SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Pabianice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z przedstawicielami, wykonywanie zamówień , przyjmowanie ofert, sprzedaż towaru / nabór staż NEET PO WER IV/
Data publikacji: 2018-07-16
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Współpraca z przedstawicielami, wykonywanie zamówień , przyjmowanie ofert, sprzedaż towaru / nabór staż NEET PO WER IV/
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 7
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Data zakończenia pracy: 19.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pabianice
Ulica pracodawcy: Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
usługi remontowe - budowlane; handel - sklep monopolowy;
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 09.08.2018
Oferta pracy ważna do: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsluga klientów, sprzedaż, wycena, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o rynek azjatycki (zwłaszcza Indie), przygotowywanie prezentacji marketingowych, udzielanie wskazówek klientom, utrzymywanie kontaktów z klientami, dbanie o sieci społeczne, udział w targach i konferencjach
BLULOG Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKontakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PLInformacja o ofercie w sali H
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków, produkcja wyrobów i półproduktów kulinarnych. kontakt: 661-611-247
PNB CONSULTING Piotr Suwała, ul. Częstochowska 6 Micigózd Piekoszów - 2016-05-02 - Micigózd (świętokrzyskie)
Kompleksowe prowadzenie ciekawych projektów rekrutacyjnych. Sprzedaż profesjonalnych usług. Implementacja własnych pomysłów dotarcia do najlepszych kandydatów. Udział w wydarzeniach branżowych. Promowanie firmy na zewnątrz. Udział w budowaniu dobrej, sprzyjającej rozwojowi atmosfery w pracy.Umowa zlecenie około 135 h w m-cuProponowany okres zatrudnienia 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Współorganizacja zajęć dla dzieci z zakresu animacji czytelnictwa, prowadzenie lekcji bibliotecznych, udostępnianie zbiorów.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Płock (mazowieckie)
Współtworzenie strategii działań e-marketingowych firmy - badanie efektywności działań, praca nad wzrostem konwersji, praca z narzędziami typowymi dla e-marketingu oraz narzędziami analitycznymi, obsługa CMS: dodawanie zdjęć, modyfikacja opisów, konfigurowanie i modyfikowanie produktów, obsługa portali społecznościowych/aukcji Alllegro, kontakt tel i e-mailowy z klientami/kontrahentami, praca nad aktualnie realizowanymi projektami oraz wsparcie działu IT.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie połączeń wychodzących w celu umówienia klientów na spotkania o tematyce zdrowego przygotowywania posiłków
"COLTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-10 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka i pielęgnacja koni POLO. Biegła znajomość języka hiszpańskiego. Opieka oraz pielęgnacja Koni POLO. Prowadzenie szkoleń Koni POLO. Wspólpraca z trenerem gry w POLO. Przygotowanie Koni do udziału w turniejach.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Śliwniki (wielkopolskie)
Sprawozdawczość obligatoryjna, administrator merytoryczny systemu bankowego.
Bank Spółdzielczy w Trzebielu - 2018-08-02 - Żary (lubuskie)
pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Prowadzenie kontraktów oraz ich nadzorowanie w procesie produkcji. Opracowanie technologiczne dokumentacji. Nadzór nad terminami wykonywanych kontraktów.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia na wyższe.- Praca w godzinach: 6:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (konstrukcje stalowe budowlane, konstrukcje maszyn). Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (warunek konieczny). Obsługa komputera (znajomość programu Excel). Mile widziana znajomość programu Auto CAD. Komunikatywność. Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-13:00) (Tel. 509-842-360, 32-730-38-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice).
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
sprzedaż ubezpieczeń w biurze
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tarnów (małopolskie)
Zdania:- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówek handlowych i gastronomicznych,- organizacja pracy pracowników działu kantyn i gastronomii,- współpraca z dostawcami towarów, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o zapewnienie prawidłowości asortymentu towarów i optymalizacji zapasów w placówkach,- kierowanie i wspieranie działań kantyn i gastronomii w celu osiągnięcia zaplanowanych wielkości sprzedaży,- współpraca z dyrekcjami i kwatermistrzami Aresztów Śledczych i Zakładów Karnych w zakresie zapewnienia prawidłowej obsługi osadzonych i ich rodzin pod względem technicznym, organizacyjnym oraz handlowym.Wymagania:- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,- sprawność w organizacji pracy własnej i podległych pracowników,- gotowość do pracy w terenie,- umiejętność budowania i zarządzania zespołem,- znajomość programu subiekt,- prawo jazdy kat. B,- niekaralnośćMiejsce pracy : praca w terenie
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2018-08-01 - Racibórz (śląskie)
a.samodzielne poszukiwanie możliwości finansowania działalności jednostki ze szczególnym uwzględnieniem programów współpracy międzynarodowej,b.opracowanie dokumentów związanych z prowadzeniem projektów,c.nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dot. prowadzonych projektów, w tym międzynarodowych,d.organizowanie spotkań oraz wyjazdów do instytucji partnerskich w ramach realizowanej współpracy.
Centrum Hewelianum - 2016-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa
Liga Obrony Kraju - 2017-11-23 - Lębork (pomorskie)
realizacja wysyłek oraz odbiorów samochodowych, biezące działania w zakresie logistyki i sprzedaży kruszyw, sporządzanie raportów i zestawień sprzedażowych, bieżąca obsługa w zakresie administracji działu handlowego, czyli przyjmowanie i wykonywanie telefonów, faksów, poczty elektronicznej
COLAS KRUSZYWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
- obsługa klienta sklepu internetowego (zamówienia, wystawianie nowych produktów, monitorowanie cen produktów i itp.)- obsługa klienta detalicznego w salonie- kompletacja zamówień do Klienta i dostawców- telefoniczny i emailowy kontakt z Klientem- wystawianie faktur i listów przewozowych
PHU "EFLI" sp.j. Czesław i Rafał Szymańscy - 2016-02-01 - Kościan (wielkopolskie)
dział mięsny
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
tworzenie oraz koordynowanie projektów logistycznych na terenie Polski, Europy i WNP, kontakt z dostawcami oraz klientami w kwestiach związanych z przepływem towarów, tworzenie i przetwarzanie aktualnych raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa systemu GPS w pojazdach ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kielce (świętokrzyskie)
- przygotowanie opracowań oraz kompletnej dokumentacji związanej z realizowanymi umowami- znajomość przepisów z zakresu odpadów- sporządzanie ofert i przedstawianie zakresu usług,prowadzenie rozmów,korespondencji, sporządzanie umów- utrzymanie i podtrzymywanie realizacji umów,koordynowanie prac- szukanie przetargów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej
BIOTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie powierzonych firm w zakresie kompleksowej obsługiksięgowej (KPiR, Księgi handlowe)oraz kadrowo-płacowej. Praca od 8-16
Calendaria Biuro Rachunkowe - 2018-07-16 - Opole (opolskie)
administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie kontroli właściciwego wykorzytstania i użytkowania sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania oraz jego legalności, prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej, bieżące aktualizowanie BIP, pomoc dydatktyczna
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa i rozpatrywanie problemów jakościowych, rozliczanie zwrotów od Klienta ma podstawie otrzymanych dokumentów, kontakt z klientem w kwestiach jakościowych.
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-09-01 - Dobczyce (małopolskie)