SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA Olsztynek oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa realizacja zamówień; utrzymanie relacji z dostawcami; ; przygotowywanie zapytań ofertowych; porównywanie ofert i wyboru dostawców; przygotowywanie rekomendacji wyselekcjonowanych dostawców; dbanie o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów pod kątem wymagań jakościowych, terminowości dostaw oraz terminów płatności; okresowe negocjacje obowiązujących warunków czasu wykonywania elementów powtarzalnych
Data publikacji: 2016-12-07
Lokalizacja: Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mrongowiusza 41, 11-015 Olsztynek, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa realizacja zamówień; utrzymanie relacji z dostawcami; ; przygotowywanie zapytań ofertowych; porównywanie ofert i wyboru dostawców; przygotowywanie rekomendacji wyselekcjonowanych dostawców; dbanie o zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów pod kątem wymagań jakościowych, terminowości dostaw oraz terminów płatności; okresowe negocjacje obowiązujących warunków czasu wykonywania elementów powtarzalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztynek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztynek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2016
Data zakończenia pracy: 06.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Mechanik maszyn i urządzeń przemysłowych (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
CV na adres mailowy: rekrutacja (at) stal-serwis.com; na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie; wymagane doświadczenie 2 letnie; biegła znajomość rysunku technicznego; znajomość rynku maszyn przemysłowych, automatyki, elektroniki i elektryki; prawo jazdy kat B; umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną; znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; mile widziane będą osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Mrongowiusza 41, 11-015 Olsztynek, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na adres mailowy: rekrutacja (at) stal-serwis.com; na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie; wymagane doświadczenie 2 letnie; biegła znajomość rysunku technicznego; znajomość rynku maszyn przemysłowych, automatyki, elektroniki i elektryki; prawo jazdy kat B; umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną; znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; mile widziane będą osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Olsztynek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztynek
Ulica pracodawcy: Mrongowiusza
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 07.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia funkcjonalnego i technicznego w celu rozwiązywania problemów aplikacji SAP ERP zgłaszanych przez SAP Key User, identyfikowanie, rozwiązywanie problemów związanych z SAP, wspieranie testowania systemu i transferu serwisowego, wspieranie procesu zarządzania zmiana poprzez: gromadzenie wymagań od Key Users. Projektowanie, dokumentowanie i budowanie nowych funkcjonalności, zapewnienie komunikacji pomiędzy Key Users i IT cencept owners. Obserwowanie potrzeb szkoleniowych oraz gromadzenie informacji zwrotnych.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów przeprowadzanie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert oraz realizacji zamówień handlowych, realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami.
e-worldworks - 2016-11-25 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie lekarstw, metkowanie, kontrola terminu ważności, sprzedaż i wykonywanie leków, porządkowanie stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Skierbieszów (lubelskie)
Zatwierdzanie zleceń spedycyjnych i transportowych, wystawianie faktur oraz wprowadzanie faktur zakupu do systemu TMS/ERP, kontrolowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych niezbędnych do wystawienia faktur, współpraca z klientami oraz przewoźnikami w zakresie obsługi procesów reklamacyjnych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej, rejestracja w elektronicznej książce pocztowej, ścisła współpraca z działem spedycji, transportu oraz magazynem, realizacja bieżącej pracy w biurze.
ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Malbork (pomorskie)
pon- pt 9-17 sob 10-14
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opole (opolskie)
Szycie odzieży damskiej lekkiej
Firma "Hen-Pol" Henryk Kępka Poddębice - 2016-09-02 - Poddębice (łódzkie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa po-sprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-03-17 - Krzywiń (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert sprzedażowych,negocjowanie umów,doradztwo klientom
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Człuchów (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne, znajomość rynków zachodnich/wschodnich, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat praktyki, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie ofert dla klientów zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie dla konsultantów handlowych, nadzór nad realizacją zamówień, kreowanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania nowych rynków zbytu. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, UE, Ukraina , Rosja
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Lublin (lubelskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad pracą i dostepnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-09-14 - Suwałki (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
analiza sprzedaży w sklepach właściciela,
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi w Urzędzie regulaminami, szkolenie wstępne BHP, prace porządkowe, utrzymanie estetyki terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa telefoniczna i e-mail klientów, obsługa programu do obsługi klientów, przygotowywanie dokumentacji dla klientów - oferty,
AKADEMIA SZKOLEŃ I ROZWOJU SUPERIOR MAŁGORZATA JUCHA - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
szlifowanie, gięcie, polerowanie, cięcie, montaż konstrukcji stalowych itp.
KLADAKOR DAMIAN BLASZKE - 2016-08-26 - Słonawy (wielkopolskie)
Przygotowywanie propozycji projektów nadruków na odzież reklamową, realizacja tych zleceń na zakupionej drukarce do odzieży, a także organizacja kampanii reklamowych w internecie i innych mediach. Wykonywanie projektów odzieżowych, z myślą o realizacji nadruków. Zaakceptowane projekty zostaną wprowadzone do produkcji w ramach zlecenia dla zewnętrznej szwalni.
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, wyjazdy na targi, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Praca administracyjno-biurowa
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2018-08-23 - Gdynia (pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu,
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż farb, lakierów, chemii budowlanej, materiałów budowlanych, telefoniczny kontakt z klientem w celu przekazania aktualnych promocji sprzedażowych. Telefoniczne pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, fakturowanie sprzedaży, nadzór nad stanami magazynowymi i składanie zamówień na towary
AB BECHCICKI Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzia za samodzielne prowadzenie operacji księgowych.Wynagrodzenie 2500-4500
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-03 - Krosno (podkarpackie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Zawiercie (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Zwoleń (mazowieckie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-02-26 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów, instytucji w zakresie doradztwa finansowego, porównywanie ofert finansowych, ubezpieczeniowych, praca w Lubinie i Głogowie
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2017-12-06 - Lubin (dolnośląskie)
sporządzanie i rozliczanie kosztorysów, prowadzenie książki obiektu budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej dot. remontów i modernizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie okresowych przeglądów technicznych zasobów, organizowanie naboru wykonawstwa robót ( przetargów ), przekazywanie placów budowy, negocjacje przedumowne, sporządzanie projektów umów,prowadzenie nadzoru technicznego ( inwestorskiego) nad wykonywaniem robót remontowych i inwestycyjnych, dokonywanie odbioru robót i termomodernizacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa "AGAT" w Złotoryi - 2018-06-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; doświadczenie zawodowe: 3 lata; znajomość języka angielskiego: stopień dobry (minimum B1); umiejętność wykonywania drobnych prac naprawczych (konserwator); zakres obowiązków: Praca na terenie kempingu (parku wypoczynkowego), umiejętność wykonywania drobnych prac naprawczych (konserwator). Praca w charakterze złotej rączki. Posiadanie własnych narzędzi; miejsce pracy: Belgia;
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Belgia (Belgia)