SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ Łódź oferta pracy Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Data publikacji: 2018-01-02
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw badań społeczno-ekonomicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: humanistyczny, ekonomiczno - socjologiczny
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 77/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw badań społeczno-ekonomicznych
Data dodania oferty pracy: 02.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, przygotowywanie zamówień, koordynacja zleceń,kontrola terminowości dostaw, praca w godz. 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2016-08-17 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie dokumentacji mandatowej, prowadzenei rejestrów spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, , archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Chrzanów (małopolskie)
przygotowanie wydruku tampo i sitodruku, wydruk farbami uv, kontrola techniczna obs. maszyn.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
UNIWERSUM SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Konserwacja, naprawa, montaż urządzeń instalacji elektroenergetycznych;Usuwanie awarii elektroenergetycznych
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-09-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS i Urzędu Skarbowego
PPHU "AKFA" Aleksandra Kukulska - 2016-08-08 - Gorzkowice (łódzkie)
kontakty z kontrahentami wietnamskimi, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowejkoordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in.przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń,i dokładna rejestracja danych w HR2U).-zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie,zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów,monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników wydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności i skuteczności procesów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi -przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie -przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowań międzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacji kosztów dla nowych i bieżących oddelegowań -wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu ALLEGRO oraz sklepu inter., wprowadzanie artykułów do sprzedaży, realizacja zamówień i przygotowanie ich do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie danych do systemu SAP Basis, opracowanie grafiku pracownikom, wydawanie dyspozycji i kart drogowych, obsługa reklamacji, raportowanie kart drogowych, ewidencja odpadów, wystawianie potwierdzanie kart przekazu, sporzadzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kutno (łódzkie)
Poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych. Negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi. Przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Zapewnianie ciągłości dostaw. Prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych. Sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich. Sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień. Udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Ligota Dolna (opolskie)
Sprzedaż artykułów odbiorcom zagranicznym; prace biurowe; utrzymanie kontaktu z klientami z zagranicy; prowadzenie kalendarza spotkań; kontrola przepływu dokumentów; przygotowywanie faktur do księgowania.
"Zielony Dąb" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-15 - Legionowo (mazowieckie)
wystawianie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Radomsko (łódzkie)
Zapoznanie się z regulaminem pracy, szkolenie w zakresie przepisów PPOŻ i BHP, dyscypliną pracy, kodeksem pracy, zapoznanie stażysty z podstawowymi dokumentami księgowymi, rodzajami ewidencji księgowych, nauka obsługi programów księgowych wykorzystywanych w miejscu pracy, przygotowanie do obsługi klientów kancelarii, przyjmowanie i wydawanie dokumentów księgowych, samodzielne dokonywanie księgowań i sprawdzanie prawidłowości ich wykonania, nauka sporządzania deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów składanych w urzędach skarbowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Pomoc w realizowaniu zadań działu marketingu. Działania promocyjne, reklama, przygotowanie kampanii. Praca w zespole.
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Częstochowa (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnów (małopolskie)
realizacja strategii firmy w zakresie obsługi procesówrekrutacyjnych Polska-Wschód. - obsługa spraw dot. legalizacji pracypracowników ze Wschodu, - wsparcie procesów rekrutacyjnych na Polskę,- budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną dopotencjału klienta, - budowanie trwałych relacji z klientami, - współpracaz partnerami na Wschodzie, - obsługa klientów w biurze, - tłumaczeniedokumentów i pism z j. ukraińskiego/rosyjskiego na j. polski, -raportowanie wyników do przełożonego.Praca w godz. 8-16
TIME2WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie urządzeń ewidencyjno-księgowych dot. podatków, przygotowywanie zestawień i uzgodnień, wprowadzanie dokumentów do systemu komp., rozliczanie i kotrola rachunkowa sołtysów i inskasentów
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Nowinka (podlaskie)
Znajomość obsługi stron internetowych sklepu internetowego.
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2018-05-18 - Bytów (pomorskie)
przepakowywania i komplementacji palet
BEWA Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Piaski (łódzkie)
w/g stanowiska
ENERGO SZANIECKI, JAWORSKI - 2016-09-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace administracyjno biurowe w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe Fabryka Natalia Halicka - 2018-09-11 - Bytom (śląskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)
opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-07-09 - Supraśl (podlaskie)
Prowadzenie zajęć z edukacji dla bezpieczeństwa w klasach VIII w szkole podstawowej oraz III klasie gimnazjum
Szkoła Podstawowa w Jemielnie - 2018-06-20 - Jemielno (dolnośląskie)
Koordynacja działań marketingowych jednej z kategorii zgodnie z jej strategią; Przeprowadzanie analiz rynkowych, sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji; Realizacja strategii, planów i programów marketingowych w ramach kategorii; Koordynowanie działań komunikacyjnych, w tym digitalowych; współudział w wprowadzaniu nowych produktów na rynek; Współpraca z dostawcami np. agencjami reklamowymi, mediowymi, drukarniami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2017-12-14 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)