SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premie 1000-2000 netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
: Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (język rumuński) Miejsce pracy: Warszawa Nr ref. SP/R/2017 Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z klientami indywidualnymi z bazy danych w języku: niemieckim/ rumuńskim lub czeskim; Opracowywanie strategii sprzedaży i tworzenie modelu dosprzedaży produktów; Diagnoza indywidualnych potrzeb klientów; Obsługa wewnętrznego systemu, aplikacji i baz danych; Kształtowanie dobrego wizerunku organizacji oraz dbałość o pozytywne relacje biznesowe. Wymagania: Znajomość języka niemieckiego/ rumuńskiego lub czeskiego na poziomie C1-warunek konieczny Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; Doskonała organizacja czasu własnej pracy; Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania; Oferta obejmuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz. Elastyczne godziny pracy Możliwość pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie lub pracy zdalnej w systemie home office Możliwość wsparcia przy relokacji Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/R/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 01.08.2017
Oferta pracy ważna do: 15.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA I TWORZENIA APLIKACJI, WPROWADZENIE I UDOSKONALANIE APLIKACJI, PLANOWNAIE NOWYCH MODUŁÓW APLIKACJI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ M.IN. TECHNOLOGII FRONT-END, JAVA, ANGULAR JS, HTMLS, CSSS, STAŻ PRACY MIN 3 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYK ANGIELSKIEGO,
BLSTREAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA
DEZAKO SP. Z O.O. - 2017-11-30 - Dębica (podkarpackie)
•opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy
•fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów
•opracowanie zamówień specjalnych
•zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką
•współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem
DKK Klose Kollektion- Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Gościcino (pomorskie)
Wykształcenie średnie; staż pracy: 3 lata; czynne prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: plotowanie, edytowanie, kopiowanie, kompletacja i składanie dokumentacji projektowej, przygotowanie dokumentów do wysyłki i jej rejestracja, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń do reprografii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
GLIWICKIE BIURO PROJEKTÓW BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO PROJPRZEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie działu personalnego w zakresie przygotowywania i dystrybucji dokumentów kadrowych, redagowanie pism wewnetrznych, przygotowywanie raportów, zestawień dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Tajęcina (podkarpackie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Myszków (śląskie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji zadań oraz realizacji założonego planu wysyłek i dostaw.Nadzór nad prawidłowym obrotem dokumentów.Nadzorowanie utrzymania porządku w magazynie.Budowanie struktury magazynu.Znajomość procedur, dokumentacji, specyfiki pracy w podległym obszarze. Obsługa magazynu (dostawy, wydania towaru).Pakowanie zamówień i przygotowywanie do wysyłki.Obsługa systemu informatycznego wspomagajacego proces wysyłki i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Opole (opolskie)
Prace pomocnicze w przetwórstwie ryb. Praca na umowę zlecenie w godz. 7-15, w Kołobrzegu.
Przetwórstwo Artykułów Spożywczych ALTA- Paweł Żak - 2017-09-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż, fakturowanie, obsługa zamówień, obsługa komputera, telefonu, urządzeń biurowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE INTERGOS SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
Realizacja zamówień, wystawianie faktur, kontakty z klientami.
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2016-01-18 - Stare Węgorzynko (zachodniopomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
naprawa samochodów ciężarowych
USŁUGI TRANSPORTOWE REMONTY SAMOCHODOWE - EDWARD OLEWIŃSKI - 2016-09-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm , wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykonywanie instalacji wodno - kanalizacyjnych, C.O., gaz itp.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Jarosławiec (wielkopolskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez pracodawcę, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dębów (podkarpackie)
Wykonywanie planu sprzedażowego; utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie i opracowywanie oferty handlowej; monitorowanie rynku i idziałań konkurencji. Praca w godzinach 8-16, rozkład czasu pracy równoważny. Do wynagrodzenia dodatkowo naliczana premia
KOSTA Sp. z o.o - 2016-12-02 - Opole (opolskie)
Przygotowanie ofert techniczno-handlowych. Dobór urządzeń wentylacyjnych. Nawiązywanie i utrzymanie relacji handlowych z kontarhentami z Rosji i Ukrainy. Negocjowanie warunków zawieranych tranzakcji. Wyjazdy służbowe: Rosja, Ukraina.
VBW Engineering Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).Wynagrodzenie nie niższe niż 4800 zł.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
analiza efektywności marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta,doradztwo w zakresie nawożenia , upraw, ochrony roślin, pozyskiwanie nowych klientów.Praca na terenie województwa Warmińsko- Mazurskiego i Podlaskiego
AGROCHEM Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-07-09 - Chojnice (pomorskie)
bieżąca administracja sklepem internetowym, aktualizacja informacji, obsługa zamówień i organizacja działalności sklepu, planowanie działań sprzedażowych, reklamowych, promocyjnych, sprzedaż w systemie B2B
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Mareza (pomorskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, rozkładanie towaru na półkach, przyjmowanie towaru
U TERESKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Nietążkowo (wielkopolskie)