SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ GWARANCYJNYCH Piła oferta pracy SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ GWARANCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
Data publikacji: 2016-07-28
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ GWARANCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe w zakresie mechaniki pojazdów, znajomość budowy pojazdów ciężarowych, przyczep, angielski i/lub niemiecki w stopniu zaawansowanym, mile widziane doświadczenie w pracy w branży pojazdów użytkowych
Nazwa pracodawcy:
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Wawelska 131, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.safholland.pl
Ulica pracodawcy: Wawelska
Numer budynku pracodawcy: 131
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.07.2016
Data dodania oferty pracy: 28.07.2016
Oferta pracy ważna do: 26.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, sporządzanie sprawozdań i potrzebnych analiz zatrudnienia, obsługa programu Płatnik, współpraca z PUP oraz Ministerstwem Zdrowia.Data zatrudnienia: marzec 2018r.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zabrze (śląskie)
rejestriwanie zamówień klientów, fakturowanie, kontrola cen zakupu i sprzedaży, wprowadzanie raportów do systemy, przygotowywanie wpłat do banku
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Słubice (lubuskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Warszawa (pomorskie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie sprzedaży, zarządzanie logistyczne, koordynowanie dystrybucji, zaopatrzenia, transportu.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa realizacja zamówień; utrzymanie relacji z dostawcami; ; przygotowywanie zapytań ofertowych; porównywanie ofert i wyboru dostawców; przygotowywanie rekomendacji wyselekcjonowanych dostawców; dbanie o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów pod kątem wymagań jakościowych, terminowości dostaw oraz terminów płatności; okresowe negocjacje obowiązujących warunków czasu wykonywania elementów powtarzalnych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2016-12-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Bezpośredni kontakt z kontrahentami. Zbieranie i wyłanianie urządzeń, maszyn i materiałów dla bieżacej obsługi realizowanych kontraktów. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane-> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć do pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
POZYSKIWANIE, UTRZYMYWANIE I ROZWIJANIE STAŁEJ WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI, OBSŁUGA PROCESÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW POPRZEZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH
ABELMET EUROPE ŻANA GUTOWSKA MARUSZAK - 2017-08-17 - Lublin (lubelskie)
naprawa pojazdów; godzina pracy: 7.00- 15.00
,,ULENBERG" Mirosław Ulenberg - 2018-06-28 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzenie badań rynkowych i gromadzenie informacji rynkowej, planowanie i wdrazanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przygotowywanie ofert w oparciu o dostępne narzędzia i produkty, koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia, obsługa posprzedażowa klientów.
MÓWISZ I MASZ Paweł Orzyłowski - 2016-02-11 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemów informatycznych, przygotowywanie umów kredytowych, oznaczanie formularzy zgodnie z zasadami firmy; miejsce wykonywania pracy: Szczecin
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, anaziza rynków przetargów, wyszukiwanie ogłoszń, kompleksowa obsługa postępowania pretargowego, kompletowanie dokumentacji, nadzorowanie do strony organizacyjnej wdrażania umów zawartych w wyniku wygranai przetargu
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2015-12-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace magazynowe, kompletowanie towaru zgodnie z zamówieniem
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Szczepańcowa (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych, administracyjnych związanych z siecią komputerową w firmie, dla bezrob. zarejestrowanych 30-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bobrówka (podkarpackie)
Przygotowywanie wycen i ofert dla klientów oraz dokumentacji przetargowych; kontakt z dostawcami; dokonywanie zamówień materiałów potrzebnych do realizacji zleceń; rozliczanie prac na podstawie kart serwisowych; wystawianie faktur (program FAKT); monitorowanie rynku pod kątem pozyskiwania nowych klienów i zleceń.
BIG SPEC Dariusz Szafraniec - 2018-01-17 - Kolbudy (pomorskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
zamawianie materiałów: głównie granulatów i kontrola jego stanów magazynowych, zarządzanie podległym zespołem, koordynowanie i kontrolowanie prac podczas inwentaryzacji weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych w dokumentacji oraz plikach inwetaryzacyjnych, wyjaśnienie powstałych różnic, prowadzenie ewidencji materiałów przychodzących oraz rozchodów wewnętrznych i zewnętrznych, zgodnie z przyjętymi standardami , wyszukiwanie nowych dostawców, optymalizacja poziomu zapasów surowcowych i precesów magazynowych, kontrola przepływu materiałów, przygotowanie raportów dziennych jak i na potrzeby zarządu firmy, ścisła współpraca z innymi działami
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielawa (dolnośląskie)
Praca sprzedawcy w sklepie z żywnością eko, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie dokumentów księgowych, przyjmowanie i dostawa towaru. Kontakt tel. 604 091 298
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agnieszka Bębacz - 2017-07-14 - Kielce (świętokrzyskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2016-11-18 - Głogów (dolnośląskie)
Ubój rytualny Halal
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sieradz (łódzkie)
• Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientem (głównie z zagranicznym)• Prowadzenie dokumentacji handlowej • Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki • Śledzenie i analiza informacji rynkowych z Polski i zagranicy i poszerzanie asortymentu zgodnie z potrzebami klientów
POLEXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Zawiercie (śląskie)
Zarządzanie transportem
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2016-04-08 - Gdynia (pomorskie)