SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Mielec oferta pracy ZOLTA Maciej Żółty
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista sprzedaży internetowej
Data publikacji: 2016-11-25
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: ZOLTA Maciej Żółty
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w obsłudze klienta, biegła znajomość obsługi komputera.
Nazwa pracodawcy: ZOLTA Maciej Żółty
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: pon-pt
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 25.11.2016
Oferta pracy ważna do: 24.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- bieżąca obsługa, - sprzedaż produktów bankowcyh i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-04-04 - Łomża (podlaskie)
W/g stanowiska.
Długosz Auto -Center - 2016-07-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)
diagnostyka i naprawa elektroniki precyzyjnejCV wysłać na adres e-mail praca (at) adegis.com, kontakt tel. lub osobisty z pracodawcą
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-09-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
organizacja sprzedaży w firmie, zbiór informacji, maksymalizacja sprzedaży, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Janki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Social media, akcja marketingowa, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, przyjmowanie reklamacji, informowanie o aktualnych promocjach i ofertach
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami funkcjonowaniem urządzeńelektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, dźwigów.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-11-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Ochrona elektrociepłowni.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin dziennie w równoważnym systemie czasu pracy + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. gimnazjalne. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagany Kwalifikowany Pracownik Ochrony wciągnięty na listę Komendy Policji z licencją na broń. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-357-15-69, 510-011-154) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Aleja Walentego Roździeńskiego 91 - piętro III, 40-203 Katowice) lub e-mail: e.urbanczyk (at) impel.pl
"IMPEL SECURITY POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Katowice (śląskie)
obsługa i prowadzenie marketingu na stronach internetowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych dla klientów z Europy Wschodniej
MUFLON Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca z ciekłym azotem, obsługa cysterny (na ciekły azot do 30kg), obsługa tras - kierowca. Umowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony/nieokreślony. Jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: Zakaład we Wrocławiu ul. Karkonoska 59, Wrocław tel. 71 362 89 50, tomasz.miecielica (at) mchirz.pl
MAZOWIECKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań, komunikatywność, samodzielność, chęci do pracy; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników dla klientów firmy, pracodawców zewnętrznych ( w tym rekrutacja pracowników za granicę); umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, w siedzibie firmy lub w miejscu dowolnie wskazanym przez zleceniodawcę; zleceniodawcami mogą być osoby pracujące, niepracujące, studenci, może być to praca dodatkowa; pracodawca zapewnia szkolenie;
CORONA SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Gliwice (śląskie)
Operator maszyn rolniczych
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA DOŚWIADCZALNEGO ROŚLIN UPRAWNYCH - 2016-08-10 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
staż - obsługa klienta, kontakt z nowymi klientami, dostarczanie materiałów reklamowych, obsługa komputera, wszelkie czynności prowadzone w celu pozyskania klientów nowo powstałego punktu wypożyczalni, dbałość o czystość i estetykę wyglądu firmy, wypisywanie umów wypożyczania sprzętu, wystawianie faktur, wydawanie i przyjmowanie zwrotów wypożyczanego sprzetu, czyszczenie wypożyczonego sprzętu. Praca przy komputerze - ok. 2 h/dziennie. Możliwość kierowania samochodem.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kalisz (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Dobrzyniewo Duże (podlaskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
poszukiwanie maszyn do druku w Chinach, kontakt z kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Biała Podlaska (lubelskie)
- pozyskiwanie nowych Klientów,- organizacja i uczestnictwo w procesach sprzedaży wszystkich produktów spółki ( reklamy online: mailingi, display, akcje niestandardowe w sieci),- współtworzenie kompleksowych ofert,- prowadzenie prezentacji ofertowych dla obecnych i potencjalnych Klientów spółki,- edukowanie Klientów w zakresie możliwości wykorzystania produktów spółki w ich bieżącej działalności. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży bezpośredniej, najlepiej w obszarze B2B, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowania i podtrzymywania relacji z Klientami, kreatywność, samodzielność w podejmowanych działaniach, bardzo dobra znajomość zagadnień i aktualnych trendów w branży interaktywnej, zdolności negocjacyjne, podstawowa znajomość języka angielskiego. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) inis.pl.
INIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Rybnik (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, stały kontakt z potwierdzonymi klientami, obsługa zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Świdnik (lubelskie)
obsługa zagranicznych kontrahentów, poszukiwanie nowych klientów na wschodzie, pośredniczenie w realizacji umów wspołpracy z firmami z Białorusi, Ukrainy, Rosji. Szkolenie polskiej kadry ze znajomości towarów, nadzorowanie sprzedaży produktów oraz pracy pracowników na niższych stanowiskach.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Specjalista kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-02-18 - Kamienica Polska (śląskie)
Praca w charakterze specjalisty ds. exportu ze znajomością jezyków obcych
EKO-OKNA S.A. - 2017-03-28 - Kornice (śląskie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem towarów, monitoring rynku w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów zagranicznych, analiza wydajności działań eksportowych przedsiębiorstwa, eksport i ekspansja na rynki azjatyckie, koordynowanie i logistyka związana ze znajjomością chińskich firm spedycyjnych,
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Swadzim (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy, przygotowywanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i analiz w zakresie działalności administracyjnej, odpowiedzialność za prowadzenie spraw administracyjnych związanych z mieniem własnym zakładu
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Nałęczów (lubelskie)
analiza i odpowiedzi na pytania klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, bduowanie relacji z klientem, wsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kraków (małopolskie)
wg.stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zabierzów (małopolskie)
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)