SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie procesu sprzedaży produktu, analiza rynku, przygotowanie ofert, realizacja założonych planow sprzedażowych
Data publikacji: 2018-06-21
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu, analiza rynku, przygotowanie ofert, realizacja założonych planow sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2018
Data dodania oferty pracy: 21.06.2018
Oferta pracy ważna do: 29.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
staż - obsługa zapytań ofertowych, sporządzanie ofert dla klienta, opracowywanie dokumentacji wsadowej do ofertowania, opracowywanie danych w arkuszu kalkulacyjnym Excel, analiza rysunków technicznych w oprogramowaniu CAD, kontrolowanie zgodności wykonania wyrobu z dokumentacją techniczną i specyfikacjami, bieżąca kontrola jakości zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami, przygotowanie raportów i analiz z wykonanych pracKomputer: ilość godzin 6
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Roboty ogólnobudowlane, malowanie, szpachlowanie, układanie płytek, kostki brukowej itp.
Zakład Remontowo-Budowalny "MELBUD II" s.c. Nachmann Jerzy, Nachmann Daniel - 2018-06-28 - Jasło (podkarpackie)
kontrola dokumentów księgowo- magazynowych
Meble MATKOWSKI Sp. z.o.o. - 2018-01-25 - Drawiny (lubuskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp z o o - 2017-06-27 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Zgodnie z umową.
F.U.P.H. GLOMMA Justyna Dłużeń-Kubik - 2016-06-20 - Ropczyce (podkarpackie)
wsparcie dla działu sprzedaży, rozwoj sprzedaży , kontakt z kluczowymi klientami
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Lębork (pomorskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Rymanów (podkarpackie)
sprzedaż urządzeń do zasilania awaryjnego: -agregaty prądotwórcze, zasilacze UPS- utrzymywanie i budowanie stałych relacji z klientami, - pozyskiwanie nowych klientów,-bezpośrednia współpraca z biurami projektowymi , inwestorami i firmami wykonawczymi,- prowadzenie negocjacji handlowych
EPS SYSTEM Robert Lipnicki - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów i spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, prowadzenie spraw związanych z zaganieniami prawnymi, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientami, obsługa wynajmu samochodów, ofertowanie, podstawienie i odbiory samochodów, fakturowanie.
Res Motors Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Lublin (lubelskie)
M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-07-27 - Mielec (podkarpackie)
nauka i/lub przekwalifikowywanie zawodowe uczestników zajęć, sporządzanie sprawozdań i opinii o przebiegu procesu edukacji, praca w Centrum Integracji Społecznej w Łazach i/lub Żerkowicach
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2016-07-08 - Łazy (śląskie)
transport drogowy rzeczy, praca od poniedziałku do piątku
Firma Handlowo-Usługowa Henryk Sitko - 2017-11-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, rozliczanie czasu pracy(urlopy,zwolnienia lekarskie,godziny nadliczbowe) kompleksowa obsługa pracowników, w tym wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, druków typu Rp-7, bieżace monitorowanie zmian w obowiązujacych przepisach prawnych, sporządzanie zgłoszeń do ZUS, sporzadzanie sprawozdań do GUS, sporzadzanie raprtów , analiz i prognoz kadrowych.
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Wystawianie faktur VAT, księgowanie faktur VAT, sporządzanie rejestru zakupów VAT, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, kontrola nad funkcjonowaniem magazynów towarów i materiałów.
BinŻ S.A. - 2018-01-05 - Bełchatów (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wołów (dolnośląskie)
montaż mebli w domu klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Suwałki (podlaskie)
współpraca z działem produkcji i logistyki w ramach realizowanych projektów, przygotowanie ofert handlowych, kontakt z klientem niemieckojęzycznym, obsługa zamówień, przegląd rynku, poszukiwanie zleceń
Inter-Expert Polska - 2016-05-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-21 - Krosno (podkarpackie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert przetargowych wg. SIWZ.Prowadzenie korespondencji dotyczącej procedury przetargów, praca w godz. 7-15
MEGATHERM Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Chmielowice (opolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-17 - Lublin (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
Realizacja procesów zakupowych, pozyskiwanie nowych dostawców , pozyskiwanie klientów w przetargach w branży meblarskiej oraz remontowej
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)