SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO Żarnowo Pierwsze oferta pracy "BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem zagranicznym ( bezposredni, telefoniczny, e-mail ).Koordynacja produkcji łodzi, tłumaczenia dokumentów i pism.
Data publikacji: 2016-10-25
Lokalizacja: Żarnowo Pierwsze (podlaskie)
Pracodawca: "BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:16-300 Żarnowo Pierwsze 9b, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem zagranicznym ( bezposredni, telefoniczny, e-mail ).Koordynacja produkcji łodzi, tłumaczenia dokumentów i pism.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żarnowo Pierwsze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: augustowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Augustów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: norweski, w mowie - dobry, w piśmie - słaby
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w kontaktach z klientem zagranicznym, znajomość nazewnictwa materiałów stosowanych w stoczni jachtowej.
Nazwa pracodawcy:
"BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Adres pracodawcy:
16-300 Żarnowo Pierwsze 9b, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: augustowski
Gmina pracodawcy: Augustów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żarnowo Pierwsze
Numer budynku pracodawcy: 9b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 25.10.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- analiza rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń.- analiza SIWZ,- ścisła współpraca z działem handlowym,- nadzorowanie wdrażania umów zawartych w wyniku wygrania przetargu,- przygotowanie ofert przetargowych,- kompleksową obsługę postępowania przetargowego,- kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- archiwizacja dokumentacji przetargowej,- monitoring postępowań przetargowych,- przygotowywanie dokumentacji odwoławczej,- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,- zbieranie informacji o przetargach i wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
Evres Cleaning - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie aut osobowych, rejestrowaniezmian kadrowych w systemie, przygotowywanie umów, zaswiadczeń, sporządzanie raportów i zestawień, prowadzenie ewidencji czasu pracy, współpraca z firma zewnetrzną przy naliczaniupłac, udział w procesie rekrutacji, wsparcie HR Managera, przygotowywanie planów szkoleń, tworzenie ocen pracowniczych.
Valuepack Europe Sp. z o.o - 2017-01-04 - Szprotawa (lubuskie)
SPRAWOWANIE NADZORU NAD REALIZACJĄ PROCESU PRODUKCYJNEGO Z UWZGLĘDNIENIEM TERMINÓW REALIZACJI ZLECEŃ I UMÓW, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ I JAKOŚCIOWEJ , KONTROLA I ORGANIZACJA ZAOPATRZENIA W MATERIAŁY DO PRODUKCJI, KONTAKT Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI, INSTYTUCJAMI PUBLICZNYMI I KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Opoczno (łódzkie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży obsługi klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2). Kontakt osobisty (ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: Joanna.Machera (at) arvato.pl
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ BPO FINANCE&ACCOUNTING - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat.B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
organizacja transportu na rynku wschodnim, kierowanie flotą firmy, planowanie finansowe i prognozowanie realizacji wskaźników biznesowych, pozyskiwanie klientów
POM-TRANS-LOGISTIC SP. Z O.O.* - 2016-02-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy,przygotowanie dokumentow zw z nawiązywaniem i rozwiazywniem stosunku pracy także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świebodzin (lubuskie)
a.samodzielne poszukiwanie możliwości finansowania działalności jednostki ze szczególnym uwzględnieniem programów współpracy międzynarodowej,b.opracowanie dokumentów związanych z prowadzeniem projektów,c.nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dot. prowadzonych projektów, w tym międzynarodowych,d.organizowanie spotkań oraz wyjazdów do instytucji partnerskich w ramach realizowanej współpracy.
Centrum Hewelianum - 2016-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
Planowanie zleceń transportuKontrola i nadzór nad jakością i terminowością zleconych usług transportowych.Pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych.Monitorowanie poziomu zapasó magaztnowych.Optymalizacja działań i procesów transportowych oraz magazynowych w zakresie ich efektywności i kosztów.Proponowanie działań związanych z optymalizacją magazynu.
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu m.in:- zapoznanie się ze strukturą biura turystycznego- opracowanie oferty własnej, tworzenie, sprzedaż produktów klientom, obsługa systemów rezerwacyjnych- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej- rozliczenia imprez turystycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żywiec (śląskie)
OPRACOWANIE TECHNICZNO-FINASOWE ofert zakupowych,POSZUKIWANIE NIESTANDARDOWYCH ROZWIĄZAŃ W CELU OPTYMALIZACJI KOSZTÓW ZAKUPÓW, WSPARCIE TECHNICZNE DLA DZIAŁÓW OFERTOWYCH, PROJEKT MENADŻERÓW.
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-07 - Bierawa (opolskie)
wykonywanie zabiegów, obsługa recepcji SPA
ALFA Jan Majewski w Malborku - 2017-05-19 - Malbork (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej; wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online
AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE - 2018-03-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Śrem (wielkopolskie)
Zapewnianie sprawnego i terminowego eksportu/importu towarów, kompletowanie niezbędnych dokumentów, koordynacja działań i współpraca z urzędami celnymi i agencjami celnymi, tworzenie raportów, taryfikacji produktów, tworzenie raportów GUS/Intrastat.
GHG Sp. z o. o. - 2016-03-09 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa klienat zagranicznego; realizacja zamówień i aktualizacja ofert eksportowych; analiza raportów sprzedażowych; komunikacja z działami współpracującymi; umiejętności negocjowania z klientem wielokulturowym; obsługa dokumentacjo dostaw WDT i poza UE
ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-05 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Odpowiada za pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych inajwiększych klientów firmy z Gruzji;utrzymuje i rozwija relacje handlowe z kluczowymi klientami firmy;współtworzy strategię sprzedażową i odpowiada za prowadzenieaktywnych działań sprzedażowych produktów i usług.pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych znajważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresiesprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowychproduktów i usług;
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie działań marketingowych na rynku krajowym.Pozyskiwanie nowych kontraktów i zamówień w zakresie budowy, modernizacji, napraw, serwisu i utrzymania taboru szynowego.Organizacja procesu sprzedaży i przekazania pojazdów.Prowadzenie polityki posprzedażowej w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Dębica (podkarpackie)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych z partnerami z Ukrainy i państw Unii Europejskiej. Rozmowy negocjacyjne z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Okopy-Kolonia (lubelskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi, praca jednozmianowa w godz.9-17
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-10 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie danych potrzebnych do rozliczania czasu pracy pracowników Centrum Dystrybucyjnego, obsługa administracyjna pracowników, bieżące raportowanie przełożonemu
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie i realizacja materiałów promocyjnych i reklamowych, monitorowanie i analiza rynku pod kątem potrzeb i oczekiwań odbiorców wydarzeń kulturalnych, bezpośredni kontakt z odbiorcami wydarzeń kulturalnych, planowanie i koordynacja działań impresaryjnych, udział w projektach marketingowych, aktywne pozyskiwanie patronów medialnych i instytucjonalnych, organizacja widowni.
Kieleckie Centrum Kultury - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Węgierska Górka (śląskie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu owoców i ich sprzedaż, prowadzenie rozmów z odbiorcami w języku ukraińskim, eksport na wschód
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Majdany (lubelskie)
praca administr-biurowa, mediacje handlowe. logistyka, fakturowanie
Gorzowskie Towarzystwo Handlu Zagranicznego "GOREX" Sp.zo.o. - 2016-06-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Rozliczanie zleceń produkcyjnych. Kontrola przepływu zużycia materiałów. Analiza planów produkcyjnych pod kątem dostępności surowców.
KILARGO Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zamówień klientów. Monitorowanie potrzeb klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych i nieżywnościowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
- realizacja i tworzenie projektów marketingowych firmy- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, grafikiem, działem sprzdaży- organizacja targów, wystaw i eventów - monitoring konkurentów- analiza zrealizowanych projektów- działania PR- inne obowiązki zlecone przez przełożonego
BUNASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Białystok (podlaskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
•Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz dobrych relacji z partnerami krajowymi, •Przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur (Program Symfonia Handel) •Organizowanie i wykonywanie zleceń transportowych, •Monitorowanie płatności i wysyłek, •Stałe i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, •Czynny udział w targach branżowych
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)