SPECJALISTA DS OBSŁUGI STAŁYCH KLIENTÓW Stalowa Wola oferta pracy kontakt przez OHP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI STAŁYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: 8 - 10 PLN
Zakres obowiązków: wg zakresu czynności dla specjalisty ds obsługi klientów stałych
Data publikacji: 2016-02-23
Lokalizacja: Stalowa Wola (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wg zakresu czynności dla specjalisty ds obsługi klientów stałych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 8 - 10 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka godzinowa + prowizja
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI STAŁYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stalowowolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 8 - 10 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawowa obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra dykcja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Tarnobrzeg
Adres pracodawcy:
Moniuszki 20, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: Telemarketing
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Tarnobrzeg
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 23.02.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja i nadzór nad realizacją imprez grupowych, kosztorysowanie imprez, ścisła współpraca z innymi działaniami, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami biznesowymi.
PROREST Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Jeziorowskie (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE LIST PŁAC DLA NASZYCH KLIENTÓW (UMOWY O PRACĘ, CYWILNOPRAWNE, KONTRAKTY MENEDŻERSKIE, RADA NADZORCZA, ZARZĄD, ETC.)SPORZĄDZANIE DEKLARACJI: ZUS, PIT, PFRON, GUSSPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓWPROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Rzeszów (podkarpackie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista ds. zaopatrzenia i zamówień
Brilliantmodule Sp. z.o.o - 2015-12-08 - Skawina (małopolskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-04-05 - Katowice (śląskie)
udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych,szczegółowe informacje na stronie: www.uke.gov.pl
Urząd Komunikacji Elekronicznej Delegatura w Olsztynie - 2016-03-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjno-biurowe, tworzenie decyzji, projektów uchwał
URZĄD GMINY ŚWIERKLANIEC - 2017-05-12 - Świerklaniec (śląskie)
praca z koordynatorami transportu, przygotowywanie zestawień, raportów, uzupełnianie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych o przesyłkach, wyjaśnianie raportów i interwencji dotyczących rozliczeń. Praca na pełen etat od 14-22
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-09-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
obsługa maszyn i urządzeń młynarskich
Pol - Foods Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana pn-pt 08.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
xxx
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gowidlino (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, maila, chatu, obsługa zamówień sklepu internetowego, doradztwo w zakresie doboru produktów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, redagowanie tekstów w języku polskim, obsługa social media, współpraca z pozostałymi działami firmy.
BRASTY GROUP s.r.o. - 2016-09-09 - Czechy (Czechy)
JW.
TELL Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Błonie (łódzkie)
Księgowanie faktur, analiza finansowa, sporządzanie zestawień.
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
nauczanie oraz praca opiekuńczo-wychowawcza
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Konopiska (śląskie)
Praca w językach obcych (angielski i hebrajski): obsługa faktur i płatności, kontrola zwrotów kosztów, windykacja należności od klientów z różnych europejskich krajów, wprowadzanie europejskiej polityki finansowej, zapewnianie pełnej zgodności sald kont w tym kont wewnętrznych, aktywne działania związane z procesem rozpoznawania przychodów, odpowiedzialność za analizę kont i dotrzymywanie wyznaczonych terminów oraz wyznaczonych norm, przygotowywanie corocznych sprawozdań finansowych oraz aneksów i prawno-finansowych dokumentów, obsługa rezerw na wierzytelności nieściągalne oraz procesu odpisów, wsparcie działań audytowych
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o - 2016-04-07 - Kozerki (mazowieckie)
Zarządzanie sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi spółki; prowadzenie rejestrów, opracowywanie raportów, analiz, prezentacji; kontakt z organami administracyjnymi; monitorowanie zmian przepisów prawa; obsługa procesu pozyskania klienta; przygotowywanie analiz i ofert dla klientów; negocjacje z dostawcami/kontrahentami; ustalanie sposobów płatności, rabatów oraz terminów realizacji kontaktów; inicjowanie procesów windykacyjnych celem odzyskania należności spółki; przygotowanie dokumentów handlowych, w tym sporządzanie umów z kontrahentami i dostawcami; nadzór nad realizacją umów zwłaszcza niestandardowych zamówień; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących runku metalurgicznego; identyfikacja, analiza i ocena możliwości ryzyk i zagrożeń kontraktowych; sprawowanie kontroli nad dokumentacja handlową; współpraca z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Gruzji i Kazachstanu w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej spółki; odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem.Specjalistę ds. organizacyjno-prawnych i projektów halowych obowiązuje znajomość i przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, przepisów BHP, ochrony PPOŻ oraz przestrzeganie tajemnicy służbowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poświętne (mazowieckie)
j.w.
CONTACT POLAND Joanna Skrobisz-Sowińska - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-08-30 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie klatek schodowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ADM CENTRUM" Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Białystok (podlaskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-pomoc przy pisaniu wniosków, pism, podań,-nauka obsługi petentów Fundacji,-nauka organizacji pomocy dla dzieci i rodzin niepełnosprawnych w celu poprawienia jakości ich życia,-nauka obsługi komputera,-nauka sporządzania korespondencji,-udział w spotkaniach Zarządu Fundacji.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zgorzelec (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Bogdanowo (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piastowice (opolskie)