SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA Szczytno oferta pracy FM BRAVO SP. Z O.O. ZAKŁAD 42 W SZCZYTNIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kompletowanie i kontrola faktur za surowce, kontrola i kompletowanie dokumentów przyjęcia do magazynu, wysyłanie i monitorowanie realizacji zamówień
Data publikacji: 2016-10-18
Lokalizacja: Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: FM BRAVO SP. Z O.O. ZAKŁAD 42 W SZCZYTNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jarosława Dąbrowskiego 6, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompletowanie i kontrola faktur za surowce, kontrola i kompletowanie dokumentów przyjęcia do magazynu, wysyłanie i monitorowanie realizacji zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
po umowie na okres probny, umow ana czas określony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Akordowy
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczytno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczycieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczytno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie w zawodzie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: podstawowa znajomość zasad rachunkowości
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: kurs Excel Podstawowy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FM BRAVO SP. Z O.O. ZAKŁAD 42 W SZCZYTNIE
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
Wincentego Pola 4, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: szczycieński
Gmina pracodawcy: Szczytno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczytno
Ulica pracodawcy: Wincentego Pola
Numer budynku pracodawcy: 4
Nazwisko osoby zgłaszającej: Karolina Fisahn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.10.2016
Oferta pracy ważna do: 17.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
UDZIELANIE INFORMACJI OBYWATELSKICH, ODBIERANIE POCZTY TRADYCYJNEJ I ELEKTRONICZNEJ, OBSŁUGA E-BIURA, PRZEKAZYWANIE SPRAW WG WŁAŚCIWOŚCI, UMAWIANIE KLIENTÓW NA PORADY DO SPECJALISTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓWWYMAGANIA:MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, POŻĄDANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PROGRAMÓW MICROSOFT OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT)DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKUCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:solidarnekobiety (at) wp.pl
STOWARZYSZENIE SOLIDARNE KOBIETY ZAWSZE - 2017-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Głogów (dolnośląskie)
Praca biurowa. Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie wykresów, analiz i raportów.
Automationstechnik sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
•Realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmy; •Osiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów;•Rozwijanie relacjach handlowych ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy (realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta);•Monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku; •Kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowych;godz. pracy 8-16; okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony lub nieokreślony; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza plus premia uznaniowa, w zależności od umiejętności i kwalifikacji
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A. - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedawcę na stację paliw BP w Bolesławcu( obok Dworca PKS ) ul.Wesoła 23a.Zakres obowiązków:Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientów, aktywna sprzedaż towarów dbałość o estetykę, porządek i higienę na stacji paliw.Firma oferuje:Pracę w stabilnej firmie nastawionej na rozwój pracownika, pakiet profesjonalnych szkoleń, dodatkowe benefity dla pracowników: systemy premiowe, szkolenia.Wynagrodzenie 2300-2900 zł brutto.Praca w godzinach 8-20, 20-08.
BP Service Center Jacek Wróblewski - 2016-09-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Lubomino (warmińsko-mazurskie)
prace związane z przygotowywaniem ofert
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów Turcji i innych krajów wschodnich
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
pozyskiwanie kluczowych klientów, kontakt z klientami i przedstawicielami innych firm, prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie zamówień, obsługa klienta branży przemysłowej na rynku wschodnim (Ukraina, Białoruś, Rosja), porozumiewanie się w językach ukraińskim, rosyjskim i angielskim z kontrahentami, biegła obsu komputera, programów sprzedażowych - Proposal
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Ponik (śląskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o dobry wizerunek sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami, obsługa sklepu internetowego oraz internetowych kanałów sprzedaży. Praca w Bielsku-Białej, w godz. 9.30-17.30, od poniedziałku do piątku.
COMTRADE Krzysztof Mazgaj - 2018-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Dozowanie składników lakierniczych, nakładanie powłok lakierniczych. Przygotowanie elementów do malowania (szlifowanie, szpachlowanie).- Miejsce wykonywania pracy: Teren całego kraju.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu - 50%).- Praca na jedną zmianę w godz. między 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność, umiejętności manualne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)
Aktywizowanie sprzedaży online poprzez planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii w branży spożywczej (produkt: jabłka) w krajach arabskich. Poszukiwanie nowych partnerów i rozwiązań w ramach marketingu efektywnościowego. Tworzenie nowych, niestandardowych działań w celu pozyskania Klientów końcowych Projektowanie i wdrażanie innowacyjnych projektów, analiza i ocena ich efektywności.
PHU i P "MARKETING" Jerzy Stachurka - 2018-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biura, kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji biurowej i technicznej. Zamawianie części. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynacja pracy pracowników obsługi- organizacja okresowych przeglądów budynków- wykonywanie prac związanych z zamówieniami publicznymi- organizacja remontów, napraw sprzętu- dbanie o doby stan infrastruktury i urządzeń- gospodarka odzieżą ochronną, nadzór nad utrzymaniem czystości na terenie ośrodka- przechowywanie i archiwizacja dok.technicznych ośrodkaWYMAGANIA: wykształcenie średnie i 5 lat stażu lub wyższe i 4 lata stażu; preferowane wykształcenie techniczne; biegła obsługa urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2017-04-13 - Lubliniec (śląskie)
Obsługa dofinansowań PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporządzanie zaświadczeń, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-12 - Kraków (małopolskie)
Patchowanie i upgrade weblogic server. Wdrażanie aplikacji Java EE. Konfiguracja klastra pracy awaryjnej na serwerach oracle.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w zakresie nadzoru nad eksploatacją sieci i urządzeń, realizacji zadań remontowych i udziału w przeglądach obiektów. Praca na 1/2 etatu, 20 godzin tygodniowo, godziny pracy: 7.00- 15.00- wg harmonogramu. Okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Szczegóły oferty na stronie internetowej: www.zus.pl, BIP- zakładka oferty pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-07-13 - Słupsk (pomorskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-02-14 - Wyszków (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne równoczesne kierowanie kilkoma średniej wielkości projektami oraz dużymi kompleksowymi projektami badawczo-rozwojowymi (B&R). Lokalne wsparcie regionalnych i globalnych procesów produkcji. Wspieranie projektów w fabrykach czekolady. Konsultacje z naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)