SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA DOSTĘPAMI Gdańsk oferta pracy thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA DOSTĘPAMI

Wynagrodzenie: do 13 000 PLN

Zakres obowiązków: Administracja produktów SAP (BW, PI, SolMan, Portal), rozwiazywanie problemów pojawiajacych sie w systemie SAP, praca w aplikacji systemu ERP, przeprowadzanie autoryzacji w SAP basis

Data publikacji: 2016-07-27

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Administracja produktów SAP (BW, PI, SolMan, Portal), rozwiazywanie problemów pojawiajacych sie w systemie SAP, praca w aplikacji systemu ERP, przeprowadzanie autoryzacji w SAP basis

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 13 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA DOSTĘPAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali administratorzy systemów komputerowych

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 13 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016

Data zakończenia pracy: 31.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa systemu SAP

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe informatyczne, minimum 1,5 roczne doświadczenie, znajomość SAP BASIS, biegła znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 607 603 016 lub osobisty: Al. Grunwaldzka 472 D.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 472D

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali administratorzy systemów komputerowych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.07.2016

Data dodania oferty pracy: 26.07.2016

Oferta pracy ważna do: 28.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (CUSTOMER CONTACT SPECJALIST) - od 5 650 PLN

Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacyfic, maksymalizowanie zysków, efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Bieżąca obsługa klientów; przygotowywanie ofert dla klientów; bieżąca obsługa zgłaszanych spraw ze strony klientów; nadzór nad współpracą i realizacją zamówień; poszerzanie bazy klientów; dbanie o relacje z klientami; praca w godz. 8-16; pracodawca prosi przed spotkaniem osobistym o wysyłanie CV na podany adres e-mailowy
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH ( STAŻ FP ) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami ewidencji delegacji słuzbowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ NARZĘDZI - od 2 200 PLN

Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH - do 2 250 PLN

Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat.B; utrzymanie kontaktów z kontrahentami firm; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA D/S LOGISTYKI - od 3 000 PLN

planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów
PPH ALKOR J.WOŁK I J.SZOTT SP.JAWNA - 2017-10-18 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER) - 997,4 PLN

pozyskiwanie sponsowrów dla fundacji, przygotowywanie różnego rodzaju akcji i imprez, hapenningów służących realizacji celów fundacji, pomoc w przygotowywaniu ulotek i plakatów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTOWANIA DRÓG - 3 600 - 3 900 PLN

W zakresie utrzymania dróg:opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych,przeprowadzanie przeglądów specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział Utrzymania Dróg,opracowywanie specyfikacji technicznych do projektów budowlanych,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-03-02 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI AUTOMATÓW - do 2 000 PLN

Obsługa, rozliczanie automatów. Obsługa klientów korzystających z automatów, wypłaty z automatów.
Casino Sp. z o.o - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - do 3 000 PLN

• ZAKRES OBOWIĄZKÓW :~ Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym między innymi za: - Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP.- Udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy.- Inicjację zadań w celu minimalizacji zagrożeń BHP.- Prowadzenie szkoleń na temat bezpieczeństwa pracy.- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, prowadzenie rejestrów dokumentacji wypadkowej.
PROBET sp. z o.o. - 2017-12-27 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO (NR 9189) - 3 500 - 4 000 PLN

- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę , prowadzenie dokumentacji personalnej , sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia
Kmorder Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. NAJMU/ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH - do 2 500 PLN

Ocena gotowości mieszkania do najmu, bieżące kontakty z właścicielami mieszkań. Poszukianie solidnych najemnców i ich selekcja. Weryfikacja terminowości w płatnościach najemców oraz awarii w mieszkaniach. Rozwój portfela mieszkań zarządzanych przez Mzuri w Trójmieście.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA PRODUKCJI I INŻYNIERII KOMPONENTÓW NOX - do 9 300 PLN

Wykształcenie: średnie techniczne; min. 14 lat doświadczenia w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji czujników azotu, znajomość japońskiej technologii; zakres zadań: sprawdzanie jakości sensorów NOX, ulepszanie procesu produkcji, przygotowywanie raportów dla przełożonych w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Praca przy okleinie naturalnej.
"KACZORY VENEER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Kaczory (wielkopolskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 100 PLN

Specjalista ochrony środowiska, -obsługa samorządów i przedsiębiorców w zakresie ohrony środowiska,- opracowywanie dokumentów oraz analiz i ekspertyz z zakresu ochrony środowiskapraca w godz. 8-16
GREENLYNX Paweł Ryś - 2017-12-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW (O.KDR.110-1102-74/17) - od 3 500 PLN

- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

praca w przedszkolu
JACEK TRZCIŃSKI - 2017-05-10 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

zakup i sprzedaż mięsa mrożonego oraz owoców i warzywkontakt z producentami i firmami handlowymiposzukiwanie nowych kontrahentów
Dawid Piorun FOODTRADE - 2016-04-15 - Łowicz (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG SPEDYCYJNYCH - 3 000 - 6 000 PLN

Sprzedaż usług spedycyjnych drogowych, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji, organizacja i prowadzenie spotkań handlowych w celu nawiązania współpracy, analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych, raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych, współpraca z zespołem operacyjnym w celu zapewnienia najlepszego poziomu wykonania usług. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-10-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA KONSERWATOR - od 200 PLN

Praca polega na czyszczeniu urządzeń elektrycznych według technologii firmy. Wymaga przeszkolenia. Lekka praca fizyczna na tygodniowych delegacjach. Elastyczne warunki pracy.Tygodniowe delegacje na terenie kraju - 2 tygodnie w miesiącu.Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy.
TELUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 3 500 PLN

- Badanie krajowych i zagranicznych rynków zbytu. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z obecnymi klientami firmy. Prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych. Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę. Współpraca z działem technicznym. Koordynowanie oraz prowadzenie- Firma oferuje: możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży,pakiet socjalny, narzędzia umożliwiające efektywną pracę (telefon, laptop etc.).- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe inżynierskie lub wyższe handlowe. Znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w sprzedaży w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień technicznych. Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność. Bardzo dobra organizacja pracy. Czynne prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych. Miele widziane doświadczenie w pracy na w/w stanowiskach.
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-04 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

koordynowanie i nadzorowanie importu produktów
"MARKIZETA" WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-23 - Skopanie (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, prowadzenie rozmów z klientami, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej, pisanie przetargów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. EKSPOTRU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA Sp. zo.o. - 2016-02-26 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 2 600 - 3 100 PLN

/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: dekretowała dokumenty księgowe w zakresie gromadzonych dochodów, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT należny, uzgadniała dane do sprawozdań.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 25.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz. 1047 z późn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz. 1870 z późń zm/, znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętnośći dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA PIEKARZ / CUKIERNIK - od 2 000 PLN

Produkcja cukierniczo-piekarska w całym zakresie. Wymagana książeczka sanepid. Mile widziana praktyka na stanowisku, ale istnieje możliwość przyuczenia.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)

SZWACZKA RĘCZNA - od 16,1 PLN

- łaczenie elementów odziezy sportowej- szycie górnych i dolnych części odzieży- dopasowanie grafiki na częściach odzieży- wykonywanie rónych czynności ręcznych, wynikajacych z technologicznego procesu szycia odzieży: fastrygowanie, obrzucanie i podszywanie krawędzi, przyszywanie zbrojeń, przyszywanie i mocowanie rówżnego rodzaju zapięć, cięcie, wciąganie i zszywanie gumy
SMART WORK LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)