SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Nowa Dęba oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: specjalista do spraw zamówień publicznychstaż w godz. 7-14.35
Data publikacji: 2018-06-22
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
specjalista do spraw zamówień publicznychstaż w godz. 7-14.35
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Na wolne miejsce stażowe będą kierowane osoby zarejestrowane w tutejszym Urzędzie jako bezrobotne zamieszkujące na wsi będące mieszkańcami gmin wiejskich i miejsko - wiejskich, którym ustalono profil pomocy II.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: szpital
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta
PHU DORFIN Dorota Rodziejczak - 2018-02-02 - Wągrowiec (wielkopolskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres e-mail: tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Tczew (pomorskie)
gromadzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, -ewidencja, kontrola i rozliczanie czasu pracy, - naliczanie listy płac, -sporządzanie i przesyłanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,GUS, Urzędu Skarbowego, - bieżąca obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie delegacji pracowniczych, - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, mile widziana umiejętność obsługi programu Comarch Optima
CASS CONSTRUCTION AND STEEL STRUCTURES SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Staszów (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów, raportowanie, sprzedaż i zakup (krajowy, unijny, importowy) w oparciu o program SAP B1, przygotowywanie dokumentów na potrzeby odpraw celnych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych
"CPS-IEP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Mareza (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
promowanie nowych produktów, poszukiwanie klientów, obsługa systemu zamówień, dostarczanie towarów do klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie powierzonych firm w zakresie kompleksowej obsługiksięgowej (KPiR, Księgi handlowe)oraz kadrowo-płacowej. Praca od 8-16
Calendaria Biuro Rachunkowe - 2018-07-16 - Opole (opolskie)
specjalista do spraw sprzedaży
PUHP DOM-EKO sp z o.o. - 2018-01-05 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowanie i publikowanie multimedialnych prezentacji produktów oferowanych przez firmę, promocja firmy w mediach społecznościowych, obsługa i rozwój sklepu internetowego oraz aukcji internetowych, odpowiadanie na zapytania i przygotowywanie ofert dla klientów, przyjmowanie i obsługa zleceń detalicznych i hurtowych, bezpośrednia obsługa klienta w siedzibie firmy, koordynacja i analiza działań marketingowych i promocyjnych
kontakt przez PUP - 2015-07-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
specjalista ds. marketingu i RD
Agapit Alipiy Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Możliwe wyjazdy służbowe w delegacje krajowe i zagraniczne. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Kęty (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji handlowej w programie PC MARKET, analiza stanu towarowego cen i strat, praca z klientem i towarem, bezpośrednia obsługa klienta na kasie. Wymagane: wykształcenie min.średnie, umiejętność analitycznego myślenia. Mile widziane: książeczka Sanepid-u, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass. Adres e-mail: ewelinalehmann (at) spolem-sulecin.pl
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Sulęcin (lubuskie)
układanie czasu pracy, układanie profilu pracy, układanie i kontrolowanie tras, raportowanie w SAP, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Koło (wielkopolskie)
obsługa telefoniczna i mailowa, fakturowanie, wyceny
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy - praca w firmie transportowej na samodzielnym stanowisku pracy. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe, mile widziana komunikatywna zanojomość języka angielskiego.
"Zet Transport" sp. z o.o. - 2016-04-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta, telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chrzanów (małopolskie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem towarów, monitoring rynku w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów zagranicznych, analiza wydajności działań eksportowych przedsiębiorstwa, eksport i ekspansja na rynki azjatyckie, koordynowanie i logistyka związana ze znajjomością chińskich firm spedycyjnych,
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Swadzim (wielkopolskie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski - 2016-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa komputera, administrowanie strony internetowej, sporządzanie projektów ofert turystycznych, obsługa infokiosku, pomoc w prowadzeniu biura Oddziału PTTK, pomoc w obsłudze imprez statutowych stowarzyszenia i turystyki kwalifikowanej, rejestrowanie pism.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
rekrutacja pracownikówzarządzanie personelemsporządzanie oferturzymaywanie kontaktów z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Goleszów (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
WELDON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Brzezówka (podkarpackie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu,
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej firmy;Naliczanie płac;
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, kier. elektryczny; doświadczenie zawodowe mile widziane; doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: sporządzanie ofert handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MPL POWER ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Gliwice (śląskie)
Odbywanie stażu w Wydziale Rynku Pracy wg programu stażu, monitorowanie przebiegu programów rynku pracy, tj. organizacja staży, organizacja prac interwencyjnych, organizacja robót publicznych, organizacja prac społecznie użytecznych, refindacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego, przyzanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, realizacja Programu Aktywizacja i Integracja. Pomoc przy monitorowaniu realizacji projektów współfinansowanych z EFS.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
Praca dla klienta firmy w zakresie opracowywania strategii pozyskiwania kandydatów, ustalaniu wymagań stanowisk, planów rekrutacyjnych, poszukiwanie specjalistów do pracy dla klienta, praca z systemami rekrutacyjnymi, współpraca z menedżerami z różnych lokalizacji (cały świat)
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)