SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW STRATEGICZNYCH Czaplinek oferta pracy RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW STRATEGICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
Data publikacji: 2016-12-20
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW STRATEGICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czaplinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czaplinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Logistyka
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.Wysokorozwinięte umiejętności negocjacyjne, zorientowanie na cele, wysokorozwinięte zdolności interpersonalne, zdolności analityczne, umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy:
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: drawski
Gmina pracodawcy: Czaplinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czaplinek
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 20.12.2016
Oferta pracy ważna do: 19.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2016-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie i realizacja wysyłek - kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientówprowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołupracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-12-05 - Blękwit (wielkopolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
1) przygotowanie dokumentów związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców;2) kontrola dokumentacji;3) ewidencja kadrowa.
ILC Międzynarodowe Centrum Pracy Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie realizacji procesów transportowych, analizowanie i kontrolowanie kosztów procesu transportu, wspólpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Nowa Wieś (mazowieckie)
analiza akcji promocyjnych, cen, rabatów,zapasów, sprzedaży i zakupów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Nowy Targ (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz odzyskiwanie utraconych klientów z rejonu powiatów nyskiego i prudnickiego. Miejsce pracy: powiat nyski oraz prudnicki.
Petrol sp. z o.o. - 2016-03-21 - Nysa (opolskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dabnie o relacje ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu, min.rok doświadczenia
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-06-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, negocjowanie umów handlowych, budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami kluczowymi, szczegółowa analiza rynku lokalnego oraz krajowego
FULL JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie wysyłki, wystawianie wysyłki: faktura, paragon, listy przewozowe, rozliczanie pojemników z tras, wprowadzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, przygotowywanie ofert, przyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Macierzysz (mazowieckie)
obsługa telef klienta , prowadzenie dokumentacji serwisowej naprawianych urządzeń , pomoc w administrowaniu magazynu , współpraca z firmami logistycznymi , prowadzenie sprzedaży telefonicznej oraz poprzez internet , reklamacje kontakt z kurierami , obsługa programu logistycznego
PROSERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-07 - Kozerki (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Oddziale Paszportów , 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy oddziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Współdziałanie z organizacjami rządowymi oraz pozarządowymi w zakresie ochrony środowiska. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie spełnienia wymogów ochrony środowiska w obiektach wojskowych. Uzyskiwanie decyzji związanych z wycinaniem drzew i krzewów.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod wzg. sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel. 505 171 895 Krzysztof Kononowicz
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Sulęcin (lubuskie)
j.w.
PHU AGAPOL TravelDeal Agnieszka Chmielewska - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
prace produkcyjne
kontakt przez OHP - 2017-03-16 - Kobierzyce (dolnośląskie)
- Praca w centrum Handlowym w Katowicach w jednym z punktów sieci "EXPRES".- Praca w Katowicach: ul. Renców (AUCHAN).- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia po okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane zawodowe: Ślusarz lub Szewc lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 509-028-794) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gen. Henryka Le Ronda 26, 40-303 Katowice) lub e-mail: praca (at) e-expres.pl
ARCH INSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Brzeg (opolskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-24 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie kontroli oraz sprawowanie nadzoru nad eksploatacją i utrzymaniem urządzeń instalacji i sieci w budynkach i budowlanych w rejonie działania RZI. Opracowywanie opinii fachowych w sprawach związanych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontakt z klientem niemieckojęzycznym, nawiązywanie relacji handlowych, prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wysoczka (wielkopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa mailingu z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Odpowiadanie na zapytania klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
administracyjne wsparcie procesów rekrutacyjnych ( tworzenie ról i profili kandydatów ), organizowanie rozmów kwalifikacyjnych dla klienta biznesowego w tym rozmów videokonferencyjnych, dbanie o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta i obsługi wybranych procesów z obszaru HR
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie;rozliczanie czasu pracy;rozliczanie podróży służbowych;prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło;wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych; rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych;sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)