SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Zielona Góra oferta pracy Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa teczek osobowych, wystawianie umów o pracę, świadectw pracy itp., naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie zgłoszeń i rozliczeń ZUS w Płatniku, analiza czasu pracy dla potrzeb sprawozdawczych, uczestniczenie w anektowaniu umów z NFZ w sprawie podwyżek pielęgniarek, kontrola i prowadzenie analiz według potrzeb
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa teczek osobowych, wystawianie umów o pracę, świadectw pracy itp., naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie zgłoszeń i rozliczeń ZUS w Płatniku, analiza czasu pracy dla potrzeb sprawozdawczych, uczestniczenie w anektowaniu umów z NFZ w sprawie podwyżek pielęgniarek, kontrola i prowadzenie analiz według potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 3000 zł brutto jest na okresie próbnym potem jest wyższe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, 4 lata doświadczenia zawodowego, znajomość programów komputerowych, pakietu Office, modułu Kadry Płace, StreamSoft Prestiż, Płatnik, bardzo dobra znajomość Kodeksu Pracy, przepisów ZUS, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Piaskowa 3c, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 3c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.08.2017
Oferta pracy ważna do: 14.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zamawianie materiału do produkcji związanej z branżą metalową. Przygotowywanie dokumentacji technicznej potrzebnej do procesów technologicznych pod obróbką mechaniczną.
Baltic Automotive Technologies Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Nysa (opolskie)
Utrzymywanie kontaktu z klientami zagranicznymi ( głównie z terenu Rosji oraz Ukrainy). Koordynowanie nadzorowanego przez kancelarię procesu inwestycyjno-budowlanego dla klienta zagranicznego. Wyjazdy oraz spotkania z klientami oraz uczestnikami procesu inwestycyjnego.
Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Michalski - 2016-01-22 - Tychy (śląskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, znajomość : GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),• programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,• aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,• wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,• wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Premier Tax Free Shared Services Centre sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentacji płacowej, sporządzanie listy płac etc.
KANCELARIA PODATKOWA FISKUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Żyrardów (mazowieckie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)
Pozyskiwanie reklam.Przygotowanie reklam.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Słupca (wielkopolskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją przydzielonych imprez targowych i przedsięwzięć w zakresie: przygotowania merytorycznego targów,pozyskiwania współorganizatorów oraz instytucji wspierających realizowaną imprezę,tworzenia i aktualizacji baz danych potencjalnych wystawców i zwiedzających,pozyskiwania wystawców i zwiedzających na targi,współpracy z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za logistyczne przygotowanie imprez.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2016-05-25 - Kielce (świętokrzyskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
"GLARE FASHIONS POLSKA FARUQUE" Spółka Jawna - 2017-03-28 - Sosnowiec (śląskie)
WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POMOC W PRZYGOTOWANIACH DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Brzeźnica (podkarpackie)
Dbanie o ogólny wizerunek firmy, obsługa klienta, tworzenie strategii sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Legnica (dolnośląskie)
Bezpośredni kontakt z klientem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i doradztwo, realizacja planów sprzedażowych. Sprzedaż aparatury laboratoryjnej i materiałów pomocniczych oraz odczynników chemicznych do analiz chemicznych. Miejsce pracy: teren Polski.
Labindex Spółka Cywilna - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA W PRZEDSZKOLU Z DZIECKIEM Z AUTYZMEM W GODZINACH OD 08:00 - 16:00.
CKE Wiedza - 2018-03-15 - Dębica (podkarpackie)
Praca biurowa, podejmowanie działań handlowych ofertowanie,dokonywanie tłumaczeń ofert, utrzymanie dobrych relacji zpartnerami B2B,rozbudowa bazy kontrahentów w EU. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-03-01 - Opole (opolskie)
Spotkania z osobami, które potrzebują pomocy prawnej do uzyskania odszkodowania. Zarówno na mieniu jak i na osobie.Samodzielne dobieranie potrzebnych dokumentów do danej sprawy. Praca w Opolu po wcześniejszymszkoleniu,które zapewniamy bezpłatnie.
VOTUM S.A. - 2016-08-02 - Opole (opolskie)
Sprzeawca
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż usług firmy, reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych, pozyskiwanie nowych klientów
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowych z rynku azjatyckiego oraz UE, w tym także negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz.: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA OFFICE, AUTOCAD, COREL, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, OBSŁUGA KAMERY, MONTAŻ FILMÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (B2), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE SPEC. ANALIZA GOSPODARCZA
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników, dbało.ść o dobro pracownika i pracodawcy
Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2016-11-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
.
QUAD DRIVE SYLWIA STASZEWSKA - 2017-07-14 - Łowicz (łódzkie)
sprzedaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Zwoleń (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
Utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientami, tworzenie ofert i umów, negocjacje handlowe
"DJB DORADZTWO" MARCIN CHORĄŻY - 2017-03-06 - Łódź (łódzkie)