SPECJALISTA DS. MARKETINGU, PROMOCJI I REKLAMY WYDAWNICTWA(NR 0533) Myślęcinek oferta pracy AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU, PROMOCJI I REKLAMY WYDAWNICTWA(NR 0533)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki,organizacja eventów,organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach,sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
Data publikacji: 2016-02-01
Lokalizacja: Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bażancia 1, 86-031 Myślęcinek, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki,organizacja eventów,organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach,sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU, PROMOCJI I REKLAMY WYDAWNICTWA(NR 0533)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myślęcinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osielsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy według wskazanej kategorii
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Bażancia 1, 86-031 Myślęcinek, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: REKRUTACJA (at) APRA.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Osielsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myślęcinek
Ulica pracodawcy: Bażancia
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 01.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- fryzjerstwo damskie/męskie
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krosno (podkarpackie)
obsługa maszyny krojącej
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie administracyjnych - księgowych obowiązków spółki z o.o. w programie Comarch ERP Optima, sporządzanie rozliczeń oraz przekazywanie informacji do zewnętrznego biura rachunkowego, obowiązki związane z pozyskaniem pracowników i przygotowaniem kadrowych dokumentów do zewnętrznej kadrowej
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Oświęcim (małopolskie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Nowogard (zachodniopomorskie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-04-01 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych.
ADECCO POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
Współpraca z przedstawicielami, wykonywanie zamówień , przyjmowanie ofert, sprzedaż towaru / nabór staż NEET PO WER IV/
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Pabianice (łódzkie)
serwis i utrzymanie systemu informatycznego
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)
Rozliczanie płaca, sporządzanie list płac. Wymagane doświadczenie w rozliczaniu płac, znajomość systemu Płatnik oraz Symfonia oraz umiejętność rozliczania podatku od osób fizycznych.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za komunikację w j.brazylijskim portugalskim z uczestnikami programu szkoleniowego w Brazylii, wspieranie i rozwiązywanie prblemów zgłaszanych przez uczestników programu i managerów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientem
TEKNOSELL GLOBAL OPERATIONS Sp. o.o - 2017-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
jw
FIRST UNIVERSAL SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i Ochrony Środowiska oarz Ppoż. w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego.- Przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk.- Prowadzenie dokumentacji w zakresie Ochrony Środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową. - Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.- Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego. - Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP.- Prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy.- Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej.- Kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z Państwowymi Inspekcjami Kontrolnymi.- Opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń.- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z systemami ISO 9001; 14001; 18001.
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Pomoc przy przygotowywaniu potraw, utrzymywanie czystości na kuchni.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy (dzień na dzień) w godzinach: 8:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane doświadczenie na stanowisku pomoc kuchenna.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Katowice (śląskie)
realizacja planów sprzedazy
SKAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Szczuki (mazowieckie)
praca przy komputerze
OKNO-POL SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Mników (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów zagranicznych na przydzielonych rynkach zgodnie z zasadami przyjętymi w firmie, Obsługa bezpośrednia, telefoniczna, e-mailowa klientów, Obsługa administracyjna pozyskanych klientów (przyjmowanie zamówień, sporządzanie specyfikacji produkcyjnej, przekazywanie niezbędnych informacji pozostałym działom, monitorowanie płatności, egzekwowanie płatności, ewidencjonowanie reklamacji),Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych,Regularne informowanie klientów o nowościach w ofercie, zmianach cen, akcjach promocyjnych- okresowych,Inicjowanie spotkań biznesowych u klienta oraz w siedzibie firmy.
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-09-27 - Borzytuchom (pomorskie)
Realizacja polityki marketingowej szkoły. Badanie rynku. Działania PR . Udział w eventach.
Fundacja MENSAM - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa teczek osobowych, wystawianie umów o pracę, świadectw pracy itp., naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie zgłoszeń i rozliczeń ZUS w Płatniku, analiza czasu pracy dla potrzeb sprawozdawczych, uczestniczenie w anektowaniu umów z NFZ w sprawie podwyżek pielęgniarek, kontrola i prowadzenie analiz według potrzeb
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa koparki jednonaczyniowej i koparko-ładowarkiPraca na terenie powiatu mieleckiego
"TRANSJANBUD" JAN TRELA, MAŁGORZATA TRELA S.C. - 2018-05-10 - Mielec (podkarpackie)
Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań skoncentrowanych na zwiększeniu efektywności i zachowaniu płynności zatrudnienia.Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań zwiększających obszar oddziaływania firmy; poszukiwanie nowych odbiorców.Utrzymywanie kontaktów z koordynatorami z rynku wschodniego.Prace ogólnobiurowe (na zlecenie przełożonego tworzenie analiz i raportów).Praca związan z wyjazdami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
•ROZWÓJ SPRZEDAŻY NA WYZNACZONYM RYNKU.•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.•AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z SEKTORA B2B.•UMIEJĘTNE ANALIZOWANIE I MONITOROWANIE RYNKU, PRODUKTÓW, POTRZEB KLIENTÓW.•NEGOCJACJE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.•NADZÓR NAD KOMPLEKSOWĄ REALIZACJĄ TRANSAKCJI HANDLOWYCH, W TYM WINDYKACJA NALEŻNOŚCIMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-29 - Łańcut (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja planów sprzedażowych poszukiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa handlowa, prezentacja oferty sprzedażowej, znajomość branży samochodowej, obsługa handlowa, obsługa klientów zagranicznych w języku azerbejdżańskim telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad prawidłowym utrzymaniem stanu technicznego instalacji, budynków wraz z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi. Zarządzanie służbami zapewniającymi bezpieczeństwo obiektu, prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów, urządzeń, instalacji budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dr.Schumacher Sp. z o. o. - 2018-01-19 - Lubań (dolnośląskie)
prowadzenie kadr, płac, rozliczenia ZUS i z US
PAGOK - MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)