SPECJALISTA DS. INFORMATYKI Olsztyn oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 1 050 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Data publikacji: 2018-03-16
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik informatyk* (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane: wykształcenie średnie lub wyższe; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; doświadczenie zawodowe minimum 3 lata Wymagania dodatkowe: łatwość nawiązywania kontaktów; zdolności interpersonalne; komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań; rzetelność i dokładność; umiejętność organizacji pracy; umiejętność radzenia sobie ze stresem; chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 23.03.2018 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-19/I/2018".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Artyleryjska
Numer budynku pracodawcy: 3B
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 16.03.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych i księgowych
OPTIMA Medycyna SA - 2016-12-16 - Prudnik (opolskie)
Proawdzenie rekrutacji, prowadzenie biura.Wymagania:- wykształcenie średnie- j. niemiecki na poziomie komunikatywnym
Royal Job AGENCJA PRACY Sp. z o. o. - 2017-11-10 - Racibórz (śląskie)
PROWADZENIE SPRAW PERSONALNYCH
PRECISION HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Dębica (podkarpackie)
pisanie ofert, prowadzenie budżetu, przepływ informacji i dok. proj.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Łódź (łódzkie)
Zabezpieczenie produkcji w niezbędne materiały i surowce; monitorowanie realizacji procesu produkcji; kontrola nad stanem magazynowym oraz wydawanie surowców; bieżąca kontrola produkcji; wykonywanie na bieżąco operacji w aplikacjach komputerowych; praca w systemie ERP; godz. pracy 7-19; 19-7 - system równoważny, umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące), następnie na czas określony; płaca zasadnicza plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-04 - Słupsk (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące, bieżący nadzór nad realizacją usług, zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów, rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamawianych usług, współpraca z podmiotami z rynku UE/Azja. Poziom wykształcenia: wyższe; umiejętności: znajomości rynku turystycznego w UE/Azji; doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata w branży turystycznej; znajomość języków obcych: j. angielski, j. chiński w stopniu biegłym. Miejsce wykonywania pracy w Lublinie.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów;- profesjonalna analiza potrzeb klienta oraz dobór odpowiedniego rozwiązania finansowego;- kompleksowa obsługa klientów;- skuteczna realizacja planów sprzedażowych;
Notiv Financial Industry S.C. - 2016-09-13 - Łódź (łódzkie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Bieżąca kontrola jakości produktów, pobieranie próbek wyrobów z partii produkcyjnych, przeprowadzanie badań produktów.
BAUSER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Dojutrów (wielkopolskie)
Kontrolowanie wpływó klientów, doradztwo kredytowe, rraportowanie. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientem, obsługa allegro, wystawianie dokumentów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Pokój (opolskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie ZUS, prowadzenie spraw kadrowychwykształcenie średniewymagane doświadczenie na w/w stanowisku
PPHU Orłowski Sp. J. Orłowski i Wspólnicy - 2016-03-17 - Gałązki Wielkie (wielkopolskie)
praca w dziale chemicznym, praca przy komputerze - sporządzanie kart charakterystyki produktu
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-02-13 - Pawłowice (śląskie)
Świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez pedagoga diagnozy i kwalifikacji 13 kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej oraz pod kątem iich predyspozycji do pełnienia powierzonej funkcji na terenie Powiatu Bolesławieckiego, wraz z jej udokumentowaniem dla potrzeb PCPR w Bolesławcu - organizatora rodzinnej pieczy zastępczej. W/w usługę należy wykonać w oparciu o art. 42 ust. 1-3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2017 r. poz. 697ze zm.).Widełki cenowe za realizację zadania wynoszą 70 - 100 zł brutto za 1 diagnozę.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych- kontrolowanie i wyjaśnianie niezgodności zamówień- rozliczanie zakończonych zamówień produkcyjnych- archiwizacja dokumentacji- sprawdzanie poprawności faktur
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-05-13 - Złotów (wielkopolskie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Bangladeszu, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż kosmetyków, obsługa klientów, praca na komputerze, analiza sprzedaży, zamawianie towarów u dostawców, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa wędzarki do ryb, sprzedaż bezpośrednia
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-02-15 - Skwierzyna (lubuskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, podpisywanie umów z klientem.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-10-17 - Chodzież (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY OKIEN I DRZWI
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kartuzy (pomorskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy za granicą. Umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych. Opieka i utrzymywanie długotrwałych relacji z pracownikami.
Herzog Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)