SPECJALISTA DS. PROCESU PTP Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROCESU PTP
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie, wystawianie faktur za zakup towarów, materiałów, surowców, inwestycji i usług realizowanych przez spółki, księgowanie i rozliczanie podróży służbowych i wydatków pracowniczych, weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa księgowanych faktur, korygowanie niewłaściwych procesów płatności, rozwijanie i skuteczne podtrzymywanie relacji z dostawcami, pracownikami, lokalnymi firmami obsługującymi i innymi kluczowymi interesariuszami, dostarczanie raportowania prognoz płatności do działu raportowania, wykonywanie prawidłowych raportów dla kadry kierowniczej, ciągłe przekazywanie firmom obsługującym lokalnym i globalnym wskazówek, polityki firmy oraz przepisów dotyczących podatków, procedur od zamówienia do płatności itp., przyjmowanie płatności za partie towarów, dostarczanie bezpośredniego wsparcia i utrzymywanie kontaktów przez cały czas
Data publikacji: 2016-06-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie, wystawianie faktur za zakup towarów, materiałów, surowców, inwestycji i usług realizowanych przez spółki, księgowanie i rozliczanie podróży służbowych i wydatków pracowniczych, weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa księgowanych faktur, korygowanie niewłaściwych procesów płatności, rozwijanie i skuteczne podtrzymywanie relacji z dostawcami, pracownikami, lokalnymi firmami obsługującymi i innymi kluczowymi interesariuszami, dostarczanie raportowania prognoz płatności do działu raportowania, wykonywanie prawidłowych raportów dla kadry kierowniczej, ciągłe przekazywanie firmom obsługującym lokalnym i globalnym wskazówek, polityki firmy oraz przepisów dotyczących podatków, procedur od zamówienia do płatności itp., przyjmowanie płatności za partie towarów, dostarczanie bezpośredniego wsparcia i utrzymywanie kontaktów przez cały czas
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 3600 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROCESU PTP
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunek: finanse, ekonomia lub księgowość, 2-4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku ( w tym około roku doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku ), biegła znajomość Microsoft Office ( w szczególności MS Excel), znajomość zasad rachunkowości, znajomość zasad ERP, SA, Oracle, znajomość przepisów podatkowych, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność budowania efektywnych relacji z działami finansowymi i sprzedażowymi firm obsługujących, nastawienie na osiągnięcie wyników, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, biegła znajomość j. angielskiego (poziom min. C1), znajomość j. rosyjskiego na poziomie Native Speaker (C2)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 21.06.2016
Oferta pracy ważna do: 01.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2016
Podobne oferty pracy
Przgotowywanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży i produkcji, rozliczanie produkcji, tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnienie cen rynkowych sprzedaży danego produktu oraz po sporządzeniu kalkulacji optymalnej ceny dla przygotowanej oferty, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach, przyjmowanie i składanie zamówień.
PAKU-BOX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-06-17 - Grójec (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa art.ogrodniczo-rolniczych, tworzenie aukcji internetowych, przygotowanie toaru do wysyłki: Praca w godz.9.00-17.00; Kontakt z pracodawcą osobisty w pon.w godz.9.00-11.00, tel. w godz.9.00-17.00 w celu ustalenia terminu spotkania.
NEXT 24 GABRIELA CIEŚLAK - 2016-10-03 - Zaleskie (pomorskie)
Obsługa kasy, księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania)Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-06-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu, analiza rynku, przygotowanie ofert, realizacja założonych planow sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie korespondencji firmy, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek.
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-05-22 - Klucze (małopolskie)
sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Specjał Finanse sp. z o.o. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
-zarządza polityką handlową spółki, - opracowuje strategię sprzedaży i nadzruje ich realizację, - pozyskuje nowych klientów i utrzymuje dobre relacje z partnerami biznesowymi, -prowadzenie negacjacji handlowych, -bada rynek i trendy dfirmy oraz monitopruje działania konkurencji,- bieżąca analiza trendów, wskaźników ekonomicznych i konkurentów, - inicjuje działałania zmierzajace do maksymalizacji wyników sprzedaży, - buduje wizrunek spółki i bazę klientów, - negocjuje warunki współpracy i umowy handlowe, -odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem, --odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązujacym prawem, -organizuje i nadzoruje gospodarkę magazynową spółki,- współpracuje z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi i Ukrainy w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej spółki.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej oraz wysyłki towarów i wyrobów firmy, wystawianie faktur oraz dokumentacji magazynowej i jakościowej w zintegrowanym systemie, wystawianie paragonów i rachunków w systemie i kasie fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie zxamówień do systemu, rozliczanie faktur, opieka nad kasą fiskalną-generowanie raportów dziennych/miesięcznych, monitorowanie stanu należności od klientów, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i wdrażaniem technologii produkcji
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Leszno (wielkopolskie)
Kompletowanie i kontrola faktur za surowce, kontrola i kompletowanie dokumentów przyjęcia do magazynu, wysyłanie i monitorowanie realizacji zamówień
FM BRAVO SP. Z O.O. ZAKŁAD 42 W SZCZYTNIE - 2016-10-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem w języku rosyjskim, białoruskimProwadzenie negocjacii z klientemPlanowanie i wdrażanie metod sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.Przewidywany okres zatrudnienia 20.08.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-24 - Słupsk (pomorskie)
zależny od potrzeb zakładu ,szycie na maszynach szwalniczych
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe"LEX & PIN" Piotr Majewski - 2016-08-30 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
transport kruszyw i betonu
FIRMA KOŚCIELNIK SPÓŁKA CYWILNA GRZEGORZ KOŚCIELNIK,ŁUKASZ KOŚCIELNIK - 2018-04-27 - Oświęcim (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Eko-Tech A.Tyciński i A.Daszczyński Sp.Jawna - 2017-07-27 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Lublin (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
- księgowanie dokumentacji
Biuro Rachunkowe mgr Beata Suwada - 2017-10-30 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie, kier. logistyka; doświadczenie: 1 rok; znajomość komputera; praca umysłowa; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
Będziesz odpowiedzialny/a za:- przeprowadzanie instalacji i wdrożeń naszych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- drobne naprawyJeśli jesteś osobą, która:- korzysta z komputera w życiu codziennym- potrafi lutować- jest tzw. „złotą rączką” - posiada zdolności manualne- jest sumienna i dokładna- lubi kontakt z ludźmi- nie boi się wyzwań i chce poszerzać swoją wiedzęTo jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko! Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Dodatkowo cenimy:- posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu informatyki, elektroniki i elektryki- posiadanie wykształcenia technicznego i prawa jazdy kat. B- znajomość systemów Linux - znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego w stopniu komunikatywnym.
Scooter Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Garwolin (mazowieckie)
Specjalista ds. administracyjno-technicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2018-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
informacje szczegółowe www.slupsk.so.gov.pl (oferty pracy)
Sąd Okręgowy w Słupsku - II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Chojnicach - 2016-05-09 - Chojnice (pomorskie)
Praca w dziale sprzedaży, obsługa klientów rynku hiszpańskiego. Wymagane wykształcenie conajmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-08-12 - Zwonowice (śląskie)
Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów - aktywne zdobywanie nowych klientów, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Kalisz (wielkopolskie)
Analizowanie rynku pracy i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z Ukrainy oraz Rosji. Utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP.
ARS BENE STUDIO Samanta Kakiet - 2017-05-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)