SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU/ASYSTENT PREZESA Nysa oferta pracy Fox Group sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU/ASYSTENT PREZESA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Data publikacji: 2016-09-15
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Pracodawca: Fox Group sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podolska 14 A, 48-303 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 45% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU/ASYSTENT PREZESA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nysa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nysa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, staż pracy min. 1 rok, obsługa komputera, biegła znajomość języka angielskiego, dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Fox Group sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
proszę o wysłanie cv na adres:m.kantyka (at) fox-group.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Nazwisko osoby zgłaszającej: Marian Kantyka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.09.2016
Data dodania oferty pracy: 14.09.2016
Oferta pracy ważna do: 13.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SAMODZIELNE PROWADZENIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROCESY LOGISTYCZNE W FIRMIE,KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROCESÓW LOGISTYCZNYCH ZA GRANICĄ TJ. UKRAINA, WIELKA BRYTANIA, NIEMCY, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI O ODBIORCAMI ORGANIZACJI W ŁAŃCUCHU DOSTAW, OCENIANIE JAKOŚCI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I EFEKTYWNOŚCI PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ, ZAPEWNIANIE OPTYMALNYCH I TERMONOWYCH DZIAŁAŃ WSZYSTKICH FUNKCJI LOGISTYCZNYCH W ORGANIZACJI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (INFORMATYKA, LOGISTYKA), ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, ANGIELSKIEGO, ROSYKSKIEGO, NIEMIECKIEGO; e-mail:brodowska (at) businesscontrolltd.com
LOGISTICSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji i umów dotyczącej realizacji projektów ze środków UE, udział w realizacji krajowych i zagranicznych programów wsparcia dla rolnictwa, sporządzanie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków funduszy UE lub innych, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2018-05-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Doświadczenie zawodowe mile widziane; sprzątanie terenów zew. i wew.; 1/2 etatu; jedna zmiana od 6:00; miejsce pracy: Gliwice;
PRO-CLEAN ALEKSANDRA KUBIATOWICZ - 2016-01-27 - Gliwice (śląskie)
1. Współpraca z klientamii firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.2. Współpraca z działem marketingu.3. Współpraca z działami administarcji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Krosno (podkarpackie)
Przygotowywanie dokumentów i danych umożliwiających sporzadzanie wypłat pracowników
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Stefana Żeromskiego - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów na różnestanowiska,planowanie i realizacja procesów rekrutacji, kontakt z kandydatamize Wschodu, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego. Biegłaznajomośc j. ukraińskiego, praca w godz. 8-16
DREMAN Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Opole (opolskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
wykształcenie wyższe,dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i w piśmie),obsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych,praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji, umiejętność szybkiego i samodzielnego redagowania tekstów,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-04-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2017-05-10 - Daszyna (łódzkie)
prowadzenie logistyki obiegu dokumentów i transportu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie, prowadzenie rachunków klientów ukraińskojęzycznych. Bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim lub rosyjskim lub niemieckim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-08-19 - Karpicko (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka szwedzkiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, kojarzenie tranzakcji handlowych,obsługa tranzakcji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Sopot (pomorskie)
Kompletowanie zamówień, przyjmowanie i wydawanie towaru, przyjmowanie zwrotów, prace magazynowe. Praca na pełny etat, od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16.30, w piątek 8-14.
INTERTEC Polska Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Stara Wieś (mazowieckie)
bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie poczty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wystawianie przedmiotów na aukcje. Przyjmowanie zamówień, wysyłka.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA RENO-ART-Przemysław Półchłopek - 2018-03-01 - Okunica (zachodniopomorskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Bolszewo (pomorskie)
przygotowywanie ofert cenowych na produkty informatyczne
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
Telefoniczny kontakt z klientami, prezentowanie oferty firmy, umawianie spotkań. Praca jednozmianowa , w godz.8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
POGOTOWIE SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE NOWISTA S.C. SERGIUSZ STANEK, GRZEGORZ WĄS - 2018-04-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów
SUDER & SUDER Sp.z o.o. - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Wymagania: • obsługa oprogramowania CAD (Inventor, AutoCad 3D),• komunikatywna znajomość języka angielskiego,• znajomość zasad przygotowywania dokumentacji technicznej,• wykształcenie techniczne. Oferujemy: • pracę w młodym, dynamicznym zespole, • umowę o pracę.
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
sprawdzanie kart pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lubin (dolnośląskie)
kontakt z klientem w zakresie zapytań ofertowych i przygotowywanych ofert, prowadzenie rejestru w systemie ERP, monitorowanie ofert, kontakt z klientem w zakresie potwierdzania zamówień, wystawianie faktur
Hydromechanika Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-28 - Piaskowiec (pomorskie)