SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (RYNEK EUROPY WSCHODNIEJ/ZACHODNIEJ) Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (RYNEK EUROPY WSCHODNIEJ/ZACHODNIEJ)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne, znajomość rynków zachodnich/wschodnich, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat praktyki, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie ofert dla klientów zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie dla konsultantów handlowych, nadzór nad realizacją zamówień, kreowanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania nowych rynków zbytu. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, UE, Ukraina , Rosja
Data publikacji: 2016-08-30
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne, znajomość rynków zachodnich/wschodnich, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat praktyki, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie ofert dla klientów zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie dla konsultantów handlowych, nadzór nad realizacją zamówień, kreowanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania nowych rynków zbytu. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, UE, Ukraina , Rosja
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (RYNEK EUROPY WSCHODNIEJ/ZACHODNIEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Przedstawiciel handlowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność, umiejętności negocjacyjne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2016
Data dodania oferty pracy: 30.08.2016
Oferta pracy ważna do: 20.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, organizacja spotkań, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami, analiza rynku oraz ocena możliwości biznesowych na terenie Polski, raportowanie wyników pracy.
BACULUS Doradztwo Personalne, Zawodowe, Pośrednictwo Pracy, Szkolenia - 2016-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
Strzyżenie damskie i męskie, farbowanie. Praca od wtorku-piątku w godz. 10.00-18.00, soboty w godz. 8.00-14.00 w Kętach.
Magdalena Pietrzykowska Studio Fryzjerskie - 2017-12-20 - Kęty (małopolskie)
nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2017-01-20 - Poznań (wielkopolskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wyrów (wielkopolskie)
naprawy blacharsko – lakiernicze samochodów - szlifowanie, szpachlowanie i wypełnianie nierówności - obsługa maszyn lakierniczych - przygotowanie samochodu do lakierowania (oklejenie,
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Brak danych
AGREMO Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Skarbimierz (opolskie)
- WYKONYWANIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH SPRAW ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I SPRAW REMONTOWYCH W OBIEKTACH MAJĄCYCH ZAPEWNIĆ WŁAŚCIWE WARUNKI PRACY OSÓB ZATRUDNIONYCH W SPÓŁDZIELNI;- PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCI WŁASNYCH I DZIERŻAWIONYCH,- PROWADZENIE KSIĄG OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, ORGANIZOWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH OBIEKTÓW,- ORGANIZOWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W OBIEKTACH SPÓŁDZIELNI,- WSPÓŁPRACA ZE STANOWISKIEM BHP I P.POŻ W ZAKRESIE POPRAWY WARUNKÓW PRACY,- GOSPODAROWANIE PRZEDMIOTAMI NIETRWAŁYMI SPÓŁDZIELNI,- PRAWO JAZDY KAT.B.
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GŁOGOWIE MAŁOPOLSKIM - 2017-09-25 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
pozyskiwanie towaru do sprzedazy z zagranicy, sprzedaż, eksport i import towaru sprzedaż towaru w siedzibie firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-03-17 - Łobez (zachodniopomorskie)
produkcja pieczywa i wyrobów cukierniczych;
P.P.H.U. EDMA s.c. M. i P. Flisiak - 2017-09-12 - Opole (opolskie)
- Wstępna kontrola jakości. Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Wsparcie techniczne. Kontakt z producentami z Japonii. Sprawdzanie poprawności etykiet.- Znajomość języka japońskiego jest wymagana do kontaktu i konsultacji z producentami części motoryzacyjnych z Japonii.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2058 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość części motoryzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Katowice (śląskie)
praca na komputerze, obsługa klienta, tłumaczenie rozów, przygotowywanie reklam i promocji, jęz. hindi i angielski potrzebny do obsługi klientów z zagranicy.
MAHA TRADING ENTERPRISES LLC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
Księgowanie rozliczeń inwentaryzacyjnych oraz ich koordynacja;
Rozliczanie pracowników i osób materialnie odpowiedzialnych,
Kontakty z pracownikami,
Przygotowywanie raportów rozliczeniowych i zestawień,
Opieka nad prawidłowym obiegiem dokumentacji rozliczenia inwentaryzacji;
Dbałość o udokumentowanie rozliczeń;
Zapewnienie terminowości rozliczeń inwentaryzacyjnych.
Media Expert - 2016-09-27 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: zbieranie analizowanie danych z centrali w Japonii;analizowanie czynników NOX w zakładzie Polskim; przetwarzanie i analizowanie danych; sporządzanie raportów dla Japońskich przełożonych do Japońskiej centrali; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie działań związanych z bieżącą obsługą administracyjną klientów(umowy handlowe,umowy marketingowe,archiwizacja dokumentówipd. współtworzenie strategii,wybór narzędzi,planowanie budżetu oraz nadzór naad realizacją działań związanych z działalnością marketingową firmy.bieżąca współpraca z pracownikami terenowymi oraz wsparcie w czynnościach operacyjnych,pomoc w organizacji biura i pracy dyrektora handlowego,aktywny udział w budowaniu silnego,zmotywowanego zespołu sprzedażowego,analiza i współpraca w doskonaleniu procesów i narzędzi mających na celu usprawnienie działania działu handlowego firmy.
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
wsparcie techniczne, w zakresie rozwiązywania w projektach inwestycyjnych bieżących tematów związanych z branżą ogólnobudowlaną,przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia zgodnych z wymogami pzp, wymaganych do pozyskania projektanta lub wykonawcy robót, przygotowanie wymagań dla podmiotów ubiegających się o udział w postępowaniu związanym z prowadzonymi w dziale projektami, uczestnictwo w pracach komisji oceniającej i wyłaniającej usługodawcę, wydawanie wytycznych i założeń do projektowania, konsultowanie projektu i jego odbiór w imieniu zamawiającego, analiza rozwiązań alternatywnych, rozpoznawanie rynku pod kątem najbardziej optymalnych z punktu widzenia projektu technologii i materiałów, projektowej współpraca z projektantami, wyjaśnienie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu w fazie projektowej oraz realizacji inwestycji; przygotowywanie harmonogramów robót; wsparcie dla osób prowadzacych projekt; weryfikacja lub sporządzenie kosztorysów; dokonywanie przegladów rocznych i pięcioletnich obiektów budowlanych; koordynowanie i organizacja pracy brygady remontowej; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie- do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto; system wynagradzania w zalezności od formy zatrudnienia; godz. pracy do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
Opieka nad klientem końcowym w zakresie doradztwa technicznego, prowadzenie rozpoznawania rynku AM, przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami AM. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Piła (wielkopolskie)
organizowanie pracy zespołowi technicznemu w zakresie drobnych prac budowlanych na budynkach mieszkalnych, nadzór nad wykonywaniem prac, poszukiwanie wykonawców, zawieranie umów na prace budowlane, umiejetność oszacowania,przedstawienia i uzasadnienia kosztów planowanych prac, korespondencja w zakresie technicznym itp.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe"RED-BUD" Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Białystok (podlaskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
x
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie rok, prawo jazdy kat B, bardzo dobra znajomość pakietu Office, znajomość materiałów budowlanych, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługa mieszalnika farb i tynków.obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-06-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "JONEX" Adam Jonczyk Sp. z .o.o. - 2016-05-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wstępna obróbka surowców, gotowanie, pieczenie, smażenie potraw zgodnie z menu.
Piotr Bloch "PETROBAU" - 2016-10-21 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
kompleksowa organizacja i koordynacja procesu związanego z importem i transportem towarów, zarządzanie procesem transportu intermodalnego, kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi w tym z urzędami celnymi, dostawcani oraz agencjami celnymi, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów niemieckojęzycznych, identyfikacja i weryfikacja potencjalnych problemów; umowa na czas określony, praca na jedną zmianę (08.00-16.00)
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-11-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wykonywanie i regenerowanie części zamiennych z metali oraz innych materiałów.
LSC Communications Europe Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa w zakresie obsługi ruchu turystycznego.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)