami prawa dotyczącymi ochrony środowiska. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania Państwowego Monitoringu Środowiska, w tym z wykonywaniem pomiarów jakości powietrza, hałasu , pół elektromagnetycznych i wód . Poznanie struktury i sposobu wypełniania baz danych .
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-07-04 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, zawieranie umów sprzedaży, obsługa posprzedażowa, obsługa kontrahentów w trakcie trwania umów, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Dębów (podkarpackie)
Prace remontowo-budowlane. Praca na umowę zlecenie w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
HYDRO-INSTAL Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa realizacji zamówień, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen, współpraca z innymi oddziałami, realizacja wyznaczonych celówWYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel) planowanie i realizacja zadań własnych i zespołu, wysokie zdolności komunikacyjne, motywacja do pracy, doświadczenie w dziale handlowym, mile widziana znajomość języka angielskiegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Jarosław (podkarpackie)
Znajomość procesów eksploatacyjnych statków powietrznych eksploatowanych w lotnictwie transportowym. znajomość struktury służby inżynieryjno - lotniczej w jednostkach lotniczych SZ RP. Systematyczne pogłebianie wiedzy i kwalifikacji zawodowych. Przestrzeganie: dyscypliny pracy ( punktualność, umiejetność pracy w zespole), przepisów o ochronie informacji niejawnych, przepisów o ochronie przeciwpożarowej, przepisów BHP, przepisów o ochronie środowiska, innych wewnetrznych uregulowań dotyczących działalności jednstki wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-08-28 - Powidz (wielkopolskie)
reundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Pobądz (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów. Przygotowywanie ofert, obsługa dokumentacji handlowej i magazynowej. Obsługa kasy gotówkowej i programu sprzedażowego, zamawianie materiałów zgodnie z zapotrzebowaniem. Prace recepcyjne i administracyjne, wsparcie prac kadrowo-płacowych.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna "SZKŁO-PLAST" - 2017-07-18 - Brzesko (małopolskie)
kontakt z potencjalnymi Klientami, przygotowywanie ofert handlowych, umów, dokumentów, prezentacja produktów firmy, negocjowanie warunków współpracy, pozyskiwanie Klientów B2B
Ad-Interacticve Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
- zapewnienie wsparcia procesów technicznych i biznesowych dla poszczególnych modułów SAP ( MM, SD, PM, FI / CO, PP, APO, GTS, EWM, TM) i / lub aplikacji wspomagających ( VISTEX, VENDAVO, HYBRIS, SALESFORCE CRM); - współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów biznesowych wprowadzania innowacyjnych rozwiązań; - zapewnienie, iż odpowiednia jakość obsługi klienta jest dostarczana do poszczególnych systemów SAP i związanych z nimi procesów biznesowych i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub techniczne, spec. chłodnictwo - mile widziana; zdolność do szybkiego przyswajania nowej wiedzy, umiejętność wyznaczania priorytetów działania, osoba otwarta na nowe rozwiązania i pomysły, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odporność na stres oraz duża motywacja do pracy, praca w biurze; branża: przemysłowe systemy chłodnicze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-08-04 - Gliwice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie finansowe wspólnot mieszkaniowych, wystawianie not księgowych, windykacja zaległośic w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI "BEKAZET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gdynia (pomorskie)
analiza oferty produktowej firmy, nadzór nad obiegiem dokumentów, opracowywanie oraz analiza raportów, współpraca z zespołem
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Malbork (pomorskie)
Specjalista do spraw logistyki planuje, koordynuje i optymalizuje procesy logistyczne; zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywanie tego zawodu wiąże się ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik podejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jest zapewnienie odpowiedniej, jakości procesów (np. terminowości) przy możliwie najniższych kosztach logistycznych. Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych;utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów;zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw; kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki; ocenianie jakości procesów logistycznych i efektywności podejmowanych działań; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-16 - Legionowo (mazowieckie)
•naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków pracowników oraz zleceniobiorców,•sporządzanie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń i zasiłków oraz jej archiwizacja, •sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców,•sporządzanie deklaracji podatkowych, m.in PIT-11, PIT – 8C, PIT 8AR, PIT 4Ri innych oraz dokonywanie na wniosek pracownika rocznych rozliczeń z tytułu pdof,•dokonywanie obligatoryjnych i fakultatywnych potrąceń z wynagrodzeń pracowników i przekazywanie do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,•monitorowanie wykona
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)