SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI, K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI, K/M
Wynagrodzenie: od 42,24 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-03-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 42,24 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca dodatkowa - 42,24 zł/h brutto
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 42,24 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Rachunkowość i finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - rachunkowość/finanse. Doświadczenie zawodowe: 3 lata. Znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym i niemieckiego - na poziomie dobrym. Zakres obowiązków: wystawianie i księgowanie faktur, w tym - bankowych, tworzenie raportów i zestawień finansowych, również w języku angielskim i niemieckim, przekazywanie dokumentów (PK) do US.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.hussar-gruppa.com
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.03.2018
Data dodania oferty pracy: 28.03.2018
Oferta pracy ważna do: 01.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- analiza zapytań ofertowych- przygotowywanie ofert oraz doradztwo dla klientów Hotelu i Restauracji (konferencje, bankiety, przyjęcia okolicznościowe) - realizacja spotkań w celu prezentacji oferty obiektu - koordynowanie i nadzór nad realizacją zleconych konferencji, bankietów, zamówień indywidualnych - odpowiedzialność za najwyższy standard obsługi w zakresie realizowanych zleceń - moderowanie strony internetowej Hotelu- ścisła współpraca z Kierownictwem Hotelu, Szefem Kuchni oraz Recepcją Hotelu w zakresie realizowanych zadań- analiza rynku, nawiązywanie kontaktów oraz budowanie relacji z klientami
Hotel Port 110 - 2016-09-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS.- Wynagrodzenie: 2850-3420 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w tym oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagane doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-02 - Katowice (śląskie)
realizacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych. Zaangażowanie w działania marketingowe.
TZ - CONSULTANS TADEUSZ ZAWISTOWSKI - 2018-01-26 - Kobyłka (mazowieckie)
Specjalista sprzedaży internetowej
ZOLTA Maciej Żółty - 2016-11-25 - Mielec (podkarpackie)
Księgowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie autoryzacji, rozliczanie delegacji, stanów magazynowych, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowywanie płatności, współpraca z ZUS i US, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie umów o pracę.
Megaterm Plus sp. z o.o. - 2016-03-22 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta detalicznego i hurtowego
GENERALBUD Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego - 2016-09-29 - Dobczyce (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Sp. z o. o. we Włodawie - 2016-04-25 - Chełm (lubelskie)
Analiza sprzedaży, zamówienia dla dostawców, marketing, akcje promocyjne.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa sprzedaży hurtowej i detalicznej, pozyskiwanie nowych klientów, branża kosmetyczna, praca stacjonarna.
e-Fiore Katarzyna Raźniak - 2016-03-03 - Rudniki (śląskie)
Przyjmowanie zamówień, korekta terminów zleceń i ilości artykułów, dysponowanie artykułami.
PHOENIX CONTACT "WIELKOPOLSKA" SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa klienta w Mediotece
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dbanie o relacje ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu; min.rok doświadczenia; biegła znajomość j.niemieckiego w mowie i piśmie
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-01-25 - Strzelce Opolskie (opolskie)
organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wisła (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za bezpośrednią obsługę potencjalnych projektodawców w ramach realizowanych przez LGDPDS naborów. Jest także odpowiedzialna za realizowanie działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań objętych LSR, pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, pomoc w rozliczaniu projektów, przygotowywanie raportów dotyczących ww. działań, współpracę z komisjami zajmującymi się wyżej wymienionymi działaniami w ramach ogłoszonych naborów wniosków. Ważniejsze obowiązki:a.Prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach realizowanych przez LGDPDS projektów. b.Planowanie i realizacja zadań promocyjnychc.Planowanie i realizacja zadań edukacyjnych i informacyjnych d.Planowanie i realizacja zadań związanych z monitoringiem wdrażania LSR e.Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2800-3200zł brutto. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15 po 10 maja 2016.
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze Słupi - 2016-04-29 - Krzynia (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przyjmowanie i ewidencja zamówień (Excel). Współpraca z rynkami wschodnimi i UE.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
Prace wykończeniowe - płytki, sucha zabudowa (regipsy).
Firma Budowlana "Krismabud" Krzysztof Kula - 2016-07-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
ewidencja zamówień, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie art. do sprzedaży internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Gostynin (mazowieckie)
Bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi. Pozyskiwanie nowych klientów (Import, Export węgla kokosowego do fajek wodnych).
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sklepów internetowych oraz kanałów społecznościowych.
Brand Active Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydziałach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddziałach, między innymi finansowo-księgowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowości oraz warunków licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpieczeństwem i prawidłowoscią przesyłania informacji za pośrednictwem Internetu oraz sieci resortowej, określanie podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia osób niebędących pracownikami sądu, przygotowywanie do przetargów pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu komputerowego, nadzór nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracowników obsługujących sprzęt komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientami
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nauka ofert bankowych dostępnych na rynku,nawiązanie wspólpracy z biurami nieruchomości oraz biurami rachunkowymi w celu pozyskania klienta, uczestniczenie w spotkaniach biznesowych, przygotowanie dokuemntacji kredytowej
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Leszno (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-25 - Legnica (dolnośląskie)
- utrzymywanie i aktualizowanie narzędzi do raportowania i zarządzania projektami,- wsparcie i koordynacja zadań związanych z zarządzaniem projektami (kontroli jakości, raportowanie),- aktualizacja danych oraz prognoz,- zapewnienie wysokiej jakości otrzymanych danych wejściowych w oparciu o podane wytyczne,- zapewnienie, że ryzyko i problemy w procesach są identyfikowane, zgłaszane i eskalowane w miarę potrzeb.Osoba na tym stanowisku będzie częścią zespołu mającego na celu zapewnienie szerokiego oraz profesjonalnego wsparcia w zakresie zarządzania projektami i koordynacji projektu.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zabierzów (małopolskie)
Brak danych,1/2 etatu, godz. pracy 8.00-12.00
P.O.I F.A.M. "Pofam-Poznań" Sp. z o.o. O/Bydgoszcz "Cezal-Bydgoszcz" - 2017-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)